En olisi ikinä uskonut tekeväni niin, kun eilen tapahtui.
Karmeet oman tunnon tuskat on päällä. Pussasin hyvää kaveriani, siis miespuolista. Oli kyllä vain pieni pusu, mutta kuitenkin kaduttaa tosi tosi paljon.
Pitäiskö kertoa miehelleni vai olla kertomatta. Mitään muuta kuin ystävyyttä en tätä miestä kohtaan tunne. Ja halailtu me ollaan ennenkin ihan miehenikin nähden.
Kommentit (9)
mies suuttuu ja saattaa vaikka kostaa pussaamalla tai jopa panemalla jotain toista naista!
mä sitten koitan olla ja elää tuon asian kanssa. Ja helvetti en enää ikinä lähde ilman miestäni baariin.
Tahtoisitko itse että mies valehtelisi vastaavassa tapauksessa vai että hän kertoisi totuuden?
Ja pettämisen määrittelee tasan jokainen itse, sitä ei voi kukaan muu määritellä!
Silloin parempi olla rehellinen ja avoin, sen on miehesi ansainnut. T totuuden torvi
Tottakai se on pettämistä, jos sitä tarvitsee salailla.
tästä kärsii. Älä mene rikkomaan suhdetta mieheesi kertomalla tuosta, äläkä enää pussaile muita miehiä!!!
Ja totuuden torvelle sen verran, että totuus ei aina ole parasta. Minä en ainakaan haluaisi tietää jos mieheni olisi kerran pienen pusun antanut jollekin naiselle ja siitä saanut kamalat tunnontuskat. Mieluummin olisin täysin tietämätön asiasta ja luottaisin mieheeni kympillä!
T: petetty vaimo
Siinä on sulla sitten seliittelemistä jos miehesi kuulee tuosta pususta jotain muuta kautta ja ihmettelee miksi olet sen salannut.....
Katsos kun tieto lisää tuskaa.