Kuka muu tykkää, Samsung galaxy kissasta?
Kommentit (32)
Mulla on Samsung Galaxy. Mutta missä kissa?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Samsung Galaxy. Mutta missä kissa?
Mainoksessa?
No voi älä tartu pikkuasioihin ääliö. Mainos on mahtava.
Nauran mainokselle joka kerta. Onnistunut.
Mainos on ihana 🧡. Olen jopa katsonut youtubesta:
Galaxy Z Flip4: Launch film | Samsung - YouTube. Ja linkki ei jostain syytä kopioidu.
Paras mainos ikinä, semmonen jota katsoo mielellään. Kiva aihe, hauska, musiikki ei ärsytä. Enkä ole edes kissaihminen(allerginen). En skippaa edes youtubessa. Jotkut versiot lyhyempiä ja harmittaa jos ei tule täysimittaisena. Näitä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näkee mainoksen?
Tuossa ylempänä youtube nimi
Minä tykkään satasella. Minulla on flip 4 samalla värillä, kuin mainoksessa.
Mutta kissaa en saanut, dämit.
Se on kyllä paras mainos aikoihin, lyhyt ja iskevä ja ne pianokuviot ovat hauskoja. Ainut mainos, jota katsellessa nautin.
Tätä mainosta on katsottu vapaaehtoisesti kohta 28 miljoonaa kertaa, yhden kuukauden aikana. On se kai sitten onnistunut.
Tykkään tuosta mainoksesta! <3
Itselläni on ihan samannäköinen pikkuinen villakoira :)
Minä tykkään myös! Ihania eläimiä, hauska, sopivan pituinen (se pisin versio!) ja hyvä mainosmusiikki, joka jää vähän soimaan päähän muttei ärsytä yhtään. Ja kissan selfiet ovat ihania, mahtava selfie-ilme, näyttää juuri niin hölmöltä kuin kissat kuvissa yleensäkin. Ne koiratkin ovat ihania.
Se on paras mainos tällä hetkellä. Se kissa on niin ihana. Ja koiratkin on. Kissalla on niin mainio ilme siinä.
En ole kissaihminen. Mainos on IHANA! 😻
Tykkäsin aikoinaan simpukkapuhelimesta. Täytyypä tutustua nyt tähän Samsungin malliin. Kai kisuille menee provikat.
mainos vuosikausiin jonka viitsii katsoa.
Kissa on hauska, sinun kirjoitustaitosi luokattoman surkea.