Miten kannattaa hienovaraisesti Tinderissä tuoda esille jos tienaa palttiarallaa 13 000 egee eli eeroo eli eikkaa mikä on kolttoista dounaa eli donitsia eli aika paljon
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Et tarvii tinderiä. Multa saat edulliseen 250e tuntihintaan seuraa.
Onpa kallista miehille. Naisena olen saanut 250: llä eurolla neljä tuntia kunnon menoa.
Ja puoli vuorokautta maksaa vain 400 euroa.
Jos nuo on sun vuositulot, niin kannattaa mainita että arvostat kumppania joka tulee omillaan toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitää tuoda esiin hienovaraisesti? Niitä, joille asialle ei ole merkitystä suhteen tai seksin kannalta, ei se kiinnosta kuitenkaan, ja sitten taas niille, joille sillä on merkitystä, ei tarvitse asiaa ilmaista hienovaraisesti. Miksi et vaan voi laittaa siihen että "palkkatulot 12 000 eur /kk". Selvästi haluat naisia, jotka haluavat sinua osittain rahojesi takia, joten ei kannata sanoa asiaa liian hienovaraisesti, koska osa näistä ei välttämättä tajuaisi.
Miksi laittaisi 12 jos tienaa 13 tonttuu?
Vaatimattomuus kaunistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeeks toi nyt sitten 250 eukkoo elikkä eeroo elikkä vartti donaa elikkä dounitsii per tunteroinen ?
varmaan tarjoaa sinulle per varvi. Eli n. 15min. Eli hyvällä tuurilla sais donan tunnissa. Siinä jää 13000einarin kuukausi tienaukset jää pahasti jalkoihin.
Normaalisti maksaisit vain puolet tuosta summasta. Mutta leveilystä tietää että et ole haluttava joten sait ruman miehen lisän.
Vierailija kirjoitti:
Paljon kommentteja, ei yhtään ohjetta. Monella hyvätuloisella miehellä sama ongelma että miten tuoda esille että on varakas ja hyvätuloinen ilman että näyttää kerskailulta.
Tulot ovat yleensä suoraan suhteessa työhön, joten älykkäämpi nainen ainakin hahmottaa tulot jo sanomattakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kallista miehille. Naisena olen saanut 250: llä eurolla neljä tuntia kunnon menoa.
Minä olen saanut ihan ilmaiseksi kunnon menoa niin monta tuntia kuin vain itse jaksan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut ihan ilmaiseksi kunnon menoa niin monta tuntia kuin vain itse jaksan.
Niin minäkin, mutta joskus ei vaan halunnut ottaa riskiä, ettei se toimikaan ja sen takia oli hyvä maksaa ammattilaiselle.
Nyt on ollut vuoden päivät seksisuhteessa nuorempaan mieheen, jolla on taitoa ja kokoa, eikä maksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin, mutta joskus ei vaan halunnut ottaa riskiä, ettei se toimikaan ja sen takia oli hyvä maksaa ammattilaiselle.
Nyt on ollut vuoden päivät seksisuhteessa nuorempaan mieheen, jolla on taitoa ja kokoa, eikä maksa mitään.
Niin ja olen seksiaddikti, jos ihmettelet miksi ylipäätäni seksiä olen ostanut. Joskus sitä on saatava hinnalla millä hyvänsä. Niin ja en ole ylpeä tästä asiasta.
Että ostaisit sitten naisen rahalla?
[/quote]
Mutta tässähän on nimenomaan tarkoitus tuoda nuo pankkitilin eget eli eemelit eli eukot eli tontsat eli tontut eli donitsit esille hienovaraisesti !
T. tienaan 12€/tunti[/quote]
Mahtaakohan sulla saldo riittää?
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt miksi olen varakkaiden miesten magneetti. Minuun ottaa yhteyttä Tinderissä tai jossain deittisivustoilla vain hyvin toimeen tulevat miehet, elleivät he sitten valehtele ammattiaan.
Itse olen myös erittäin hyvin toimeentuleva, mutta en koskaan sitä mainosta missään nimessä.
Eksä oli ja on edelleen myös erittäin varakas.
Omasta mielestäni olen ihan taviksen näköinen.
Vaistomaisesti etsit varakkaita miehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeeks toi nyt sitten 250 eukkoo elikkä eeroo elikkä vartti donaa elikkä dounitsii per tunteroinen ?
lol
Kaikki valtit pöytään toki! Laitetaanhan me naisetkin yleensä mahdollisimman imartelevia kuvia sinne, joten kai miestenkin kannattaa kertoa jos tienaavat hyvin. Yhtä pinnallista varmaan molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Isokaluinen, varakas herrasmies..."
Loput voit laittaa miten haluat. Profiilissa kuva missä kalastat Karibialla, ajelet vesiskootterilla Hawaijilla tai nautit drinkkiä Time Squarella jollain kattoterassilla.
Tulee ovista ja ikkunoista. Takaan sen. Tervetuloa nauttimaan elämän pienistä iloista näyttävien seuralaisten kanssa, veljeni!
Entä jos on varakas mutta tylsä, ei tee tuollaisia juttuja joista olisi näyttäviä kuvia.
Ei hätää, luottokortti sun nimissä ja kprtti lompakkoloiselle niin kyl typy osaa pitää hauskaa. Ostaa ekana kymppitonnin laukun, ja heti päälle 2 lisää samanlaista. Muita vaatteita summa summarum 50.000e jne.. kohta oletkin jo henkilökohtaisessa konkursissa ja typy siirtyy eteenpäin imemään seuraavaa idioottia tyhjäksi.
Fiksu ei kerro mitään tuloistaan.
Kuten sanottu, miksi tuo tarvitsee jotenkin hienovaraisesti tuoda esiin? Sikäli kun etsii seuralaista joka arvostaa eniten paksua lompsaa, kannattaa toki tuoda ilmi että omistaa sellaisen. Työpaikkailmoituksessakin monesti lukee, että firma tarjoaa kilpailukykyisen palkan; tai pyydetään liittämään hakemukseen palkkatoive. Kannattaa pelata avoimin kortein, helpompaa molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. Avuliaita miehiä löytyy vallan. Tietysti jos haluaa takuuvarmaa laatua, niin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkemmin ajateltuna ei huonompi idea. Ei ikäviä tunnesiteitä, ja laatu on taattua.