Onko minulla käynyt hyvä tuuri?
Olen elämänkoululainen ja palkkani on yli 4000€/kk
Kommentit (11)
Palkan suhteen ainakin. Miten noin muuten on mennyt?
Kyllä, todellakin on käynyt vähän liian hyvä tsägä, mutta se virhe/erehdys saattaa vielä korjaantua, kunhan vaan joku sopiva henkilö sen asian huomaa ja muuttaa :)
Nauti siis niin kauan kun ehdit.
Ihan normaalia jos olet (röyhkeä) mies. Harvinaisempaa jos olet nainen.
Se on ainoastaan oikein jos tuottavuutesi on sillä tasolla. Ei ole mitään järkeä siinä että jostain tutkinnosta maksetaan.
Riippuu miten tuon 4000e/kk saa. Jos se vaatii ilta- ja/tai yötöitä ja viikonloppuina työskentelyä niin sitten ei ole mikään ihmeellinen suoritus. Tai tokihan palkka on hyvä ilman koulutusta mutta vapaa-ajan vietto kärsii.
Muistan kun itse siirryin vuorotöistä pois normaaliin ma-pe 8-16 työhön. Palkka pysyi samana mutta fiilis oli upea kun tajusin että hemmetti, saan saman määrän rahaa mutta enää ei tarvitse tehdä töitä kerran kuussa lauantaina ja sunnuntaina ja joka viikko niin aamua (6-14), päivää (11-19) ja iltaa (15-23) sekä kerran kuussa myös 3 yön yöputkea (22:30-06:30). Oli muuten hyvä fiilis!
Palkka tulee hyvin kevyestä toimistotyöstä, jossa lisäksi etäpäiviä, joten oikein mukavaa hommaa. Ei ilta, eikä yötöitä. Niin ja kiitos elämässä menee muutenkin tosi hyvin, lisäksi löytyy n. 500 000 sijoitusvarallisuus. T. Ap
P.S. Mies olen, mutta en röyhkeä
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että tuo riittää sinulle.
Hyvin riittää ja lisäksi pääomatulot ovat miltei samaa luokkaa vuosittain. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
miäs duunia teet?
IT-alan töitä
Näinhän se, moni peruskoulun käynyt saa parempaa palkkaa, kuin sellainen joka on käynyt kouluja peruskoulun jälkeen kymmenen vuotta.