Mitä naisten päässä liikkuu Tinderissä
Ihmetyttää et minkä takia väki tuota tinderiä käyttää. Itse latasin sovelluksen 3 viikkoa sitten. Osumia vajaa 100 vaikka asun pienessä kaupungissa. Tasan yhden kanssa päässyt keskusteluihin. Huvittavinta vielä kun samat naamat siellä pyörii vuodesta toiseen, muutaman kanssa osuma toistamiseen, aina sama, ei mitää vastausta. En yhtään ihmettele minkä takia eivät ole miestä löytäneet. Lopputulos on että monet miehet turhautuu ja turhautumisen päälle saa kuunnella naisten itkemistä kun ei löydä mistään hyvää miestä. Missä siis ongelma?
Onneksi oma elämä/seksielämä ei oo tuosta sovelluksesta kiinni kun oon supliikkikaveri muutenkin. Sääli tulee niitä jotka ei uskalla livenä ottaa naisiin kontaktia ja meno on edellämainittua.
Kommentit (22)
Mulla on vaan hyviä kokemuksia Tinderistä. Suurimmaksi osaksi miehet ovat olleet oikein fiksuja ja treffeillä olen käynyt monesti. Nyt olen ollut yhdessä vuoden Tinderistä tapaamani miehen kanssa ja hyvin menee:)
Sovellus ollut aiemmin 2 vuotta sitten.
Samalla tavalla toimii iso osa miehistäkin Tinderissa. Matcheja tulee, mutta viestiin ei vastata. Ei edes sitä "ei kiitos". En ymmärrä miksi edes matchata jos ei kiinnosta?!
Naiset etsivät sellaisia miehiä mitä ei ole olemassa.
Naisten standartit hyvälle miehelle on sellaiset mitä kukaan mies ei pysty täyttämään. Naiset nauttivat valittamisesta, vöhön kuin mies nauttii seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla toimii iso osa miehistäkin Tinderissa. Matcheja tulee, mutta viestiin ei vastata. Ei edes sitä "ei kiitos". En ymmärrä miksi edes matchata jos ei kiinnosta?!
Joo kyllähän itelläkin on matcheja jotka asuu 160km päässä, vähempi heidän kanssa tulee aloitetta tehtyä. Pyrkimys kuitenkin itsellä että vastaan aina, enkä jätä keskustelua ns. kylmäksi. Tuleehan siitä toisellekkin parempi mieli.
Mikäli väki siellä yrittää nostattaa omaa itsetuntoa, mun mielestä aivan väärä paikka.
Olis hyvä jos tulisi maksulliseksi koko sovellus, lähtis kaikki egobuustajat pois.
Vierailija kirjoitti:
Voisko johtua siitä kun vedät oikealle ainoastaan niitä 5/5 alfa chadeja, joita et oikeasti ansaitse ja joista yksikään ei oikeasti näe sua muuta kuin potentiaalisena panona. Jos sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko johtua siitä kun vedät oikealle ainoastaan niitä 5/5 alfa chadeja, joita et oikeasti ansaitse ja joista yksikään ei oikeasti näe sua muuta kuin potentiaalisena panona. Jos sitäkään.
No en tod, vaan ihan tavallisen oloisia miehiä. Kaikki salipullistelijat ja huviveneillä leijujat menee automaattisesti vasemmalle. En tiedä onko kaikki miehet niistä perus-perteistä lähtien sitten nuorten instamallien perässä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten standartit hyvälle miehelle on sellaiset mitä kukaan mies ei pysty täyttämään. Naiset nauttivat valittamisesta, vöhön kuin mies nauttii seksistä.
Naiset siis saavat mitä haluavat, mutta sinä et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies käyttää sanaa alfa chad, ei ole mitään keinoa pariutua ilman vuosien rehabilitaatiota ja uskontojen uhrien apua. Muista tämä kymmenen vuoden päästä kun et ole edennyt elämässä mihinkään.
Paljon on naisia, jotka eivät vastaa, mutta olkoon se heidän murheensa.
Kyllä tähän menenssä aina muutama on vastannut jos kymmenelle laittaa viestiä. Ja en jaksa laittaa mitään Moikka -viestiä kummempaa, vastaa jos vastaa.
Naiset saa osumia paljon helpommin ja ymmärrän sen, että näitä moikka -viestejä tulee paljon, mutta sitä ihmettelen, että sen perusteella voidaan leimata heti. Ensin on tykätty, aloitetta ei tietenkään tehdä ja tehtyyn aloitteeseen ei vastata koska "taas yks tommonen" ja selataan ja tykätään lisää.
Nykyään on tavallaan liian helppoa löytää miesehdokkaita. Ja jos joku on helppoa, ei siitä tuu nautittua niin paljon.
Mun vanhemmat eli pitkään yksin mutta kirjeen vaihdon kautta löysivät toisensa. Valinnanvaraa tuskin oli, joten kolahti helpommin.
Mä en oo enää tinderissä sen takia että siellä on liikaa tarjontaa. Vähän sama fiilis kun on karkkikaupassa ja pitäis valita vaan yksi karkki. Mahdotonta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies käyttää sanaa alfa chad, ei ole mitään keinoa pariutua ilman vuosien rehabilitaatiota ja uskontojen uhrien apua. Muista tämä kymmenen vuoden päästä kun et ole edennyt elämässä mihinkään.
Huutista! Rehabilitaatio ja uskontojen uhrien apu! 💎🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsopa tuota videota hetken niin huomaat millaisilla jutuilla 5/5 alfa chadit saa naiset lähtemään panotreffeille 2 minuuttissa Tinderistä.
Ja tuu sen jälkeen sanomaan ettei naiset anna itseään suositummille alfa chadeille tosta noin vaan, vaikka olisi päivänselvää ettei nainen ole alfa chadille kuin pelkkä patja.
Ite oon kans kolmekymppinen mies. Ihan perus työskäyvä, semiurheilullinen, mökillä viihtyvä ihan perusäijä. Baarissa naisia riittää, tinderissä ei osumia tuu. Siellä vissiin pitäis olla tatuoinnit, veneet ja muuta pintaliitoa että siellä sais osumia. Tulin siihen tulokseen et poistin koko sovelluksen, ei oo mua varten.
Kyllähän naiset on voineet löytää sieltä tässä välissä joko parisuhteen, joka on nyt loppunut, tai monia hyviä panoja, ja hakevat nyt lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tuli kyllä ultimaattinen totuus. :D Miehet, jotka höpisee itsemurhayksiössään chadeista ja etsii netistä alfa chadien kuvia, ovat varmasti kymmenen vuoden päästä yhä siellä yksiössään yksin, kä hiukan katkerampina kuvittelemistaan vääryyksistä.
Mun mätsit pystyi laskemaan yhden käden sormilla. Tosin en sieltä kamalasti edes löytänyt tykättäviä. Onssit, fwbt, paidattomat, liian rikkaat, hipit, tummaihoiset, liian hyvännäköiset, ihan tursakkeet, kaukana asuvat meni samantien vasemmalle. Ei paljoa jäänyt taviksia jäljelle. Tai sitten ne olivat ilman tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Ite oon kans kolmekymppinen mies. Ihan perus työskäyvä, semiurheilullinen, mökillä viihtyvä ihan perusäijä. Baarissa naisia riittää, tinderissä ei osumia tuu. Siellä vissiin pitäis olla tatuoinnit, veneet ja muuta pintaliitoa että siellä sais osumia. Tulin siihen tulokseen et poistin koko sovelluksen, ei oo mua varten.
Kuulostat ihan kivalle, mutta tuo "baarissa naisia riittää" vähän tökkää. Tarkoittaako tuo, että saat sieltä yhden illan seuraa vai mitä? Miksei baarinaiset halua tavata sinua uudestaan?
Hmmm..jos olet ladannut apin kolme viikkoa sitten, niin miten voit tietää, mitkä naamat ovat siellä olleet vuodesta toiseen?