Miksi Chisu matkii Madonnaa nykyään?
Ja miksi väittää että fanit tykkäävät muutoksesta? Ei hänen uutta levyä ole kuummeltu edes kultamyynnin vertaa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/eb174532-1132-4660-a970-079529…
Kommentit (18)
CHisu näyttää nykyään aivan kamalalta. Käyttääkö kovia aineita sen hörhö-miehensä Sjöroosin kanssa?
Näyttää Iltalehden kuvissa aivan venäläiseltä mummulta eikä Madonnalta
Vierailija kirjoitti:
Näyttää Iltalehden kuvissa aivan venäläiseltä mummulta eikä Madonnalta
et ole Madonnan uusinta lookia sitten nähnyt. :D
Madonnan esiintyminen Euroviisuissa ja Chisun haastattelu Possessa saman viikon aikana.. Hieman loksahti suu auki, kun tosiaan hyvinkin ilmeistä, että Chisun tyyli on köyhä Madonna. Ilman sitä karmeeta metallikorsettia.
Samat ryssäletit, isot ristit, kauhtanat... vai silmälappu puuttui.
Mä olen aina miettinyt noita sen valtavia kasvoluomia, eikö ne kärsi tuosta vahvasta meikistä?
Muistelen, että Janina Fry esim poistatti kasvoista pari luomea, kun se jatkuva jynssääminen alkoi ärsyttämään isoja luomia.
Musta olis jotenkin kivaa, jos noi mummotyylillä päähän sidotut huivit tulis taas muotiin! Mikä sen helpompaa ja kätevämpää!
...pitäsköhän alkaa edelläkävijäks...
N38
Aika huvittava haastattelu. Chisun uusi musiikki ei ole enää myynyt eikä sitä kuuntele kukaan. Festareilla ihmiset käyvät kusella ja baarissa Chisun esiintymisten aikana (näin kävi Ruisrockissa ja Ilosaaressa joissa olin itse paikalla). Fanitkin ovat pettyneitä. Tottakai Chisu on siinä asemassa että voi pukeutua venäläiseksi mummoksi ja maalata vanhentuneen naamansa törkeillä meikeillä sekä tehdä epämääräistä konesäksätysmusiikkia koska ei ole enää mitään menetettävää. Niin, ja kriitikot tietty ylistää vaikkei ketään muuta kiinnosta.
Huvittava koko tyyppi. Kotimaisten top-piipittäjien ura perustuu täysin muilta tai ulkomailta apinointiin. Jos ei viihdytys myy niin laitetaan äijä vaihtoon tai pukataan satu/elämänkertaa länkisääret kannessa levällään jos ei muu auta vaikkei ketään kuitenkaan kiinnosta pätkääkään. Lopulta levyjä ja kirjoja voi sitten penkoa prisman ale-laareista, jos nyt ketään sekään kiinnostaa. Tuon christelin ulinalla ja sun muitten piipityksillä kun ei ole mitään merkitystä yhtään mihinkään. Viihdyttäjän ura loppusuoralla ja tietävät sen kyllä itsekkin.
Hirveetä tekotaiteellista moskaa. Eilenkin uuden vuoden juhlakonsertissa joku korsetti päällä ja läpikuultavat sukkahousut. Jessus. Toisella naisesiintyjällä oli hieno punainen iltapuku.
Leidi gaga tulee mieleen, eilen oli sellaiset kengätkin.
Harmittaako kun et itse uskalla olla sitä mitä olet? Ja näyttää siltä? Massan mukana vaan...
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä tekotaiteellista moskaa. Eilenkin uuden vuoden juhlakonsertissa joku korsetti päällä ja läpikuultavat sukkahousut. Jessus. Toisella naisesiintyjällä oli hieno punainen iltapuku.
Ja sen valtavan palttoon riisuminen suurieleisesti, miten housut unohtuneet jalasta. Mautonta.
Vierailija kirjoitti:
Huvittava koko tyyppi. Kotimaisten top-piipittäjien ura perustuu täysin muilta tai ulkomailta apinointiin. Jos ei viihdytys myy niin laitetaan äijä vaihtoon tai pukataan satu/elämänkertaa länkisääret kannessa levällään jos ei muu auta vaikkei ketään kuitenkaan kiinnosta pätkääkään. Lopulta levyjä ja kirjoja voi sitten penkoa prisman ale-laareista, jos nyt ketään sekään kiinnostaa. Tuon christelin ulinalla ja sun muitten piipityksillä kun ei ole mitään merkitystä yhtään mihinkään. Viihdyttäjän ura loppusuoralla ja tietävät sen kyllä itsekkin.
Hah chisulla ei onneksi ole länkisääriä. Ihanan sirona pysynyt koko elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tässä maassa on tekotaiteellista paskaa niin Nightwish.
Venäläisessä mummussa ja madonnassa en itse havaitse mitään eroa.
Mutsis matkii. Höpsö.