Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Frederikille (74v) kelpaa nyt vanhempikin yli 40v nainen

Vierailija
29.07.2019 |

Kertoo Iltalehti. Onko palstan vanhemmat mammat pistäneet jo viestiä menemään

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai, kun mammoja harmittaa! Reetu on viettänyt pitkän ja naisekkaan elämän dippaillen kikkeliä monen sukupolven edestä.

No eihän se mitään. Mammat jatkakoot kuka mitäkin: raapien vähäistä elantoaan pätkätöissä, tai lorvien palstalla kiukutellen miehistä milloin mitäkin keksittyä vikaa suurennellen.

Hyvää sitruunaista loppuelämää kaikille etikkapiiraille!

Vierailija
62/104 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frederikistä meni se vähäkin maku 1987, kun opiskelukaveri oli nähnyt, miten Frederik perui keikkansa tuppulan häviämisen vuoksi.

Tuppula oli sukkamytty, jonka äijä tunki esiintymisasunsa housunetumukseen.

Yökötti parikymppisenä ja nyt lisäksi säälittää.

Voin hyvin uskoa tuon. Itse olen nähnyt kyseisen sedän siviilissä joskus 2002 tai 2003, kun oltiin kuvaamassa esiintymistä yhdessä tapahtumassa. Mulla oli vuoro lopuillaan, mutta jäin vielä katselemaan kun pomoni ja paikalle jääneet kuvaajat sopivat artistin kanssa homman yksityiskohdista. Frederik itse ei kyennyt kuin nyökkäilemään ja ölähtelemään "jooo", kaiken varsinaisen puhumisen hoiti vähän niljakkaan oloinen manageri. Tuli sellainen olo, että manageri vain työntää muuten aivokuolleen Frederikin lavalle esiintymään ja sitten keikan jälkeen pakkaa johonkin laatikkoon väliajoiksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällön epäsiisti kuvissa. Roikkuvat, venähtäneet housut, vetskari osittain auki ja parhaat päivänsä nähnyt vyö. Jonkun pitäis viedä Reetu vaatekauppaan. Onkohan vältellyt peilejä viimeaikoina?

N53

Muista sisäinen kauneus, sisäinen kauneus. Siellä virttyneiden pöksyjen ja väsähtäneen vyön alla on jumalaisen lumoava, turmelematon sielu.

Se sisäinen kauneus ei kyllä poista ukon naaman kauheutta. Herra Sysimetsä on mielestäni aina ollut pärstältään melkoinen petolinnun perspuoli (sama pätee "Danny" Lipsaseen). Saattaa toki johtua siitä, että tyyppi on niin paljon iäkkäämpi (mun isäni ikäinen), eli "parasta ennen" -päiväys oli ohi hyvissä ajoin ennen kuin itse aloin kiinnostua kundeista. 

Sori jos olen pinnallinen, mutta itse olen sitä mieltä, että kropan puutteita voi korvata kasvojen hyvännäköisyydellä (toisin päin ei toimi). 

Vierailija
64/104 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijai, kun mammoja harmittaa! Reetu on viettänyt pitkän ja naisekkaan elämän dippaillen kikkeliä monen sukupolven edestä.

No eihän se mitään. Mammat jatkakoot kuka mitäkin: raapien vähäistä elantoaan pätkätöissä, tai lorvien palstalla kiukutellen miehistä milloin mitäkin keksittyä vikaa suurennellen.

Sounds like a plan! Ja niin kauan ku mä oon arponut ja vaiheillut, pätkiä tehden ja av:lla kiukutellen. Olipa hyvä kun joku mies tuli antamaan selkeät ohjeet.

Vierailija
65/104 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällön epäsiisti kuvissa. Roikkuvat, venähtäneet housut, vetskari osittain auki ja parhaat päivänsä nähnyt vyö. Jonkun pitäis viedä Reetu vaatekauppaan. Onkohan vältellyt peilejä viimeaikoina?

N53

Muista sisäinen kauneus, sisäinen kauneus. Siellä virttyneiden pöksyjen ja väsähtäneen vyön alla on jumalaisen lumoava, turmelematon sielu.

Se sisäinen kauneus ei kyllä poista ukon naaman kauheutta. Herra Sysimetsä on mielestäni aina ollut pärstältään melkoinen petolinnun perspuoli (sama pätee "Danny" Lipsaseen). Saattaa toki johtua siitä, että tyyppi on niin paljon iäkkäämpi (mun isäni ikäinen), eli "parasta ennen" -päiväys oli ohi hyvissä ajoin ennen kuin itse aloin kiinnostua kundeista. 

Sori jos olen pinnallinen, mutta itse olen sitä mieltä, että kropan puutteita voi korvata kasvojen hyvännäköisyydellä (toisin päin ei toimi). 

No sittenhän tällaisella setämiehellä on mahtavat saumat vielä!

T: Kaunisnaamainen Setämies 139 kg.

Vierailija
66/104 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sounds like a plan! Ja niin kauan ku mä oon arponut ja vaiheillut, pätkiä tehden ja av:lla kiukutellen. Olipa hyvä kun joku mies tuli antamaan selkeät ohjeet.

Ohjeet ovat teillä myötäsyntyisiä, kuten huomaan.

Vierailija
67/104 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N53

No kieltämättä se on susiepäkomea, mutta sysisäkkipimeässä silmät kiinni Sysimetsäkin näyttää aika hyvältä, eiks vaa?

Vierailija
68/104 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin harmittavaa, että noinkin ikoninen MahtiSonni JOUTUU TYYTYMÄÄN wanhoilla päiwillään suomalaiseen + 40 v. rutkuiseen kaulahelttaiseen kalkkunaan. Melkein käy sääliksi että Miehinen mies joutuu nöyrtymään noin. Tuo ei ole enää miehen ihmisarvolle sopivaa. Kansallinen häpeä suorastaan.

Ilkeilyä?

Olen yli 40, enkä mikään rutkuinen kalkkuna eikä mulla ole kaulahelttaa. Frederik saa myös etsiä ihan sellaista seuraa kuin haluaa, ja vaikka nuortakin.

Vierailija
69/104 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjeet ovat teillä myötäsyntyisiä, kuten huomaan.

TuplaX-kromosomin antama oikeus mielipiteen vaihteluun pidätetään.

Vierailija
70/104 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa mammat siinä ilkkuessanne että ootte matalampaa markkina arvoa kuin frederik. Ei kukaan oikeasti haluu rupsahtanutta 30v plus naista ja varsinkaan jos sillä on lapsi.

kyllä me kaikki tiedetään ettete oikeasti ole mitään 20-25v missin näköisiä kaunottaria vaikka miten väitätte. Ihan turhia päiväunia tuollaiset jutut. Kannattaisi olla iloinen jos edes kelpaisitte fredulle mutta epäilenpä että ei ja hän tarkoitti tuolla jotain kate beckinsale tai caterine seta-jones tyylistä laatunaista.

Minkälaiset ne markkinat on joilla sä käyt? Loppuun ajettujen Reetujen outlet?

Vierailija
71/104 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketähän täällä harmittaa 😂

Vierailija
72/104 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nadjat jonoon. Sukari on varattu mutta Reetu vapaana.

Vierailija
73/104 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman negatiivinen sävy tässä ketjussa

Vierailija
74/104 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reetu on ollut pitkään.

Vierailija
75/104 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reetulla on yksi ongelma: ei ole rahaa. Miksi ihmeessä joku nelikymppinen sporttinen ”nadja” katselisi sitä päivääkään? Vähissä on tsäänssit.

Vierailija
76/104 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman negatiivinen sävy tässä ketjussa

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos oma kriteeri naiselle on pelkkä ulkonäkö ja ikä, saattaa itsekkin tulla arvioiduksi samoilla kriteereillä.

Vierailija
77/104 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reetullabonnliian vähän tarjottavaa

Vierailija
78/104 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa mammat siinä ilkkuessanne että ootte matalampaa markkina arvoa kuin frederik. Ei kukaan oikeasti haluu rupsahtanutta 30v plus naista ja varsinkaan jos sillä on lapsi.

kyllä me kaikki tiedetään ettete oikeasti ole mitään 20-25v missin näköisiä kaunottaria vaikka miten väitätte. Ihan turhia päiväunia tuollaiset jutut. Kannattaisi olla iloinen jos edes kelpaisitte fredulle mutta epäilenpä että ei ja hän tarkoitti tuolla jotain kate beckinsale tai caterine seta-jones tyylistä laatunaista.

Ja nyt se käsi pois housuista Joni, eiköhän ne päivän inhofantasiat ole oksennettu. Olen muuten varma, että olet turhaan huolissasi. Reetusta riittää takuulla tuollaiselle karismaattiselle ja supliikille nuorikollekin, vähän huulipunaa nassuun ja mekko päälle. Et erotu varmasti paljoa niistä 20-25v mikseristä sinäkään. Pojilla on kuulemma sukkahousuissa paremmat sääret kuin naisilla ;)

Vierailija
79/104 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Reetu pari vuotta sitten ollut lehden kannessa kolmen parikymppisen thainaisen kanssa ja kehunut, miten hän on nyt onnellinen? Mitä ihmettä siinä tapahtui? Tuliko tyttösille liikaa ikää?

https://www.seiska.fi/Uutiset/Frederik-73-haukkuu-tylysti-Suomen-naiset…

Nii-i...

Vierailija
80/104 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Reetu pari vuotta sitten ollut lehden kannessa kolmen parikymppisen thainaisen kanssa ja kehunut, miten hän on nyt onnellinen? Mitä ihmettä siinä tapahtui? Tuliko tyttösille liikaa ikää?

https://www.seiska.fi/Uutiset/Frederik-73-haukkuu-tylysti-Suomen-naiset…

Nii-i...

Tuota noin. Mitä kohtaa kropasta on treenattu, jos kerran naisenkin pitää sellainen olla?