Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiukuttelenko miehelle turhasta?

Vierailija
27.07.2019 |

Meillä oli lasten kanssa säätöä ilmastointilaitteen kanssa kun halusin heidänkin huoneisiin viileää ilmaa yläkertaan. En jaksanut raahata painavaa laitetta ylös niin laitoin sen rappujen alapuolelle ja sitä varten tarvitsin jatkojohtoa. Tämä taas edellytti sitä että piti irrottaa modeemin johto seinästä ja laittaa se myös kiinni jatkojohtoon.
Vehje ei ilmeisesti tykännyt tuosta ja katkesi netti eikä sitten näkynyt tietenkään telia tv! Tiesinkin että kun sen modeemin seinästä irrotan niin näin käy hetkeksi.
Mies veti tästä ihan hirveät kilarit ja korotti ääntään ja ojensi siinä niin kuin olisin ollut lapsi joka saa haukut tehtyään jotain todella pahaa. Paiskasi makkarin oven kiinni ja myöhemmin vielä hirveä valitus ja idiootiksi haukkuminen ihan kuin olisin tehnyt jotain ihan hirveää.
Puin sitten päälle ja meikkasin ja lähdin ovesta autolla hoitamaan yhtä asiaa jota olin joka tapauksessa lähdössä aamupäivän aikana hoitamaan mutta en ole mennyt vielä takaisin enkä vastannut hänen puheluihin ja pariin viestiin jossa toisessa kertoi että poika sai telkan toimimaan ja toisessa pyysi anteeksi.

Olen vanhempieni luona jotka eivät ole kotona ja olen täällä nukkunut hyvät päiväunet koska yöunet jäi miehen kuorsauksen takia lyhyiksi ja kastellut vanhempieni pihaa ja kukkia jne ja viettänyt laatuaikaa. Ostin jopa suklaalevyn itselleni. Olen nauttinut olostani.

Mitä tekisit nyt minun tilanteessa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos teillä on pari lastakin jo, niin tiedät jo varmaan onko tuo miehen tyypillinen tapa reagoida vai ei. Jos ei, menee väsymyksen/vitutuksen piikkiin. Johan hän pyysi sitä anteeksikin.

Vierailija
2/14 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttelet turhasta. Mies pyysi anteeksi. Älä suotta tee tuosta suurta riitaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no ehkä olen kiukutellut jo tarpeeksi.

Alkoi vaan ärsyttää se tapa jolla hän minulle puhui. Saattaa kyllä välillä puhua minulle tylysti niin siksi ehkä vedin herneet nenään ihan kunnolla nyt.

Lapsia tässä kyllä vähän ajattelen ettei heidän tarvitsisi nähdä tämmöistä lapsellista riitelyä mutta teki mieli vähän "näpäyttää " miestä ja sitä että pitää minua itsestään selvyytenä jolle voi puhua miten tykkää.

Ap

Vierailija
4/14 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5. Suht hyvä Telia TV:n piilomainos. Tuli vaan liian nopeasti ja liian selkeästi tekstissä esiin.

Vierailija
5/14 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
6/14 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä elelet muutenkin siellä miten huvittaa, miehestä viis? Ehkä miehellä vaan paloi pinna sen takia.

Ihan kohteliasta käydä toiselle sanomassa että hei ei kai ole mitään tärkeää kesken, kohta netti katkeaa?

Mies pyysi anteeksi ja elämä jatkuu.

Vierailija
7/14 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2/5. Suht hyvä Telia TV:n piilomainos. Tuli vaan liian nopeasti ja liian selkeästi tekstissä esiin.

No aika huono mainos kun kerroin ettei tuo telia tv toimi 😅

Voin myös kertoa että sen kanssa on ollut aiemminkin niin paljon ongelmia että itse olisin siitä jo luopunut.

Ap

Vierailija
8/14 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo no ehkä olen kiukutellut jo tarpeeksi.

Alkoi vaan ärsyttää se tapa jolla hän minulle puhui. Saattaa kyllä välillä puhua minulle tylysti niin siksi ehkä vedin herneet nenään ihan kunnolla nyt.

Lapsia tässä kyllä vähän ajattelen ettei heidän tarvitsisi nähdä tämmöistä lapsellista riitelyä mutta teki mieli vähän "näpäyttää " miestä ja sitä että pitää minua itsestään selvyytenä jolle voi puhua miten tykkää.

Ap

Ymmärrän. Nyt kotiin pizza kainalossa :) 

Vierailija
9/14 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä elelet muutenkin siellä miten huvittaa, miehestä viis? Ehkä miehellä vaan paloi pinna sen takia.

Ihan kohteliasta käydä toiselle sanomassa että hei ei kai ole mitään tärkeää kesken, kohta netti katkeaa?

Mies pyysi anteeksi ja elämä jatkuu.

Mies oli vielä nukkumassa klo 10.00. Itse sitä katsoin, miehellä ei ollut mitään kesken.

Kävin vaan kysymässä neuvoa kun en saanut itse sitä uudestaan pyörimään.

Minä olin herännyt klo 7.00 miehen kuorsaukseen vaikka olisin voinut nukkua pidempään ja pessyt koneellisen pyykkiä ja lattiatkin. Elän joo omassa kodissani miten huvittaa mutta minä olen se joka siellä normaalisti kaikki työt teen.

Ap

Vierailija
10/14 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ois sen laitteen kantanu sinne yläkertaan ihan oma-alotteisesti, eikä alettu mitään jatkojohto virityksiä laittaan. Johan ne on portaissa vaaraksi.

Hanki tähän hätään riuskempi mies Porvoosta.

Vierailija
11/14 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaajaan ei kannata elämäänsä tuhlata.

Vierailija
12/14 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin tulin kotiin ja nyt vasta vit***aakin.

Kuuma ilma ja roskapussit viemättä ja haisi roskiksessa. Tiskit laittamatta ja pöytätasot pyyhkimättä. En ehtinyt laittaa pyykkejä kuivumaan kun lähdin ja oletan että nekin on laittamatta kuivumaan.

Pesin ne lattiat aamulla mutte imuroinut kun ajattelin että mies saa nukkua ja imuroin matot ja murut jotka jäi vielä lattialle kun mies herää. No ne odottaa minua täällä, ei niitä kukaan ollut imuroinut. Tiskit vit**uksissani jo pistin ja pesin tiskialtaan ja pyyhi tasot. Roskat mies sentään älysi viedä kun nostin ne eteiseen ja sanoin että joku voi viedä noi haisevat roskapussit ulkoroskiin.

Tein eilen karjalanpaistin valmiiksi tätä päivää varten jota haudutin 6 tuntia. Eilisen perunoita oli myös jääkaapissa jäljellä. Kukaan ei ole syönyt mitään! Muroja kuulemma on syöty ja eineshampparia.

Mies yritti tulla halaamaan kesken tiskien laiton mutta sanoin ettei tarvtse vaivautua.

Nyt kiukuttelen sitten täällä makkarissa 😂 Ei voi enää kun nauraa tai varmaan pitäisi itkeä ennemmin!

70% :sesti olen lasten takia vielä naimisissa tuon kanssa. 30% rakkaudesta ja siitä että arki sujuu kuitenkin ihan jees eikä ole kireä ilmapiiri tms. Perheenä myös ollaan paljon yhdessä ja isä on lapsille tosi tärkeä ja se että vanhemmat on yhdessä. Kaksi vanhinta on teinejä ja sitten on vielä 2-vuotias kuopus.

Kyllä sitä välillä aina miettii että mitä hemmettiä tässä suhteessa vielä teen. Ehkä sitten eroan kun lapset on isoja.

Ap

Vierailija
13/14 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sinne!

Uskon että ärsyttää.

En nyt osaa oikein mitään kommentoida, nämä on aina niin monimutkaisia juttuja kun on lapset kuviossa.

Vierailija
14/14 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä irrotit modeemin johdon ilmoittamatta etukäteen? Jos olisit osoittanut huomaavaisuutta, koko tilannetta ei olisi syntynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi