Miten kannattaa hienovaraisesti Tinderissä tuoda esille jos tienaa palttiarallaa 13 000 egee eli eeroo eli eikkaa mikä on kolttoista dounaa eli donitsia eli aika paljon
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Isokaluinen, varakas herrasmies..."
Loput voit laittaa miten haluat. Profiilissa kuva missä kalastat Karibialla, ajelet vesiskootterilla Hawaijilla tai nautit drinkkiä Time Squarella jollain kattoterassilla.
Tulee ovista ja ikkunoista. Takaan sen. Tervetuloa nauttimaan elämän pienistä iloista näyttävien seuralaisten kanssa, veljeni!
Entä jos on varakas mutta tylsä, ei tee tuollaisia juttuja joista olisi näyttäviä kuvia.
Silloin joutuu tyytymään ylipainoiseen yh-mammaan Jakomäestä ja kuivan maan mökkeilyyn Lieksassa. Kumpi kuulostaa tylsemmältä?
Pöljän on varmaan pakko yrittää rahalla, kun ei muutakaan täkyä ole.
Jos siivestäjiä kaipaa niin tietenkin on mainostettava lompakon paksuutta.
Minkä ikäinen oot? Mitä harrastat? Etsitkö kertapanoa vai puolisoa? Mikä sinussa on hyvää (paitsi tulot)?
Kerrot nämä tässä nyt, niin ei tartte edes tinderiin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Antaa säälittävän kuvan miehestä jos leveilee rahoillaan.
T.persaukinen, joka ei nai rahaa.
Tämä.
Ja jos jostain syystä en lankeakaan juuri rölliin, niin miksi haluat houkuttaa luoksesi ne kaikista materialistisimmat naiset, joita ei hyvällä tuurilla kiinnosta kuin eurot? Eikö olisi parempi löytää nainen, joka pitää sinusta eikä lompakostasi?
Keksi nyt edes jotain uusia lässytyksiä kuin noi jo 10x luetut.
Laita se jotenkin humoristisesti että etsit köyhemmän mutta rehellisemmän miehen sofiaa eli rahaa on mukavasti mutta vähemmän ja ilman nappikauppaa.
Pikku-Kalle sanoi vieraiden kuullen, etä "äiti, mulla tuli kakka housuun". Äiti myöhemmin opasti Pikku-Kallea, että asia pitää ilmaista hienosti kiertäen. No, sama toistui, ja Pikku-Kalle kajautti "mulla tuli kakka housuun hienosti kiertäen".
Sori, p*aska vitsi, mutta sopinee aloittajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Ja jos jostain syystä en lankeakaan juuri rölliin, niin miksi haluat houkuttaa luoksesi ne kaikista materialistisimmat naiset, joita ei hyvällä tuurilla kiinnosta kuin eurot? Eikö olisi parempi löytää nainen, joka pitää sinusta eikä lompakostasi?
Haluaa varmasti löytää kauniin naisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Haluaa varmasti löytää kauniin naisen
Joko olet trolli tai sitten oikeasti vaan hölmö. Helsinki-Vantaalta lähtee suora lento päivittäin yhteen tiettyyn kohteeseen josta varmasti löytyy joku sievä tulija. Osaa sitten kanssa tyhjentää muutakin kuin lompakon. Varokin jos et yhtenä päivänä suostu antamaan sitä sun luottokorttia ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut mieleenkään laittaa tulojani tai ammattia. Riittää kun sanon että työssäkäyvä. Samoin toiselta osapuolelta. Kertoo, että on kohtuullisen täyspäinen.
Taidat olla sääliö? N
Miehen tuloilla ja ammatilla on todella paljon merkitystä saako mätsejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut mieleenkään laittaa tulojani tai ammattia. Riittää kun sanon että työssäkäyvä. Samoin toiselta osapuolelta. Kertoo, että on kohtuullisen täyspäinen.
Taidat olla sääliö? N
No mitäs sitä sitten kiertelemään ja kaartelemaan. Sanoo suoraan vaan. Voisi laittaa kuvakseen vaikka viimeisimmän verotodistuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla sääliö? N
No mitäs sitä sitten kiertelemään ja kaartelemaan. Sanoo suoraan vaan. Voisi laittaa kuvakseen vaikka viimeisimmän verotodistuksen.
Jos AP haluaa antaa fiksun vaikutelman
Tekee tonnin kuussa, enpä paljon kehuskelisi. Asut varmaan vanhempiesi luona vielä.
Vierailija kirjoitti:
Tekee tonnin kuussa, enpä paljon kehuskelisi. Asut varmaan vanhempiesi luona vielä.
Kuka muka puhuu vuosituloista Suomessa, USAssa puhutaan ei meillä
Vieläkin yrität trollailla melkein samoilla teksteillä. huoh.
Mutta oikeasti jos tienaisit tuon verran et leveilisi ollenkaan etkä missään tapauksessa yrittäisi suomalaista naista saada "kotih....ksi". Koska tietäisit että rahaa ei jää leveään elämään verottajan jälkeen.
Jos nyt sattumalta haluat kuitenkin testata onnistuuko suominaisen (tai oikeasti tytön) jallittaminen Tinderissä. Voit kokeilla seuraavaa tai jotain variaatiota tuosta: "Kerran vuodessa olen lehdistöjen sivuilla komistamassa heidän listoja."
T. Edelleen se sama 23kEur/kk sinkku Mies (ja myös Tinderissä).
ps. Ja jos nyt olisi aivan uskomaton tapaus ja tienaisit tuon summa. Niin suosittelisin sinulle että haet naisen Thaimaasta, ei tarvitse maksaa kun muutama elukka ja "lato" Thaimaaseen suvulle. Ja varmasti miellyttäisi sinun silmääsi ja olisi myös nuori.
Olen ihmetellyt miksi olen varakkaiden miesten magneetti. Minuun ottaa yhteyttä Tinderissä tai jossain deittisivustoilla vain hyvin toimeen tulevat miehet, elleivät he sitten valehtele ammattiaan.
Itse olen myös erittäin hyvin toimeentuleva, mutta en koskaan sitä mainosta missään nimessä.
Eksä oli ja on edelleen myös erittäin varakas.
Omasta mielestäni olen ihan taviksen näköinen.
Taidat olla sääliö? N