Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähisuhdeväkivallan vuoksi ero, tapaamisoikeus?

Vierailija
27.07.2019 |

Tilastot ja käytäntö tuntevat lähisuhdeväkivallan. Laki kieltää sen. Erityisesti lasta pitäisi suojella kaikelta väkivallalta.

Kun viimein viimeisillä voimilla pääsin eroon sairaasta suhteesta olenkin kaikkien silmissä mustamaalaava, valehteleva vieraannuttaja. Lääkärin ja turvakodin dokumentitkin ovat vain johdonmukaisen valehtelun tulosta.
Kukaan ei suojele lasta tai minua kun eron jälkeen vallankäyttö ja vaino jatkuvat tapaamisoikeuden väärinkäytön ja lapsen kautta. Lapsen omat tunteet ja kokemukset mitätöidään myös. Perusteluna äidin harjoittama aivopesu.

Isän elämästä ei kukaan tarkista edes perusfaktoja ja lukuisia ristiriitoja niissä. Lähtökohtaisesti riittää mitä isä puhuu kun puolestaan äidin osalta edes dokumentoidut faktat eivät riitä.

Ihan loppu olen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se valitettavasti usein menee, mulla sama tilanne. Koita jaksaa lapsen vuoksi. Hanki itsellesi hyvä tukiverkosto ja muista että lasta suojaa kun toinen vanhempi on terve ja rakastaa. Ole asiallinen ja yhteistyökykyinen kaikkien tahojen kanssa ja keskity lapseen ja itseesi. Voi olla että isä ennen pitkää paljastaa todellisen luonteensa tai totuus muuten tulee ilmi, ja vaikka niin ei kävisikään niin sulla ja lapsella on kaikki mahdollisuudet selvitä ja lapsen kasvaa terveeksi ja hyvinvoivaksi isästään huolimatta. Narsistien uhrien tuki ry voi olla tukena tilanteessa. Paljon voimia ja siunausta sulle ja lapselle!

Vierailija
2/14 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne. Väkivalta kohdistui myös lapsiin. Ja vieläkin tapaamisoikeudet myönnetty vaikka lapset isää pelkäävät..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne oli meillä. Onneksi ei enää, kun lapset teinejä ja voivat itse päättää menevätkö tapaamisiin. Isä puhuu minusta paskaa, mutta puhukoot, ei enää haittaa. Voimia!!!

Vierailija
4/14 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne oli meillä. Onneksi ei enää, kun lapset teinejä ja voivat itse päättää menevätkö tapaamisiin. Isä puhuu minusta paskaa, mutta puhukoot, ei enää haittaa. Voimia!!!

Mies on vannonut aiheuttavansa myös kaiken taloudellisen haitan minulle. Yksi oikeusrumba jo takana. Minulle kallis ja raskas. Isälle ilmainen ja selvästi nautinto, lapselle mieletön huoli. Isä on uhonnut lapselle tavalla tai toisella järjestää äidin vankilaan. Lapsi pelkää.

Voi kai oikeusjuttuja nostaa perusteetta senkin jälkeen kun lapsi on täyttänyt 12? Isä tulee varmasti kiusaamaan niin pitkälle kuin pystyy. Hän on pitkäaikaistyötön, joten voi allokoida kaiken aikansa meidän tuhoamiseen kuten on tehnytkin.

Vierailija
5/14 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten millainen oikeusjuttu?

Vierailija
6/14 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten millainen oikeusjuttu?

Tapaamisoikeudesta aikataulutuksineen. Yksinhuoltajuuttakin on uhannut vielä hakea ja lapselle painottanut, että sitten tuskin enää näkee äitiään siitä hän pitäisi huolen.

Vierailija
7/14 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamisisa on ihan turha lähteä oikeuteen yli 12v kohdalla, koska lapsen ei tarvitse mitään tapaamussopimuksia enää siinä vaiheessa noudattaa. Yksinhuoltajuutta hirmu vaikea saada ja yli 12v kuullaan asiosta, joten ihan turhaa enää tuossa vaiheessa nuo käräjät kiusaamustarkoituksessa. Exäsi tuhlaisi vain rahojaan. Kyllä se kuulkaa helpottaa, lun lapsi isompi ja osaa oikoa exän valheita mm. kouluterkkarille ja sossuille. Kokemusta on. Exä yrittänyt ties mitä temppuja, mutta itsestään vain tehnyt naurunalaisen.

Vierailija
8/14 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaamisisa on ihan turha lähteä oikeuteen yli 12v kohdalla, koska lapsen ei tarvitse mitään tapaamussopimuksia enää siinä vaiheessa noudattaa. Yksinhuoltajuutta hirmu vaikea saada ja yli 12v kuullaan asiosta, joten ihan turhaa enää tuossa vaiheessa nuo käräjät kiusaamustarkoituksessa. Exäsi tuhlaisi vain rahojaan. Kyllä se kuulkaa helpottaa, lun lapsi isompi ja osaa oikoa exän valheita mm. kouluterkkarille ja sossuille. Kokemusta on. Exä yrittänyt ties mitä temppuja, mutta itsestään vain tehnyt naurunalaisen.

Yksi ongelma on, että hän saa oikeusavun ilmaiseksi ja löytää aina lakimiehiä,jotka ovat valmiita häntä puolustamaan intohimoisesti. Hänellä on myös paljon aikaa, koska työ-tai muita velvoitteita todellisuudessa ei ole. Siksi olen huolissani etteivät oikeudenkäynnitkään lopu edes 12-vuoden ikään.

Vierailija
9/14 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa jo. Ei ole enää mitään asiaa, josta yli 12v kohdalla oikeuteen lähteä. Keskustelukerhot on asia erikseen.

Elatusmaksut ja niiden suuruus on ainoa, josta tuossa vaiheessa voi olla syytä mennä oikeuteen.

Vierailija
10/14 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne keskustelukerhotkin loppuu aika lyhyeen, kyn lapsella kaikki hyvin ja hän kertoo itse, miten asiat oikeasti ovat.

Vierailija
11/14 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Relaa jo. Ei ole enää mitään asiaa, josta yli 12v kohdalla oikeuteen lähteä. Keskustelukerhot on asia erikseen.

Elatusmaksut ja niiden suuruus on ainoa, josta tuossa vaiheessa voi olla syytä mennä oikeuteen.

Isä ei ole koskaan maksanut. Ei kertaakaan. Hän on järjestänyt itselleen minimitoimeentulon virallisesti. Pimeästi työskentelee.

Vierailija
12/14 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isä todettu varattomaksi? Saatko kelalta minimielarit. Ota selvää asioista ja vaadi se, mitä sulle/lapsellesi kuuluu.

Vierailija
13/14 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko isä todettu varattomaksi? Saatko kelalta minimielarit. Ota selvää asioista ja vaadi se, mitä sulle/lapsellesi kuuluu.

Kyllä on ja saan. Isä jäi minulle tuhansia euroja velkaakin, mutta en voi niitä vaatia. Se tulkitaan katkeruudeksi ja motivaatioksi vaikeuttaa tapaamisia. Taloudellisen hyväksikäytön lisäksi kaikkia väkivallan muotoja oli. Yhtään normaalia päivää ei ollut.

Isän huono taloudellinen tilanne ja ristiriidat kertomiinsa työkiireisiin ovat vakavia merkkejä hänen elämänhallinnan puutteistaan ja niiden pitäisi indikoida sitä kuka kokonaisuudesta puhuu totta. Silti kaikki uskovat ja säälivät isää,joka kärsii mustamaalaavasta, harhaisesta eksästä.

Vierailija
14/14 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kaikki helpottaa, kun kapsi kasvaa ja kertoo totuuden. Voimia! "Selviit, lupaan sen, pieni ihminen!" En muista, mikä laulu, mutta autttoi mua aikanaan pahimman keskellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi