TUNNUSTAKAA...
että moneen teistä iskee pieni perkele ja haluatte vittuilla tällä palstalla nimettömänä?
itsekkin sorrun moiseen jos on todella ääliömäinen alotus. (normaalisti koitan ottaa asiallisesti kantaa)
Kommentit (7)
En kyllä harrasta mitään haukkumisia ja vauhkoamisia, mutta olen sellainen yltiöironinen paskiainen, jos joku kirjoittaa tosi hölmöjä kommentteja. En ala kellekään olemaan ilkeä, jos on kirjoittanut asiallisesti ja fiksusti, vain ihmisille, jotka itse ilkeilevät. *puolustelee tekojaan*
joskus jotkut ärsyttävät ja olen turhan naseva. Mutta en siksi, että haluan olla ilkeä, vaan siksi, että en jaksa kontrolloida mitä suustani (siis näpeistäni tässä tapauksessa) päästän.
Tulee kettuiltua sillon tällön, varsinki sellasille idiooteille kysyjille... joskus muuten vaan ilkee ku kenkuttaa ihan kympillä... :(
En oikeesti ennen oo sortunut moiseen, mutta tänään en voinut vastustaa sitä auto-luuseria : ) Vittuilen kyllä jatkossakin jos yhtä urpoihin törmään
Ihan oikeasti, monesti näitä ketjuja lukiessa tekisi mieli kommentoida näille, jotka omasta mielstään ovat viisaampia kuin kaikki muut yhteensä, mutta ihan vielä en ole tuohon asti edennyt t. 11
Lisäksi teen provoaloituksia. Nytkin menossa yksi...