Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On kuulkaa hyvä tunne kun taas mahtuu pieneksi jääneisiin vaatteisiin!

Vierailija
28.07.2019 |

-5kg ja johan sujahtaa päälle farkut ja puserot istuu taas nätisti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä projekti aloi eilen. Turvotusta tuli kesälomalla. Eilen aamulla paino 80,2 kg tänään 78,6 kg. Eilen siis alkoi leipä, peruna, riisi, pasta - lakko. Vettä olen juonut paljon. Ennen lomaakin oli ylimääräistä siten, että farkut ahdisti ja vyötärö tursusi eli semmoiset 5kg on liikaa, että vaatteet mahtuu. Toki olisi varaa vaikka 10kg pudottaa.

Vierailija
2/5 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kaapissa kaikki vaatteet kahdessa pinossa siis läski pino, hoikka pino t-paitoja jne. tilaahan se vie, mutku tuntuu olevan tasasen kausittaista. joo saa nauraa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on läski-pino ja hoikka-pinot😂 nyt olis vaan kyllä melkein parikymmentä kiloa pudotettavanakin.

Vierailija
4/5 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v kirjoitti:

mulla on kaapissa kaikki vaatteet kahdessa pinossa siis läski pino, hoikka pino t-paitoja jne. tilaahan se vie, mutku tuntuu olevan tasasen kausittaista. joo saa nauraa :D

Mä olen järjestelmällinen pessimisti, ne on jaettu karkeasti eri kilomäärille (n. 5kg välein), liian pienet on kassissa varastossa.

Vierailija
5/5 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te kartatte leipää ja pastaa? Mä syön kaksi vehnäsämpylää päivässä ja varmaan joka toinen viikko liha-makaronilaatikkoa monena päivänä. Liikuntaa en harrasta, kävelyllä käyn naapurin koiran kanssa. Paino on pudonnut pikku hiljaa maaliskuun alusta 74 - 63 kg/168 cm. Karkkia en syö, en tykkää. Juuston jätin pois, syön kalkkunaleikettä. Ykkösviiliä kerran päivässä. Tomaattia leivän päällä. Kanaa syön usein ja joskus sisäfilettä. Possunlihaa en pysty syömään, ei maistu. Pari hedelmää päivässä. Punaviiniä pari lasillista viikonloppuisin. Mitään kaloreita en laske.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi