Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutettava, jotta saan hoitoa ja jaksan

Keski-ikäinen
28.07.2019 |

Olen pyöristynyt sairasteltuani. Ylipaino on varmaan yksi syy, miksi minua väsyttää. Melkein joka toiseen sairauteen tuntuu ylipaino olevan merkittävä riskitekijä. Kokemukseni on myös, että nuorena ja hoikkana saa parempaa hoitoakin. Ikää tulee, sen hyväksyn, mutta läskiä ei kai sitten kannata hyväksyä. Ulkonäkö ei minua suuremmin motivoi, mutta kyllä nyt on laihdutettava, jotta voin paremmin ja saan parempaa hoitoa ja kohtelua. Vinkkejä? Miten onnistuit laihdutuksessa tai elämäntaparemontissa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muutoksia vähitellen, ei mitään julkkisten myymiä kana/riisi/mehukeitto rahastusdieettejä.

Vierailija
2/3 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi kaikki roskaruoat pois. Alkoholi ja kaikki lisättyä sokeria sisältävä pois. Pidennä ruokailuvälejä vähitellen. Jos on nälkä, syö välipalaksi keitetty kananmuna. Korvaa leipä, puuro, peruna, pasta, riisi vähähiilihydraattisilla kasviksilla. Syö vain täysrasvaisia maitotuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa 21 day fix, opettaa koostamaan ateriat terveellisesti oikean kokoisina, laihtumista ajatellen, pienellä perwhtumisellä itse voi toteuttaa, vinkkejä fb-ryhmästä (on myös suomalainen ryhmä olemassa), kaihduin 5 kuukaudessa 15 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän