Miten kannattaa hienovaraisesti Tinderissä tuoda esille jos tienaa palttiarallaa 13 000 egee eli eeroo eli eikkaa mikä on kolttoista dounaa eli donitsia eli aika paljon
Nainen saa olla persaukinen, ei haittaa yhtään
Kommentit (101)
Antaa säälittävän kuvan miehestä jos leveilee rahoillaan.
T.persaukinen, joka ei nai rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Antaa säälittävän kuvan miehestä jos leveilee rahoillaan.
T.persaukinen, joka ei nai rahaa.
Mutta tässähän on nimenomaan tarkoitus tuoda nuo pankkitilin eget eli eemelit eli eukot eli tontsat eli tontut eli donitsit esille hienovaraisesti !
T. tienaan 12€/tunti
Luulenpa ettei sinua auta vaikka kuinka kehuisit Monopolirahoillasi.
Miksi se pitää tuoda esiin hienovaraisesti? Niitä, joille asialle ei ole merkitystä suhteen tai seksin kannalta, ei se kiinnosta kuitenkaan, ja sitten taas niille, joille sillä on merkitystä, ei tarvitse asiaa ilmaista hienovaraisesti. Miksi et vaan voi laittaa siihen että "palkkatulot 12 000 eur /kk". Selvästi haluat naisia, jotka haluavat sinua osittain rahojesi takia, joten ei kannata sanoa asiaa liian hienovaraisesti, koska osa näistä ei välttämättä tajuaisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitää tuoda esiin hienovaraisesti? Niitä, joille asialle ei ole merkitystä suhteen tai seksin kannalta, ei se kiinnosta kuitenkaan, ja sitten taas niille, joille sillä on merkitystä, ei tarvitse asiaa ilmaista hienovaraisesti. Miksi et vaan voi laittaa siihen että "palkkatulot 12 000 eur /kk". Selvästi haluat naisia, jotka haluavat sinua osittain rahojesi takia, joten ei kannata sanoa asiaa liian hienovaraisesti, koska osa näistä ei välttämättä tajuaisi.
Miksi laittaisi 12 jos tienaa 13 tonttuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa säälittävän kuvan miehestä jos leveilee rahoillaan.
T.persaukinen, joka ei nai rahaa.
Mutta tässähän on nimenomaan tarkoitus tuoda nuo pankkitilin eget eli eemelit eli eukot eli tontsat eli tontut eli donitsit esille hienovaraisesti !
T. tienaan 12€/tunti
Jos joku kysyy sanotko 12 eikkaa eli einoo eli einaria eli aika paljon tunnissa
Kirjoita pauttiarallaa juuri noin kuin aloituksessasi.
Kannattaa olla rehellisesti oma itsensä.
Millaisiakohan naisia saisi kiinnostumaan jos kirjoittaisi juuri noin esittelytekstiin :)
Paljon kommentteja, ei yhtään ohjetta. Monella hyvätuloisella miehellä sama ongelma että miten tuoda esille että on varakas ja hyvätuloinen ilman että näyttää kerskailulta.
Vierailija kirjoitti:
Paljon kommentteja, ei yhtään ohjetta. Monella hyvätuloisella miehellä sama ongelma että miten tuoda esille että on varakas ja hyvätuloinen ilman että näyttää kerskailulta.
Minusta tarkkojen summien kertominen heti oma-aloitteisesti vaikuttaa lähes aina kerskailulta ja / tai siltä, että mies on ostamassa naista itselleen. Kiinnostukseni loppuu välittömästi.
"Isokaluinen, varakas herrasmies..."
Loput voit laittaa miten haluat. Profiilissa kuva missä kalastat Karibialla, ajelet vesiskootterilla Hawaijilla tai nautit drinkkiä Time Squarella jollain kattoterassilla.
Tulee ovista ja ikkunoista. Takaan sen. Tervetuloa nauttimaan elämän pienistä iloista näyttävien seuralaisten kanssa, veljeni!
Vierailija kirjoitti:
"Isokaluinen, varakas herrasmies..."
Loput voit laittaa miten haluat. Profiilissa kuva missä kalastat Karibialla, ajelet vesiskootterilla Hawaijilla tai nautit drinkkiä Time Squarella jollain kattoterassilla.
Tulee ovista ja ikkunoista. Takaan sen. Tervetuloa nauttimaan elämän pienistä iloista näyttävien seuralaisten kanssa, veljeni!
Entä jos on varakas mutta tylsä, ei tee tuollaisia juttuja joista olisi näyttäviä kuvia.
Hyvä palkka, mutta vähäinen kiinnostus.