Mitä voisin opiskella?
Olen ihan täynnä nykyistä työtäni. Haluan lähteä opiskelemaan, mutta en tiedä mitä.
Haluaisin tehdä töitä jossa:
-olisi mahdollisuus suunnitella päivän runko itse
-olisi mahdollisuus liukuvaan työaikaan
-ei fyysistä työtä
-päivätyö olisi mieluisin
-työllisyys hyvä
Minulla ei ole mitään erityistaitoja ja humanistiset alat kiinnostaa eniten, mutta olen auki kaikille ideoille.
Kertokaa myös alasta plussia ja miinuksia.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ap:n listaan kun lisätään vielä hyvä palkka, niin saattaa olla aika haluttu työ :D. Yleensä tämän tyyppiset työt ovat asiantuntijatöitä, joihin tarvitaan AMK/yliopistotutkinto... Mikä ala kiinnostaa ja paljonko olet valmista opiskelemaan. Itsenäiset asiantuntijatyöt ovat myös vaativia ja vastuullisia. Joustavuus tuo työhön sen, että on itse osattava ottaa vastuu omista töistään.
Voisin lähtee AMK tai yliopistoon opiskelemaan. Aloituksessa kerroin että humanistiset alat kiinnostaa mutta olen avoin muillekin.
Työn ei tarvitse olla erityisen kivaa, olen vastuuntuntoinen ja hoidan työni vaikka siitä en pitäisikään. Teen työtä rahan takia.
Ap:n listaan kun lisätään vielä hyvä palkka, niin saattaa olla aika haluttu työ :D. Yleensä tämän tyyppiset työt ovat asiantuntijatöitä, joihin tarvitaan AMK/yliopistotutkinto... Mikä ala kiinnostaa ja paljonko olet valmista opiskelemaan. Itsenäiset asiantuntijatyöt ovat myös vaativia ja vastuullisia. Joustavuus tuo työhön sen, että on itse osattava ottaa vastuu omista töistään.