Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mua naurattaa miesten käytös fb:ssa, vaihdoin profiilikuvani

Vierailija
29.07.2019 |

sellaiseen hyvästä kulmasta otettuun kuvaan, jossa olen voimakkaammin meikattu ja kuvaa vielä huomattavasti filtteröity, ja kappas kuinka kuvasta JA SEN JÄLKEISISTÄ päivityksistäni on herännyt vuosien koomasta tykkäämään kaikki maholliset exät ja muut ukkelit, jotka facessa roikkuneet kavereinani iäisyyden, reagoimatta aiemmin yhtään mitenkään postauksiini.

Pinnalliset, helposti höynäytettävät pöhlöt.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SIIS nytkö vasta ymmärrät miksi NAISET ottaa:

-Peppuimplantit

-Silikonitissit

-Botoxia

-Pepputreeniä

-Erittäin kireitä trikoohousuja töissä, ja joka paikassa

-Korkeita korkoja

-Ostaa meikkejä

-Käyttää satasia kampaamoon 

-Ostaa vaatteita vaatteiden perään

-Ottaa kuvia ja selvietä kokoajan

-Naisartitit laulaa lähes alasti

SIIS Oletko luullut että naiset käyttäytyy noin koska se on ihmiselle luontaista ????

Vai uskotko että naiset toimii noin myös 4 seinän sisällä kun kukaan EI ole näkemssä ????

Vai oletko sitä mieltä että toi on terveellistä ????

Tai ääni kuuluu paremmin kun on tissit ja peppu paljaana ???

ELI Keksit nyt ihan saman kuin muut naiset ovat keksineet jo 1000 vuotta sitten....

Mulla on noista lähinnä korot, hoidettu tukka ja meikit. Ei kaikki naiset käytä noita metodeja.

Ja tuossa lukee, että KAIKKI naiset ottaa?

Vierailija
22/27 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla kummoinenkaan tyrkky. Mulla ei ole muuta kuin filtteröimättömiä naamakuvia. Mulle face ei ole väylä saada "oot upee suttura" kommenttia vaan haen sieltä tietoa. Enemmän mua ärsyttää siellä se "hyvää huomenta" - jaaritus jota on joka toisen postaus. Ja mesessä äijät kyselevät miksen vastaile ja suuttuvat.

En ylipäänsä ymmärrä miksei tuntemattomia voisi lisätä. Mä en sano somessa mitään sellaista mitä en voisi kiekua kaupungintorilla. Kukaan tuntematon ei tiedä missä asun, mikä on mun oikea nimi jne. joten mitä väliä? Some on saamarin tylsä mulle jos en voi lukea muuta kuin niiden irl-kavereiden vaippapäivityksiä. Mä myös haluan tutustua ihmisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vaasalainen setämies?

Vierailija
24/27 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SIIS nytkö vasta ymmärrät miksi NAISET ottaa:

-Peppuimplantit

-Silikonitissit

-Botoxia

-Pepputreeniä

-Erittäin kireitä trikoohousuja töissä, ja joka paikassa

-Korkeita korkoja

-Ostaa meikkejä

-Käyttää satasia kampaamoon 

-Ostaa vaatteita vaatteiden perään

-Ottaa kuvia ja selvietä kokoajan

-Naisartitit laulaa lähes alasti

SIIS Oletko luullut että naiset käyttäytyy noin koska se on ihmiselle luontaista ????

Vai uskotko että naiset toimii noin myös 4 seinän sisällä kun kukaan EI ole näkemssä ????

Vai oletko sitä mieltä että toi on terveellistä ????

Tai ääni kuuluu paremmin kun on tissit ja peppu paljaana ???

ELI Keksit nyt ihan saman kuin muut naiset ovat keksineet jo 1000 vuotta sitten....

Mulla on noista lähinnä korot, hoidettu tukka ja meikit. Ei kaikki naiset käytä noita metodeja.

Ja tuossa lukee, että KAIKKI naiset ottaa?

Sittenhän vois olla täsmällisempi ja sanoa vaikka, että jotkut naiset tai osa naisista tai moni nainen. Naiset isolla viittaa siihen, että hyvin moni vaikkei keskivertonaisella ole rahaa tai tarvetta kaikkiin noihin hoitoihin tai edes osaan.

Vierailija
25/27 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on sellaisia. Otat pikkasen horomman kuvan niin koko friendzone herää tappi pystyssä kommentoimaan ja mese on täynnä lässytystä ja muruttelua.  Niin ku rauhoittukaa, näytän yhä ihan persiiltä. Nää on kuvia!

Tossahan se tulikin, vähän horomman kuvan ku mitä muuten. Eli muutenkin on tapana olla h o r o.

Vierailija
26/27 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi sinä roikotat kaverilistallasi eksiä ja muita epämääräisiä ukkeleita.

Tätä minäkin todella ihmettelen ja täällä ap:n typeryydelle silmiä pyörittelen. Minkälainen suttura ap oikein on, jos on oikein keräämällä kerännyt "kaverikseen" kaikki exät ja muut epämääräiset idiootit? Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Ja kuka ihme jotain facrbookia vielä oikeasti käyttää...?

No ainakin noin 2,5 miljardia ihmistä ja käyttäjämäärä kasvaa koko ajan. 

Vierailija
27/27 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi sinä roikotat kaverilistallasi eksiä ja muita epämääräisiä ukkeleita.

Tätä minäkin todella ihmettelen ja täällä ap:n typeryydelle silmiä pyörittelen. Minkälainen suttura ap oikein on, jos on oikein keräämällä kerännyt "kaverikseen" kaikki exät ja muut epämääräiset idiootit? Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Ja kuka ihme jotain facrbookia vielä oikeasti käyttää...?

No ainakin noin 2,5 miljardia ihmistä ja käyttäjämäärä kasvaa koko ajan. 

Mua aina huvittaa joidenkin rassukoiden päteminen ja tietäminen ettei kukaan enää ole Facebookissa. Heh, siellä on 2,5 miljardia ihmistä, minunkin tuttavistani melkein kaikki ikään katsomatta, myös nuoremmatkin siellä ovat ja käyvät vaikka Instassa ovat aktiivisemmin. Joten työ typerä kuka nyt enää Facebookissa olisi- jaaritus on niin vailla todellisuuspohjaa luin olla ja voi, se siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä