Mikä yksi ruoka kahdelle loppukuuksi?
Mä maksan ruuat ja mies asumisen ym. kulut. Mun tili on nollilla ja tarvis nyt ainakin yhden ruuan josta syödä nää loppupäivät niin ettei mies huomaa (hän ei saa tietää etten ole niin rikas kuin hän luulee). Vain illalla siis syödään yhdessä ja muuten erikseen töissä tai muuten. Mulla on öljyä, 450g pussi pakastemaissia, kaksi omenaa, kookospähkinä ja kilo spagettia. Miten noista sais järkevännäkösen ruuan jota riittäs siis 3 x kahdelle?? Mausteita on vaikka armeijalle.
Kommentit (27)
Luuletko ettei rahatilanteesi ikinä paljastuisi miehelle? Se päivä tulee ihan varmasti vielä ja mitä kauemmin tilannettasi peittelet niin sitä korkeammalta tiput.
Ei saa tietää, ettet ole niin rikas kuin hän luulee ja ettet ole yhtä vakavarainen kuin hän? Siis olet valehdellut tulotasosi ja lisäksi sulla on jotain velkojakin, joista hän ei tiedä yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Ei saa tietää, ettet ole niin rikas kuin hän luulee ja ettet ole yhtä vakavarainen kuin hän? Siis olet valehdellut tulotasosi ja lisäksi sulla on jotain velkojakin, joista hän ei tiedä yhtään mitään?
Ei ole velkoja. Rakkaus on rahaa tärkeämpää! En vastaile enää haukkujille. Keitto ja sämppärit luvassa, kiitos niistä vinkanneelle! xx Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole velkoja. Rakkaus on rahaa tärkeämpää! En vastaile enää haukkujille. Keitto ja sämppärit luvassa, kiitos niistä vinkanneelle! xx Ap
Kenelle?
Et ainakaan usko, että miehellesi, jos koet, että sinun pitää valehdella hänelle raha-asioistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmetin rakkautta sellainen on jossa täytyy VALEHDELLA? Olet EPÄREHELLINEN, joten 'rakkautesi' on PETOSTA.
Toivottavasti totuus paljastuu ukollesi ennen kuin kerkeää sua alttarille viedä.
Eihän se toimi. Rahasi eivät riitä.