Yksin festareille
Olen hieman ujo ja menossa yksin festareille. Olisiko vinkkejä kuinka muuta festariväkeä voisi lähestyä ettei koko iltaa tarvitsisi olla yksin?
Festarimusiikki on raskaampaa rokkia/heviä.
Kommentit (9)
Mille festareille olet menossa? :) Mä en itse ole mennyt ikinä festareille yksin, mutta yllättävän harvoin sitä tulee kuitenkaan heiluttua koko festareita aloitusporukalla, koska tutustun aina uusiin ihmisiin. Pidä huoletta hauskaa ja mene vaan rohkeasti juttelemaan ihmisille, parin juoman jälkeen ei jännitä!
Smugglerrokkiin Turun suunnalle. Paikkakuntakin on vieras. Olin menossa sinne ystäväni kanssa, mutta hänelle tulikin este. Tämä on kesäni ainoa festari, siksi päätin sitten lähteä vaikka yksin.
Monet festarit olisivat jääneet mulla käymättä, jos en olisi yksin mennyt.
En olisi voinut koskaan lähteä mihinkään, jos periaatteena olisi ollut etten mene yksin. Tietysti ymmärrettävää että jännittää, jos on ujo, mutta se pitää vain hyväksyä että okei saattaa vähän jännittää mutta menen silti koska haluan enemmän mennä, kuin jättää menemättä. Ei jännitys vaarallista ole. Ja kuka tietää, voit löytää sieltä uusia kavereita vaikka olisit ujokin. Mihin festareille/mille paikkakunnalle menet?
Itse kävin Tuskassa yksin. Näytin että mulla on hyvä meno yksinkin niin sain seuraa.