Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäpäs teette tänään?

Vierailija
27.07.2019 |

Mulla on tiedossa ihana juhla, spesiaalijuhla.
Senverran voin paljastaa, että häihin olen menossa.
M+S vihitään, you know?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siis totta?!! Onhan noita huhuja liikkunut...😲

Vierailija
2/24 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotellaan vesikielellä seiskan kuvia ÖKYhäistä, yksinoikeudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähden turkuun

Vierailija
4/24 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän selvitä tästä helvetin kuumuudesta, siinäpä tavoitetta. Ruokakaupassa käytävä, mutta onhan siellä sentään vilpoista.

Eikä hajuakaan mistään "ämmistä ja ässistä" joihin ap viittasit, voi ei 😱.

Vierailija
5/24 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ja lapset lähtevät päiväseltään sukuloimaan, mä jään koiranpennun kanssa kotiin. Ainakin pyykin- ja lattianpesua (koiranpentu, huom.) on ohjelmassa.

Vierailija
6/24 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitään erikoista. Ruokaa ei oo, eikä sen puolen rahaakaan. Piti tänään pitää hauska päivä grillaillen ja viiniä lipittäen, mutta mies päättikin olla töissä koko viikonlopun.

Voisin ehkä lähteä kävellen kauppakeskukseen ja matkalla keräillä pulloja/tölkkejä, niin saan kasaan ehkä just rahat kahviin. Ihmetelköön mies missä olen. Tuun kotiin kun viittiin.

Vierailija
7/24 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ja lapset lähtevät päiväseltään sukuloimaan, mä jään koiranpennun kanssa kotiin. Ainakin pyykin- ja lattianpesua (koiranpentu, huom.) on ohjelmassa.

Koiranpentu pesee lattian..ja pyykitkin;)

Vierailija
8/24 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä helteillä parempi olla kotosalla.  

Vierailija
9/24 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiranpentu pesee lattian..ja pyykitkin;)

Koiranpentu pissii lattialle.

Vierailija
10/24 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vauvan opettamista pullolle. Viikko jo harjoiteltu eikä vieläkään suostu maitoa pullosta juomaan, itsellä pakollinen työmeno viikon päästä joten parempi olisi jo vauvan pullolle oppia, jotta pärjää minun poissaollessa. Vinkkejä?

Vierailija
11/24 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän selvitä tästä helvetin kuumuudesta, siinäpä tavoitetta. Ruokakaupassa käytävä, mutta onhan siellä sentään vilpoista.

Eikä hajuakaan mistään "ämmistä ja ässistä" joihin ap viittasit, voi ei 😱.

Täällä samat suunnitelmat. Kaupassa sain onneksi jo käytyä, huh.

Vierailija
12/24 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vauvan opettamista pullolle. Viikko jo harjoiteltu eikä vieläkään suostu maitoa pullosta juomaan, itsellä pakollinen työmeno viikon päästä joten parempi olisi jo vauvan pullolle oppia, jotta pärjää minun poissaollessa. Vinkkejä?

Anna puolisosi tai jonkun muun tarjota siitä pullosta. Äidin ei kannata yrittää, kun vauva assosioi äidin rintaruokintaan.

Vierailija
13/24 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahvilla olen nyt, ja pyykkituvassa koneellinen pyörimässä. Toinen koneellinen perään. Kuuma on ulkona, joten ei tee mieli hikoileen. Kaupassa käyn polkupyörällä ja jotain ruokaa laitan teineille. Muuten nautin viimeisestä loma viikonlopusta.

Vierailija
14/24 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menis mustikkaan

Vierailija
15/24 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan mökillä. Eilen kalastettiin, suppailtiin, pinottiin halkoja, käytiin torikahvilla ja ruokaostoksilla, korjattiin ruohonleikkuria ja poimittiin kanttarelleja. Ruoaksi oli edellispäivän tähteitä ja savustettua kalaa. Illalla sauna niinkuin joka ilta.

Tänään tulossa veneen korjausta, vadelmien poimintaa, loput halot pinoon (osaa joutuu vielä sahaamaan tai halkomaan). Hyvä jos ehtisi vielä poimimaan viinimarjoja. Illalla siivousta ja valmisteluja, huomenna naapurit tulossa kahville ja sen jälkeen lähtö kaupunkiin. Maanantaina alkaa työt.

Vierailija
16/24 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liian kuuma tehdä mitään.

Vierailija
17/24 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon salmiakkikossua.

Vierailija
18/24 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoon, pyykkään pari koneellista ja lähden lapsen kanssa korjaamaan vanhaa veneenprutkuani. Sitten pikku veneajelu ja illalla saunaa ja ruoan polttamista grillissä.

Vierailija
19/24 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaa heinää

Vierailija
20/24 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljysin terassin ja pihakalusteita. Kohta aion siivota.

Ehkä kysyn tulisiko poikani käymään kahvilla.

Mies lähti kaveriporukalla maakuntakiertueelle. (Ts. Aikovat poiketa eri paikkakuntuen pikkupubeissa, maistamassa oluita).