Mitäpäs teette tänään?
Mulla on tiedossa ihana juhla, spesiaalijuhla.
Senverran voin paljastaa, että häihin olen menossa.
M+S vihitään, you know?
Kommentit (24)
Odotellaan vesikielellä seiskan kuvia ÖKYhäistä, yksinoikeudella.
Yritän selvitä tästä helvetin kuumuudesta, siinäpä tavoitetta. Ruokakaupassa käytävä, mutta onhan siellä sentään vilpoista.
Eikä hajuakaan mistään "ämmistä ja ässistä" joihin ap viittasit, voi ei 😱.
Mieheni ja lapset lähtevät päiväseltään sukuloimaan, mä jään koiranpennun kanssa kotiin. Ainakin pyykin- ja lattianpesua (koiranpentu, huom.) on ohjelmassa.
Tuskin mitään erikoista. Ruokaa ei oo, eikä sen puolen rahaakaan. Piti tänään pitää hauska päivä grillaillen ja viiniä lipittäen, mutta mies päättikin olla töissä koko viikonlopun.
Voisin ehkä lähteä kävellen kauppakeskukseen ja matkalla keräillä pulloja/tölkkejä, niin saan kasaan ehkä just rahat kahviin. Ihmetelköön mies missä olen. Tuun kotiin kun viittiin.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ja lapset lähtevät päiväseltään sukuloimaan, mä jään koiranpennun kanssa kotiin. Ainakin pyykin- ja lattianpesua (koiranpentu, huom.) on ohjelmassa.
Koiranpentu pesee lattian..ja pyykitkin;)
Näillä helteillä parempi olla kotosalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiranpentu pesee lattian..ja pyykitkin;)
Koiranpentu pissii lattialle.
Jatkan vauvan opettamista pullolle. Viikko jo harjoiteltu eikä vieläkään suostu maitoa pullosta juomaan, itsellä pakollinen työmeno viikon päästä joten parempi olisi jo vauvan pullolle oppia, jotta pärjää minun poissaollessa. Vinkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Yritän selvitä tästä helvetin kuumuudesta, siinäpä tavoitetta. Ruokakaupassa käytävä, mutta onhan siellä sentään vilpoista.
Eikä hajuakaan mistään "ämmistä ja ässistä" joihin ap viittasit, voi ei 😱.
Täällä samat suunnitelmat. Kaupassa sain onneksi jo käytyä, huh.
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vauvan opettamista pullolle. Viikko jo harjoiteltu eikä vieläkään suostu maitoa pullosta juomaan, itsellä pakollinen työmeno viikon päästä joten parempi olisi jo vauvan pullolle oppia, jotta pärjää minun poissaollessa. Vinkkejä?
Anna puolisosi tai jonkun muun tarjota siitä pullosta. Äidin ei kannata yrittää, kun vauva assosioi äidin rintaruokintaan.
Aamukahvilla olen nyt, ja pyykkituvassa koneellinen pyörimässä. Toinen koneellinen perään. Kuuma on ulkona, joten ei tee mieli hikoileen. Kaupassa käyn polkupyörällä ja jotain ruokaa laitan teineille. Muuten nautin viimeisestä loma viikonlopusta.
Ollaan mökillä. Eilen kalastettiin, suppailtiin, pinottiin halkoja, käytiin torikahvilla ja ruokaostoksilla, korjattiin ruohonleikkuria ja poimittiin kanttarelleja. Ruoaksi oli edellispäivän tähteitä ja savustettua kalaa. Illalla sauna niinkuin joka ilta.
Tänään tulossa veneen korjausta, vadelmien poimintaa, loput halot pinoon (osaa joutuu vielä sahaamaan tai halkomaan). Hyvä jos ehtisi vielä poimimaan viinimarjoja. Illalla siivousta ja valmisteluja, huomenna naapurit tulossa kahville ja sen jälkeen lähtö kaupunkiin. Maanantaina alkaa työt.
Siivoon, pyykkään pari koneellista ja lähden lapsen kanssa korjaamaan vanhaa veneenprutkuani. Sitten pikku veneajelu ja illalla saunaa ja ruoan polttamista grillissä.
Öljysin terassin ja pihakalusteita. Kohta aion siivota.
Ehkä kysyn tulisiko poikani käymään kahvilla.
Mies lähti kaveriporukalla maakuntakiertueelle. (Ts. Aikovat poiketa eri paikkakuntuen pikkupubeissa, maistamassa oluita).
Se on siis totta?!! Onhan noita huhuja liikkunut...😲