Viikon reissu, tässä pakkauslistani. Kohde Espanja, kaupunkilomailua
Mulla on sellainen olo että jotain oleellista puuttuu😀
2 mekkoa, 1 hame, 4 toppia, neule, iso silkkihuivi, sandaalit, lenkkarit, 2 rintsikat, 5 alkkarit. Päällä koneessa kevyet pitkät housut+kevyt paitapusero.
Henkilökortti, särky/ripulilääkkeet, aurinkolasit, päivittäiskosmetiikka+aurinkorasva+meikit, rakkolaastareita, hammaspesuvehkeet, hiusharja.
Kommentit (43)
Ei mikään ympäristöteko lentää Espanjaan näin ilmastonmuutoksen aikana.
Jos kaupunkiin menet, unohtunut on helppoa ostaa paikan päältä.
Olennaisimmat on passi ja lompakko.
Et sukkia käytä? Jalat hikoaa päivittäin 1-2 desiä.
Vierailija kirjoitti:
Uikkarit?
Kaupungissa?
Vierailija kirjoitti:
En mä kyllä ole kesällä käyttänyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin lentäminen on laillista toimintaa, on älytöntä joka ikisessä käänteessä narista tästä asiasta. Suurempi ympäristöteko on lopettaa lihansyönti. Syötkö sinä lihaa? Jos syöt, miksi? Mikset lopeta?
Vierailija kirjoitti:
Uikkarit?
Juu hyvä, nää pitääkin ottaa esiin ettei unohdu. Tiedä vaikka jossain olis mahis mennä uimaan, vaikka varsinaiselle rantalomalle en menekään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uikkarit?
Kaupungissa?
Kyllä kaupungeistakin uima-altaita löytyy, usein ihan hotellista. Lisäksi voi tehdä päiväretken rannalle tai vesipuistoon tai vaikka ottaa sitten vaikka aurinkoa kattoterassilla. Osa kaupungeista sijaitsee rannalla.
Viikon reissu ja 5 alkkarit? Itse ottaisin muutamat vielä varalle. Uikkarit? Vai eikö ole edes allasta?
Jos nyt jotain ihan kovin olennaista puuttuu niin voi kai ostaa sieltä?
Itse pakkaisin varmaan vielä kotain rennompaa päällepantavaa esim leggingsit/urheiluhousut.
Shortsit?
Ottaisin joka päivälle puhtaat alushousut. Mutta muuten noilla tavaroilla pärjäisin, hyvin valittu tarpeellinen.
Vai oikein salitrikoot matkaan? Joo, mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
No ei kaikilla hikoa.
Itse en käytä sukkia kesällä mutta lenkkareihin laitan usein silti sukat jos vaikka kävelee enemmän. Eli 1-2 paria sukkia pakkaisin varuiksi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Huomattavasti ympäristöystävällisempi vaihtoehto kuin autolla ja laivalla Espanjaan.
Lentoliikenteen osuus maailman hiilidioksidipäästöistä on 3 %/vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Viikon reissu ja 5 alkkarit? Itse ottaisin muutamat vielä varalle. Uikkarit? Vai eikö ole edes allasta?
Jos nyt jotain ihan kovin olennaista puuttuu niin voi kai ostaa sieltä?
Itse pakkaisin varmaan vielä kotain rennompaa päällepantavaa esim leggingsit/urheiluhousut.
Shortsit?
Pesen lavuaarissa pikkupyykkiä. Uikkareista olikin jo puhe. Toki voi ostaa. Mulla ei ole leggingsejä eikä shortseja :D ja minusta kuumassa on mekot/hameet on kaikista vilpoisimpia, niissä nytkin olen nämä helteet oleskellut.
Ap
Kännykkä ja kotiavaimet? :)
Lapulle tärkeitä puhelinnumeroita.
Matkaliput, heh.
Uikkari
ranta/allaspyyhe
Aurinkohattu
aurinkorasva, ettei heti tarvitse ostaa
Sateenvarjo päivänvarjoksi
Passi
Paperikopiot passista
Eurooppalainen sv-kortti
Tiedot matkavakuutuksesta
Kolikoita ja pieniä seteleitä. Monta kertaa espanjassa törmännyt siihen, että kortti ei käykään.
Sukat, jos lattia on kylmä ja ilmastointi päällä
Aiotko pestä esim. alusvaatteita? Sitten pikkupulloon pesuainetta ja halutessasi kumihanskat, jotta kädet eivät kuivu
Muutamat alkkarit lisää niin voi vaihtaa joka päivä? Nenäliinoja? Purukumia? Kannattaa vielä juuri ennen lähtöä varmistaa puhelimen laturi ja muut johdot, kuulokkeet yms. ettei kentällä huomaa niiden unohtuneen.
Eurooppalainen sairausvakuutuskortti.
Uikkarit?