Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naisten päässä liikkuu Tinderissä

Sakke31
28.07.2019 |

Ihmetyttää et minkä takia väki tuota tinderiä käyttää. Itse latasin sovelluksen 3 viikkoa sitten. Osumia vajaa 100 vaikka asun pienessä kaupungissa. Tasan yhden kanssa päässyt keskusteluihin. Huvittavinta vielä kun samat naamat siellä pyörii vuodesta toiseen, muutaman kanssa osuma toistamiseen, aina sama, ei mitää vastausta. En yhtään ihmettele minkä takia eivät ole miestä löytäneet. Lopputulos on että monet miehet turhautuu ja turhautumisen päälle saa kuunnella naisten itkemistä kun ei löydä mistään hyvää miestä. Missä siis ongelma?

Onneksi oma elämä/seksielämä ei oo tuosta sovelluksesta kiinni kun oon supliikkikaveri muutenkin. Sääli tulee niitä jotka ei uskalla livenä ottaa naisiin kontaktia ja meno on edellämainittua.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm..jos olet ladannut apin kolme viikkoa sitten, niin miten voit tietää, mitkä naamat ovat siellä olleet vuodesta toiseen?

Älä nyt, trolli alkaa itkeä kun kukaan ei uskoja satujaan.

Vierailija
22/22 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mätsit pystyi laskemaan yhden käden sormilla. Tosin en sieltä kamalasti edes löytänyt tykättäviä. Onssit, fwbt, paidattomat, liian rikkaat, hipit, tummaihoiset, liian hyvännäköiset, ihan tursakkeet, kaukana asuvat meni samantien vasemmalle. Ei paljoa jäänyt taviksia jäljelle. Tai sitten ne olivat ilman tekstiä.

Liian hyvännäköiset?? Sun on pakko olla nainen. En tajua logiikkaa.. Mitä mies mahtaa jos se on hyvännäköinen? Saattaahan se hyvännäköinen olla mukava ja sympaattinenkin? En oo tienny et sekin on turn off. Saattaa itelläkin johtua siitä ettei tule matcheja. Oon tavis mutta hyvännököiseksi kaikki kehunut. Tinderi ei mun kohdalla toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan