Viikon reissu, tässä pakkauslistani. Kohde Espanja, kaupunkilomailua
Mulla on sellainen olo että jotain oleellista puuttuu😀
2 mekkoa, 1 hame, 4 toppia, neule, iso silkkihuivi, sandaalit, lenkkarit, 2 rintsikat, 5 alkkarit. Päällä koneessa kevyet pitkät housut+kevyt paitapusero.
Henkilökortti, särky/ripulilääkkeet, aurinkolasit, päivittäiskosmetiikka+aurinkorasva+meikit, rakkolaastareita, hammaspesuvehkeet, hiusharja.
Kommentit (43)
Ajanvietettä lentokoneeseen
Laturi
Korvatulpat
Liukkaria ja kondomeja, jos ei meinaa paljaalla antaa.
Vierailija kirjoitti:
Uikkari
ranta/allaspyyhe
Aurinkohattu
aurinkorasva, ettei heti tarvitse ostaa
Sateenvarjo päivänvarjoksi
Passi
Paperikopiot passista
Eurooppalainen sv-kortti
Tiedot matkavakuutuksesta
Kolikoita ja pieniä seteleitä. Monta kertaa espanjassa törmännyt siihen, että kortti ei käykään.
Sukat, jos lattia on kylmä ja ilmastointi päällä
Aiotko pestä esim. alusvaatteita? Sitten pikkupulloon pesuainetta ja halutessasi kumihanskat, jotta kädet eivät kuivu
Pyyhettä en kyllä tarvitse. Hattua harkitsin, mutta en viitsinyt rytätä sitä reppuun, tuo silkkihuivi saa toimia aurinkosuojana jos tarvitsee. Eurooppalainen sv-kortti on aina lompsassa mukana ja vakuutuskortti. Sateenvarjoa vielä harkitsen, mulla on vaan oma sellainen vähän kömpelön kokoinen, ehkä ostan sitten paikan päältä jos tarttee.
Ap
kortsut ja liukkarit messiin, kuumia öitä tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
kortsut ja liukkarit messiin, kuumia öitä tiedossa.
Kortsuja käytettiin viimeksi reilu parikymmentä vuotta sitten, liukkaria ei ole vielä tarvittu
Ap
Vierailija kirjoitti:
Puhelimen laturi.
Juu, pitää heittää tämä kasaan
Ap
Älä ota lompakkoa. Kun se varastetaan, menee kaikki kirjastokorttia myöten.
Vierailija kirjoitti:
Älä ota lompakkoa. Kun se varastetaan, menee kaikki kirjastokorttia myöten.
Mä tyhjentelen kaiken ei-oleellisen sieltä pois ennen lähtöä
Ap
Pyyhkeenä käy ohut astiapyyhekin.
Käsidesi
Liput kannattaa tulostaa myös paperisina. Jos vaikka puhelin ei toimi yms.
Varasilmälasit
Jos kävelet paljon, niin saatat haluta laittaa öisin jalkarasvaa ja sukat rasvan päälle jalkoihin.
Evästä lentokoneeseen.
Muovipurkki, johon voi perillä laittaa ötököiltä piiloon keksiä yms.
Vierailija kirjoitti:
Käsidesi
Varasilmälasit
Jos kävelet paljon, niin saatat haluta laittaa öisin jalkarasvaa ja sukat rasvan päälle jalkoihin.
Evästä lentokoneeseen.
Muovipurkki, johon voi perillä laittaa ötököiltä piiloon keksiä yms.
Kyllä mä luotan että majapaikasta löytyy pyyhe. Silmälaseja ei ole ollenkaan. Käsidesiä mulla taitaa olla jossain pikkupullo, sen voisi ottaa mukaan.
Ap
eli meet ilman kortsuja siis jos parikytä vuotta sitten viimeksi.
onhan se lisä jännitystä toki .
Vierailija kirjoitti:
eli meet ilman kortsuja siis jos parikytä vuotta sitten viimeksi.
onhan se lisä jännitystä toki .
Kyllä, juuri näin. Jännityksestä nyt en niin tiedä :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Viikon reissu ja 5 alkkarit? Itse ottaisin muutamat vielä varalle. Uikkarit? Vai eikö ole edes allasta?
Jos nyt jotain ihan kovin olennaista puuttuu niin voi kai ostaa sieltä?
Itse pakkaisin varmaan vielä kotain rennompaa päällepantavaa esim leggingsit/urheiluhousut.
Shortsit?
Mä pesen nyrkkipyykillä alkkarit joka ilta. T
Ei niitä siis paljoa tarvita.
Särkylääkkeet. Saahan niitä tosin sieltäkin, mutta itse otan aina varuiksi Buranaa kun ei tiedä niistä paikallisista millaisia ne on. Voi mennä vatsa sekaisin tai ei auta yhtään esim. päänsärkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Särkylääkkeet. Saahan niitä tosin sieltäkin, mutta itse otan aina varuiksi Buranaa kun ei tiedä niistä paikallisista millaisia ne on. Voi mennä vatsa sekaisin tai ei auta yhtään esim. päänsärkyyn.
Espanjalaisessa apteekissa käyneenä kyllä siellä on valikoima särkylääkkeitäkin kuten muita lääkkeitä. On kuitenkin länsimaa. Samalla lailla lääkkeiden pitää sielläkin tehota kuin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsidesi
Varasilmälasit
Evästä lentokoneeseen.
Muovipurkki, johon voi perillä laittaa ötököiltä piiloon keksiä yms.Kyllä mä luotan että majapaikasta löytyy pyyhe. Silmälaseja ei ole ollenkaan. Käsidesiä mulla taitaa olla jossain pikkupullo, sen voisi ottaa mukaan.
Ap
Mutta yleensä hotellin/vastaavan pyyhettä ei saa käyttää rannalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsidesi
Varasilmälasit
Evästä lentokoneeseen.
Muovipurkki, johon voi perillä laittaa ötököiltä piiloon keksiä yms.Kyllä mä luotan että majapaikasta löytyy pyyhe. Silmälaseja ei ole ollenkaan. Käsidesiä mulla taitaa olla jossain pikkupullo, sen voisi ottaa mukaan.
ApMutta yleensä hotellin/vastaavan pyyhettä ei saa käyttää rannalla.
En ole menossa rannalle!
Ap
Riittääkö kahdet kengät? Itse tykkään vaihtaa illalliselle toiset kengät, jos olen koko päivän kävellyt sandaaleilla.
Ja koneeseen otan aina sukat mukaan. Kivempi potkaista kengät pois jalasta.
No juu, nää on sellainen mitä aina kantaa mukana. Matkaliput on kännykässä.
Ap