Aloitin lomalla ketoosin ja tänä aamuna olin niin väsynyt etten päässyt sängystä ylös - soitin töihin ja sanoin että lapsella on kuumetta
Ketoosi EI todellakaan energisoi, vaan se vie aivan kaikki voimat. En pysty mihinkään.
Kommentit (66)
Olet siis jo ketoosissa kunnolla vai? Itse oon pari kertaa ollut ketodieetillä, ja mulla olo on ollut tosi kurja siinä vaiheessa kun keho on vasta menossa ketoosiin eli 3-4 päivää dieetin alusta. Sitten kun menee kunnolla ketoosiin niin paranee. Ei mulla kyllä ole mitään sellaisia superenergisia oloja tullut, mutta olen ihan työkykyinen eikä ole enää nälkä.
Alussa tulee voimattomuutta ja uupumusta joillekin. Se voi kestää viikkoja. Mutta ainakin tiedät nyt että olet ketoosissa. Tsemppiä!
Eilen söin lohta, pinaattia, saksanpähkinöitä, salamia ja munia. Lisäksi ryyppäsin oliiviöljyä.
Kuuluu asiaan kun keho alkaa menemään ketoosiin. Yleensä se ihminen luovuttaa tässä vaiheessa ja tulee julistamaan kaikille että ketoosi on ihan kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Eilen söin lohta, pinaattia, saksanpähkinöitä, salamia ja munia. Lisäksi ryyppäsin oliiviöljyä.
Sillä lailla.
Oletko tarkistanut tikuilla että varmasti olet ketoosissa?
Tuskin olet ketoosissa vaan vasta ehkä pääsemässä siihen.
Juotko tarpeeksi? Saatko tarpeeksi suolaa?
On ihan normaalia että ketoosin aikana joutuu ottamaan sairaslomaa. Se vaan kuuluu asiaan. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
On ihan normaalia että ketoosin aikana joutuu ottamaan sairaslomaa. Se vaan kuuluu asiaan. Tsemppiä.
Miksi joitakin harmittaa ihmisten ruokailutottumukset niin paljon että pitää valehdella tällaisia?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma on tässä ruokavaliossa? Hiilareita on kaikessa paitsi pähkinöissä ja salamissa nolla, niissä ehkä 2-10 g/100g
En todellakaan osta apteekista sata tikkua kun tarvitsen vain yhden! Kauhea bisnes.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan hyväksyttävää!
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan se ei ole hyväksyttävää, ellei sitten ketoosidieetti ole lääkärin määräämä ja siitä ole sairaslomaa kirjoitettu. Niitäkin muuten on, pari kertaa on tullut vastaan että merkittävän lihava työntekijä on saanut jokusen päivän lomaa ENE-dieetin aloituksen takia.
Mutta jos ihan omatoimisia ketoosikokeiluja niin pitäisi ajoittaa huonoimman voinnin päivät niin ettei työntekoon tule häiriöitä. Yleensähän se on 3-4. päivä jolloin olo on surkea, ja tämän voi ajoittaa vaikka viikonlopulle.
Vierailija kirjoitti:
Yök, en voisi syödä noista kuin pähkinöitä. Olen kalalle ja kananmunille allerginen, olen kasvisyöjä, mutta inhoan pinaattia.
Nyt loppui se sidukalla läträäminen. Kankkunen sulla on on eikä mikää ketoosi.
Mihinkään et pysty mut pystyt olemaan koneella/kännykällä ja viimeisllä voimillasi valittaa ketoosia:D on paljon työttömiä jotka haluaa tehdä töitä ja sit on noita jotka sarja saikuttaa
Kaikille ketoosi ei sovi. Jotkut voivat mainiosti ja toiset eivät, näin se nyt vain on.
Teet jotain väärin. Veikkaan että et ole ketoosissa. Laitappa ruokailusi tänne niin asia selviää.