Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi laukku hakusessa, hinta max 1000€

Vierailija
27.07.2019 |

suositelkaa tyylikästä? Ei ihan pientä.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tienaa itse omat rahansa, ei ole mitenkään väärin maksaa laukusta tonnia. Kukaan ei ole yhtään näreissään, jos mies ostaa tonnilla autoon vanteet tai jonkun taulutv:n. Mutta naisen pitää tavaransa kuljettaa Tokmannin muovikassissa koska hinta!

Olen nainen ja voin ostaa autooni useamman satasen vanteet, mutta tonni laukusta hei haloo.. on vähän eri asiasta kyse.

Vierailija
62/79 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samsoniten matkalaukku

Samsonite tekee myös ajattomia ja kestäviä olkalaukkuja ym. Sain joululahjaksi pienen miesten olkalaukku, johon mahtuu IPad 10". Ihan loistava! Tyylikäs, ei ota mistään nokkiinsa eikä pistä silmään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekosta 20e sellasen trendikkään kangaskassin.

Vierailija
64/79 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Euroa Fantastica on ihan mallia täti. Sen ostaa ihminen, joka miettii, että no NYT mulla on hieno MERKKILAUKKU.

Alba on täysin mitäänsanomaton ostoskassi. Se on tarkoitettu tuomaan porkkanat kotiin torilta ei käsilaukuksi.

Vierailija
65/79 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen saa kapantekijäisiksi ilmaiseksi.

Vierailija
66/79 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitoin tonnin Marimekkoon keväällä ja olen tienannut sillä jo yli 200e+osingot. Tonnin laukun voitkin sitten myydä 500e halvemmalla vuoden päästä pois.

Vierailija
67/79 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhat euroa?? Onko tämä provo vai ostaako joku oikeasti laukkuja, jotka maksavat tonnin?

Pinnalliset tyhmät ihmiset jotka haluavat esitellä sitä merkkilaukkuansa. Yleensä nämä henkilöt eivät edes tienaa niin paljoa, että olisi millään tavalla järkevää ostaa sellaista ja ovat säästäneet kuukausitolkulla siihen. Sitten kun oot oikeissa piiressä missä kuukausitulot ovat 5 tai useampi numeroisia, niin nämä jää vähemmälle vaikka poistutaankin paikalta mersulla tai teslalla.

Vierailija
68/79 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tonni lisää ja osta Launer. Taatusti laadukas, Ellu ei voi olla väärässä. Tässä ruskeana, mutta löytyy myös esim piikkinä tai missä värissä vain.

https://shop.launer.com/661/3050-04-traviata-leather-handbag-tan

Vierailija
69/79 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhat euroa?? Onko tämä provo vai ostaako joku oikeasti laukkuja, jotka maksavat tonnin?

Pinnalliset tyhmät ihmiset jotka haluavat esitellä sitä merkkilaukkuansa. Yleensä nämä henkilöt eivät edes tienaa niin paljoa, että olisi millään tavalla järkevää ostaa sellaista ja ovat säästäneet kuukausitolkulla siihen. Sitten kun oot oikeissa piiressä missä kuukausitulot ovat 5 tai useampi numeroisia, niin nämä jää vähemmälle vaikka poistutaankin paikalta mersulla tai teslalla.

Totta. Tulen miljonäärisuvusta ja kallein laukkuni on maksanut 300 euroa. Arkikäytössä on laadukas 100 euron laukku. Ennemmin laittaisin tonnin vintage- kaulakoruun tai -korviksiin kuin veskaan.

Vierailija
70/79 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Euroa Fantastica on ihan mallia täti. Sen ostaa ihminen, joka miettii, että no NYT mulla on hieno MERKKILAUKKU.

Alba on täysin mitäänsanomaton ostoskassi. Se on tarkoitettu tuomaan porkkanat kotiin torilta ei käsilaukuksi.

Niin, onhan se mitäänsanomaton, jos käsitys merkkilaukuista on muovitettu canvas, joka vilisee logoja...

Vierailija
71/79 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se laukun malli riipu siitä etä mitä siinä kantaa ?

ei sitä metsäänkään mennä pikkurepun kans jos iso vaellus tiedossa. 

Vierailija
72/79 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita tonni lisää ja osta Launer. Taatusti laadukas, Ellu ei voi olla väärässä. Tässä ruskeana, mutta löytyy myös esim piikkinä tai missä värissä vain.

https://shop.launer.com/661/3050-04-traviata-leather-handbag-tan

Hah, siis se merkki, jota kuningatar Elizabeth käyttää? Toi on kyllä niiin mummulaukku ettei ikinä... Sopii kyllä ihanasti 80-vuotiaalle.  

Vierailija
73/79 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla taitaa olla erilainen maku kuin mulla (kullanvärinen metalli = ei kiitos!). Mutta jos pidät konservatiivisemmasta tyylistä, niin tuo Furla on kiva. Voit myös tsekata Bossin ja Ralph Laurenin mallit. Mulberryltä löytyy kauniita laukkuja tuohon budjettiin. 

Kyllä minäkin voisin laittaa tonnin (tai vähän yli) ihanaan laukkuun, koska tarkoitus olisi että käytän sitä lopun elämääni. Ei sillä ole pinnallisuuden kanssa mitään tekemistä. Mulle "merkkilaukku" ei todellakaan tarkoita mitään wt luiskaa tai Marc Jacobsia tms., vaan jotain todella kaunista ja laadukasta, merkistä riippumatta. Mitään logoa en edes haluaisi. Kaunis ja mielenkiintoinen laukku kruunaa simppelinkin asun. Voisin ostaa Acnelta, Paul Smithilta, Mulberrylta tai Marnilta. 

Vierailija
74/79 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan muu olemuksesi mätsäävä kalliihkon laukun kanssa? Ei muuten, mutta pissisvaikutelma on taattu minkä ikäisellä naisella tahansa jolla on viimeisillä rahoilla hankittu kallis laukku mutta muu pukeutuminen henkkamaukkaosastoa. Silloin paraskaan laukku ei "kohota" muuta asua, vaan käy päinvastoin.

Esim. Tuo Furlan alba on aika kiva peruslaukku. Mutta se vaatii käyttäjältään skarpin ulkonäön ja tyylin, tai vaikutelma on helposti nolo. Jos olet sitä tyyppiä jonka kengät on aina huollettu, korut aidot ja klassiset ja tukka hyvin, sitten tuollainen laukku solahtaa joukkoon. Jos taas olet homssantuu joka värjää hiuksensa itse, tekee Citymarketista tosi kivoja vaatelöytöjä jne, niin kalliin laukun olisi parempi olla reppu tai boho-mallinen.

Vierailija
75/79 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla taitaa olla erilainen maku kuin mulla (kullanvärinen metalli = ei kiitos!). Mutta jos pidät konservatiivisemmasta tyylistä, niin tuo Furla on kiva. Voit myös tsekata Bossin ja Ralph Laurenin mallit. Mulberryltä löytyy kauniita laukkuja tuohon budjettiin. 

Kyllä minäkin voisin laittaa tonnin (tai vähän yli) ihanaan laukkuun, koska tarkoitus olisi että käytän sitä lopun elämääni. Ei sillä ole pinnallisuuden kanssa mitään tekemistä. Mulle "merkkilaukku" ei todellakaan tarkoita mitään wt luiskaa tai Marc Jacobsia tms., vaan jotain todella kaunista ja laadukasta, merkistä riippumatta. Mitään logoa en edes haluaisi. Kaunis ja mielenkiintoinen laukku kruunaa simppelinkin asun. Voisin ostaa Acnelta, Paul Smithilta, Mulberrylta tai Marnilta. 

Marc Jacobsilta löytyy hyvinkin klassisia malleja.

Sivusta ja ohis.

Vierailija
76/79 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan muu olemuksesi mätsäävä kalliihkon laukun kanssa? Ei muuten, mutta pissisvaikutelma on taattu minkä ikäisellä naisella tahansa jolla on viimeisillä rahoilla hankittu kallis laukku mutta muu pukeutuminen henkkamaukkaosastoa. Silloin paraskaan laukku ei "kohota" muuta asua, vaan käy päinvastoin.

Esim. Tuo Furlan alba on aika kiva peruslaukku. Mutta se vaatii käyttäjältään skarpin ulkonäön ja tyylin, tai vaikutelma on helposti nolo. Jos olet sitä tyyppiä jonka kengät on aina huollettu, korut aidot ja klassiset ja tukka hyvin, sitten tuollainen laukku solahtaa joukkoon. Jos taas olet homssantuu joka värjää hiuksensa itse, tekee Citymarketista tosi kivoja vaatelöytöjä jne, niin kalliin laukun olisi parempi olla reppu tai boho-mallinen.

Minusta taas on ihana yhdistellä ihan perus hm:ää, kirppislöytyjä ja luksusta. Näin tekee myös mm. Michelle Obama.

Vierailija
77/79 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas on ihana yhdistellä ihan perus hm:ää, kirppislöytyjä ja luksusta. Näin tekee myös mm. Michelle Obama.

Sama täällä! Minulla on 1000 €+ klassinen käsiveska, Prisman pinkit feikkicrocsit ja camel toe - trikoot Wishistä. Joku kirppishuppari siihen ja Marimekon huivi!

Vierailija
78/79 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä! Minulla on 1000 €+ klassinen käsiveska, Prisman pinkit feikkicrocsit ja camel toe - trikoot Wishistä. Joku kirppishuppari siihen ja Marimekon huivi!

No olitpas hauska. Tickle your Fancyn Sara saisi kyllä tuonkin yhdistelmän näyttämään kuumalta ja trendikkäältä 👌

Vierailija
79/79 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Michelle Obamalla on yleensä huippusuunnittelijan leninki ja kirppislöytöjä yms. vain mausteena. Tai sitten halvempi vaate on täysin geneerinen, tyylin perusfarkut tai musta toppi. Yleensä Obaman kirppislöydötkin ovat designerkamaa, eivät mitään UFFista kaiveltuja.  Julkkikset yleensä käyttävät myös kaikki vaatteensa ompelijan kautta. Teetkö sinäkin niin?

Sinusta tyylisi voi olla ihana, mutta todennäköisesti et näytä huipputyylikkäältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi