Oletteko koskaan tehneet niin että puristatte kaupassa jotain huippukallista voidetta ison läjän käteen ja sitten jossain työnnätte sen pieneen purnukkaan?
Tuohan ei ole varastamista, vaan testerin käyttöä. Kun voide voi maksaa 300 e/purkki noin saa ison rahallisen hyödyn.
Maahantuoja toimittaa kyllä uusia testereitä.
Kommentit (28)
En ole, mutta aina kun kävelen Sokoksen läpi, testaan kyllä kaikkein kalleimpia merkkejä. Suosikkini on creme se la mer Ja Sisley.
Kaupassa testereistä aika harvoin pääsee puristamaan voidetta, ne umpikalliit on myyjän hoteissa.
Ei, en varasta mitään.
Ranteestasi voin ottaa korun sovitettavakseni tai lompakostasi satasen tutkittavakseni.
Tuolla tavoin saa jopa viikon voiteet ilmaiseks
Ap
No en kehtais! Mulle kelpaa ihan halpa LV:n voide.
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa testereistä aika harvoin pääsee puristamaan voidetta, ne umpikalliit on myyjän hoteissa.
Miehenä voin sanoa että ainakin Helsinginkatu Sokoksen miesten kosmetiikan osastolla on Sisleyn 200 e:n kasvovoidetesteri ihan siinä hyllyssä ilman valvontaa
Luuletteko ettei noissa voiteissa ole katteet kohdallaan? 😂🤣
Ja joku muu on likasilla käsillään niitä kähminyt ensin. Pyydä mielummin näytteitä rasvoista myyjältä.
Jotkut menee vielä pidemmälle ja varastaa koko testerin. Olen ajatellut että logiikka on se, että testerissä ei varmasti ole varashälytintä, mutta ehkä se onkin tämä.
Pikku vinkki: jos joudut tekemään sen salassa, se on varastamista.
Testeritkään ei yllättävä kyllä ole ilmaisia kaupoille :)
Likaiseen käteen käpälöityä voidetta ja likaisesta kädestä kähvelletty voide toiseen purkkiin?
Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Ja joku muu on likasilla käsillään niitä kähminyt ensin. Pyydä mielummin näytteitä rasvoista myyjältä.
Pumppupullosta 🤦🏽♂️
Toisaalta vaikeaa on bakteerikammoisen elämä...
Olen saanut testaukseen voidenäytteitä muiden ostosten yhteydessä. Kierrän ne käpälöidyt testerit kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Likaiseen käteen käpälöityä voidetta ja likaisesta kädestä kähvelletty voide toiseen purkkiin?
Yäk.
Tiedätkö miten paljon ulkoilmassa on bakteereja joita hengitä 😂😂😂😂
Kukin käyttäytyy siten tai just niin nolosti, rikollisesti, piittaamattomasti, minkä itselleen sallii. Joillakin skaala vaan on laajempi kuin muilla.
En. Minulla olisi varaa ostaa sitä huippukallista tuotetta, mutta käytän mieluummin halpoja perusvoiteita, koska ne ovat parempia iholleni.
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko ettei noissa voiteissa ole katteet kohdallaan? 😂🤣
Muut asiakkaat maksavat sinun varastelusi...
En, mutta ihan helkkarin hyvä idea.. Miten en ole tätä itse keksinyt