Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

Vierailija
28.05.2006 |

Ja minkälaisessa tilanteessa? Oliko yhdenillan juttu vai pitempiaikainen tuttu?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin seukkaamaan nykyisen aviomieheni kanssa, niin tänä mies ITKI perääni puhelimessa ja itki vittumaista käyttäytymistän yhdelle kaverilleni.

Tänä päivänäkin kun näemme, niin katseet on sieltä puolelta tyyliin, että saumoja olisi.

Vierailija
22/29 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakituisen poikaystävän kanssa pojan huoneessa, kun pojan vanhemmat olivat alakerrassa katsomassa televisiota - teiniä, hih :) Hetkeä aiemmin, kun oltiin päätetty " alkaa hommiin" , pojan äiti oli vieläpä vähällä yllättää ja silloin oli aivan järkky olo tyyliin " tajuskohan se" , nyt sitä muistellessa jo naurattaa :) Sähläämistähän se oli, kun molemmat olivat kokemattomia, mutta hyvät muistot jäivät enkä ole katunut. Myöhemmin erottiin, mutta kavereina pysyttiin ja nykyäänkin moikataan, jos nähdään. Muistelen ekaa kertaa hyväntahtoisesti naureskellen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poika jonkinlainen tuttu johon olin kyllä ihastunut. Humalassa toilailtiin, ei edes juuri muistikuvia jäänyt tapahtumasta... Ja sekstailun jälkeen ei sitten enää oltukaan tekemisissä sen kummemmin eli tais poika saada mitä haluskin. Harmittaa kyllä jälkeen päin! :(

Vierailija
24/29 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini kanssa

Vierailija
25/29 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säi kyllä sellaiset traumat, että vielä näin 25 ollessani tulee painajaisia ja nyt vasta olen oppinut seksistä pitämään! Oikea mies . . .

Vierailija
26/29 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mulla mies jäänyt haikailemaan perään. Ne on noi ekat isot Lovet vissiin kohtalokkaita joillekin ihmisille. :)

Vierailija
27/29 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ensimmäinen oikea poikaystävä. Oltiin vuosi seurusteltu. Poikaystävän sängyssä. Sähläämistä, hyvät muistot jäi =)

Vierailija
28/29 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin seurustellut kyseisen poikaystävän kanssa noin puoli vuotta. Kännissä molemmat ja aikamoista sähläystä koko homma. Toisaalta ihan hyvä varmaan ettei muistakaan kaikkea...

Vierailija
29/29 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin miehen kanssa joka oli 28v. kaduttaa, inhottaa ja hävettää.

En edes kunnolla pitänyt tästä tyypistä. Minulle neitsyydestä tuli taakka koska tyttökaverit kehui miesjutuillaan ja kiusasivat minua (kateuttaan) neitsyydestä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän