Kehtaako naista roudata kämpille jos WC-pönttö on siivottomassa kunnossa?
Häiritseekö tuollainen jotain humalaista muikkelia?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on todella todella niuhoja tuollaisesta. Niitä ällöttää monet asiat.
Jassoo. Että oikein naisten juttu.
En osaa nimetä yhtään miestä tuttavapiiristäni, joka nauttisi likaisista vessoista.
Onko teillä useinkin keskustelua aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa nimetä yhtään miestä tuttavapiiristäni, joka nauttisi likaisista vessoista.
Turha vängätä vastaan. Hän on oikeassa.
- toinen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha vängätä vastaan. Hän on oikeassa.
- toinen mies
Oli mies tai nainen, tuskin kukaan nimenomaan nauttii.
- kolmas mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niistä nauttia tarvikaan, asiaan ei vain normaali mies kiinnitä huomiota. Kunhan pytty toimii, se riittää. Sisustajamiehet on sitten erikseen.
Ei pidä paikkaansa. Minun niuho mieheni ei ole sisustajamies mutta ei katsele siivotonta vessaa .
Mutta ei onneksi ole kädetönkään.
Vierailija kirjoitti:
Alfa laittaa baarista mukaan ottamansa naisen pesemään ensimmäiseksi pöntön. Se käy esileikistä.
Aika harrastelija-alfa on tuossa kyseessä. Oikea alfa käskee taksin ajaa ensin muikkelin kodin kautta ja käskee muikkelin hakea vessaharjan ja pullon WC ankkaa kotoaan ja vasta sitten menevät miehen kotiin, jossa nainen pesee pöntön esileikkinä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi, se takaa pitemmän eliniän.
Jos ihan perustason hygienian ylläpitäminen ei ole aapeelle luontaista, niin tuskin saat ketään houkuteltua kämpillesikään, ainakaan ketään itseäsi hygieenisempää.
Mitäs tykkäisit, jos nainen jättäisi varpusparven pönttösi reunoille tai pissaisi ohi pöntöstä? Ei yhtään häiritsisi sinua?
Sinne tänne kuivunut paska antaa sinusta selkeän kuvan, ap.
Miksihän vain neljän promillen kännissä nainen lähtee mukaasi, osaatko arvata?
Häiritsee, jumalauta, häiritsee ja ällöttää!
Kerran menin kutsuttuna erään miehen luokse kylään ja kun tiedustelin missähän vessa on ja passaisiko siellä käydä, hän neuvoi oikean oven ja naurahti " siellä on kyllä vähän sotkua, että mahdatkohan sinä pystyä käymään".
Ja annahan olla: pönttö, pöntön reunat, lattia niin täynnä kusiläiskiä ja pöntössä paskarantuja.
Kysyin, että voisinkohan käydä sihauttamassa talon takana pensaan suojissa, hän lupasi auliisti.
Eikä tehnyt elettäkään, että olisi edes silloin mennyt siivoamaan kusisen vessansa. Kaippa hän piti eriötään positiivisena erikoisuuksena.
Niin , että siivotkaa miehet ja naiset vessanne, jos tulee vieraita. Vessan pesu ei ole vaarallista eikä vaikeaa.
Pönttöhygienia kannattaa hoitaa näin: joka istunnon jälkeen tujaus WC-putsinkia, Tolukin käy ja pyöräytys harjalla.
Jos kuset seisovillasi, niin sitten useammin sama homma.
Koska kyllä paskainen pönttö useampia naisia häiritsee. Otapa nyt opiksesi, muuten elämäsi nainen karkaa jonkun puhdaspönttöisen luokse.
Kyllä vessanpöntön kunto kertoo jotain ihmisen yleisestä siisteydestä sekä arvostuksesta ihan perus käytöstapoja kanssaihmisiä kohtaan.
Exä oli sellainen, että ei vetänyt ikinä vessaa kotona. Vierailla ollessa oli niin siveyden sipulia, että. Kotona ei koskaan huuhdellut jätöksiään, vaikka joka hemmetin kerta raivosin kellumassa olevista kakkakikkareista. Joskus pesi pöntön ja olisi pitänyt kunniamitali antaa, sen verran marttyyriksi heittäytyi. Pönttö oli ihan mustana, vaikka miten hinkkasin ja lopulta omaan vitutuksen määrän vähentymiseen auttoi vain miehen vaihto. Sitten vielä ihmetteli, miksi ei seksi minulle kelpaa.
En tiedä, miten nykyinen tyttöystävänsä sietää vetämätöntä pönttä, tuskin on mies on oppinut vetämään vieläkään, vaikka on yli kolmekymmenvuotias. Nykyisensä kanssa ovat olleet jo kauan yhdessä, liekö samanlainen sika nainenkin.
Monesti olen miettinyt, mistä moinen johtuu. Äiti ei ole opettanut sisäsiistiksi? Äiti teki kaiken?
Mä roudasin yhden muijan tutusta räkälästä (Hevosenkenkä) mansessa, elossa olevat dogut varmaan muistaa paikan. Niin saattelin leidin kämpilleni ja siinä heti alettiin tehdä tuttavuutta. Saattelin naiseni poikamies punkalleni, mutta paha juttu tapahtu sitten, siis siinä vaiheessa kun olin valmis työstään. Mä en turhan tarkka mistään hygieniasta ole, mutta sitten kun näin hänen alushousut, minun tuli huono olo. Ne olivat kusessa, veressä ja paskassa. Munani alkoi pehmenemään nopeasti. Synnynnäisenä herrasmiehenä selvitin tilanteen häntä mitenkään loukkaamatta. Olen itse häpäisty niin monta kertaa, en halua huonoja fiiliksiä kellekkään. Annoin hänelle 5 markkaa ja yhden kaverini osoitteen, jos hänen tekee vielä mieli. Täytyy muistaa että olin itsekin pahalla deekiksellä, enkä halua naissukupuolta mitenkään loukata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfa laittaa baarista mukaan ottamansa naisen pesemään ensimmäiseksi pöntön. Se käy esileikistä.
Aika harrastelija-alfa on tuossa kyseessä. Oikea alfa käskee taksin ajaa ensin muikkelin kodin kautta ja käskee muikkelin hakea vessaharjan ja pullon WC ankkaa kotoaan ja vasta sitten menevät miehen kotiin, jossa nainen pesee pöntön esileikkinä.
Ai tuotako se kostuminen tarkoittaakin, rapatessa roiskuu
eri
Sen pöntön oisit pessyt jo tässä ajassa kun väännät tarinaa av:lle.
Olet kyllä sen sortin tolvana ettei kukaan toista kertaa matkaasi lähde.
Ilman muuta. Juotat sen vain vähän pahempaan känniin.
Mikä kysymys! Suurinpiirtein kuin, että häiritseekö pahastikin, jos tuon humalaisen kundin/naisen kämpilleni ja siellä on viikon roskasäkit viemättä ja lakanat on vaihdettu silloin kun juhlittiin milleniumia.
Miten miten miten....jollekin juolahtaa mieleen kysyä tuollaista. Käsitä nyt hyvä ap, että lika ja paska häiritsee aina, jos se on huuhollissa näkyvissä tai haistettavissa.
Isät. Opettakaa poikanne siivoamaan. Että saisi naista. Ei vähennä miehisyyttä tippaakaan se.
Kaada pesuainetta (yleispesuaine/jopa fairy käy) loraurs pönttöön, harjaa vähän, anna vaikuttaa 10 min, harjaa uudelleen ja vedä vessa. Toista tarvittaessa. Renkaisiin voit käyttää luutua tai vessapaperia kostutettuna, jos rättiä ei löydy.
Häiritsee. Pese se ja muukin vessa. Lisäksi laita vessaan jonkinlainen roskis.
Toki. Älä puhdista pönttöä tuota varten, jos et sitä normaalistikaan pidä puhtaana. On vain hyvä, että näytät uusille tuttavuuksille rehellisesti millainen olet, ja miten elät. Varsinkin, jos et halua elämääsi mitään takertujaa vaan toivot vierailun jäävän kertaluonteiseksi.