Oletteko koskaan tehneet niin että puristatte kaupassa jotain huippukallista voidetta ison läjän käteen ja sitten jossain työnnätte sen pieneen purnukkaan?
Tuohan ei ole varastamista, vaan testerin käyttöä. Kun voide voi maksaa 300 e/purkki noin saa ison rahallisen hyödyn.
Maahantuoja toimittaa kyllä uusia testereitä.
Kommentit (28)
Te_ämmät_olette todella moniongelmaisia ja sairaita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko ettei noissa voiteissa ole katteet kohdallaan? 😂🤣
Ei luulla. Ne katteet maksaa esim. mun palkan.
😂🤣
Schwiddu mä nauran teille_ämmille :))))
4/5.
Ne testerit ovat voineet olla esillä vuosia. Yäk.
Koulukaveri sai herpeksen testihuulipunasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa testereistä aika harvoin pääsee puristamaan voidetta, ne umpikalliit on myyjän hoteissa.
Miehenä voin sanoa että ainakin Helsinginkatu Sokoksen miesten kosmetiikan osastolla on Sisleyn 200 e:n kasvovoidetesteri ihan siinä hyllyssä ilman valvontaa
Mikä voide niillä on tuubissa? Niitä purkkeja kyllä piisaa, mutta niiden voiteissa on niin monet pöpöt, ettei kai kukaan niitä kotiin lusikoi.
En ole niin tyhmä, että luulen, että kalliit voiteet olisivat jotenkin parempia kuin halvat. Tiedän, että eivät ole. Joten ostan sen parin euron voiteen ja käytän rahani muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Likaiseen käteen käpälöityä voidetta ja likaisesta kädestä kähvelletty voide toiseen purkkiin?
Yäk.
Tiedätkö miten paljon ulkoilmassa on bakteereja joita hengitä 😂😂😂😂
Tiedätkö sinä, miten paljon kaupasta ostamamassasi avaamattomassakin kosmetiikassa on epäpuhtauksia? Niitä ei todellakaan valmisteta steriileissä olosuhteissa, ja joskus sairastuttuasi voit saada kosmetiikan käyttökiellon lääkäriltäsi.
Miten av-palstalla onkin aina niin paljon teitä moniongelmaisia, joille toisten ihmisten "lika" on kauheinta maailmassa :))))