Hei! Mua väsyttää koko ajan vaikka nukun 8-9 tunnin
yöunet ja lisäksi 2-3 tunnin päikkärit. En jaksa tehdä juuri mitään, haluaisin kyllä mutta en vaan jaksa. Jos esim siivoan rauhalliseen tahtiin niin tunnin päästä oon jo hikinen ja tosi väsyny ja on pakko mennä nukkumaan. Eli teen just ne asiat jotka on aivan pakko. Olisko enemmän keuhko- vai sydänoire? vai joku muu? Ja olen kyllä menos torstaina lääkäriin, mutta ajatteli nyt kysyä teidän mielipiteitä.
Kommentit (7)
Esimerkiksi kilpirauhasen vajaatoiminta voi aiheuttaa tollasta. Selviää helposti verikokeesta. Ethän ole masentunut?
Oletko lihava? Syötkö tervellisesti muistaen kasvikset ja juurekset? Masentunut?
Nuo on tärkeitä asioita. Mieti jos nuo on kohdillaan, niin perus asiat pitäsi olla kunnossa, näin sinua näkemättä.
(ei kyllä siihenkään tullu mitään selvyyttä) ja mainitsin sillon ton väsymyksenkin ja otettin sit kilpirauhaskokeet ja katottin sokerit, molemmat oli normaalit. Nyt vaan toi väsymys on huomattavasti pahentunu. Lisäksi joskus on puristava tunne rinnan ympärillä ja vaikee hengittää. Sellasia sydämentykytyksiä on ollu kersasta asti mutta oon ymmärtäny että ne on ihan normaaleja, tosin viime kesänä niitä oli paljon useammin kuin aikaisemmin ja uutena piirteenä niihin liittyi hengästyminen ja pahoinvointi, nyt talven aikana ollu taas harvemmin. Pelkään vaan tota sydänvaivaa sen takia ku n. 6v. sitte (sillon ei ollu näitä vaivoja ja tunsin itteni ihan terveeksi) lääkäri kuunteli sydäntä tosi pitkään ja sen jälkeen kysyi " onko sun sydäntä koskaan tutkittu?" Hämmästyin niin etten tajunnu kysyä miksi se moista kyseli...
Mä nukahdan heti ku meen sänkyyn. En tosin tota masennustakaan täysin sulje pois, on elämäntilanne sellanen että kai täs masentuakin voi...ap.
Onhan niitä kokeita otettu ja vuosia masennuslääkkeitä syöty ja terapiassa istuttu, mutta ei oo kukaan keksinyt mikä vaivaa. Sellasta se elämä vaan on, että kaikkeen ei ole aina syytä.
Sekin nimittäin väsyttää.