Uusi laukku hakusessa, hinta max 1000€
Kommentit (79)
Sillä hinnalla saisi lähes rotukoiran pennun - ikuisen ystävän! Ja sinä haluat jonkun kupeksisen veskan!
Lovia! Suomalaista kierrätettyä designia.
Paras ja suosituin laukkuni oli kierrätyskeskuksen ilmaislootasta saatu, nolla euroa!
Toinen oli "ilmainen" kylkiäislaukku,kertakaikkiaan fantastinen
Sitten just laitoin kiertoon kaks pikku käsilaukkua,maksoivat viiskyt senttiä kiertsissä. Tosi somia.
Laita se tonni vakka koulutukseen,on enemmän tarpeen siinä.
Ihan mahdoton tällaiseen on kommentoida, kun et kerro, minkä tyyppiseen käyttöön, mikä kokoluokka, mikä tyylisi muuten on.
Tuhat euroa?? Onko tämä provo vai ostaako joku oikeasti laukkuja, jotka maksavat tonnin?
Tonni ei ihan riitä siihen laukkuun jota ajattelin suositella, shopping bag tyylinen ja ei mikään perustylsä Vuitton - onko yhtään mahdollista kasvattaa budjettia?
On näitä - niin uskomattomalta kuin se tuntuukin. Pinnallisuuden ruumiillistuma. Seuraava aste on, että tuotteen hankinnasta avaudutaan blogiin tyylii: ”Todella mietin olisiko nyt juuri se oikea hetki tälle! Tämä hankinta on hautunut mielessäni jo vuosia, ja uskon sen todella parantavan elämänlaatuani. Tässä se nyt on; joka kulmasta kuvattuna saan siitä päivittäin saman mielihyvän tunteen! Sen omistamisessa ja ulkoiluttamisessa on jotakin mystistä, aivan kuin ympäristökin muuttuisi tämän ihanuuden myötä astetta glamourimmaksi!”
Jos tienaa itse omat rahansa, ei ole mitenkään väärin maksaa laukusta tonnia. Kukaan ei ole yhtään näreissään, jos mies ostaa tonnilla autoon vanteet tai jonkun taulutv:n. Mutta naisen pitää tavaransa kuljettaa Tokmannin muovikassissa koska hinta!
Vierailija kirjoitti:
Jos tienaa itse omat rahansa, ei ole mitenkään väärin maksaa laukusta tonnia. Kukaan ei ole yhtään näreissään, jos mies ostaa tonnilla autoon vanteet tai jonkun taulutv:n. Mutta naisen pitää tavaransa kuljettaa Tokmannin muovikassissa koska hinta!
Väärin. Myös tonnin vanteet ovat naurettavat suurimman osan mielestä. Älä tuo sukupuolijaottelua sinne minne se ei sovi.
Mun paras ja kestävin laukku on musta ja tilava tote -mallinen. Ja ostettu mangon alesta kympillä. Toinen hyvä on ihana konjakinruskea pikkulaukku. Ja ostettu kirpparilta vitosella....
En koskaan voisi käyttää laukkuun tonnia, mitä helkuttia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Myös tonnin vanteet ovat naurettavat suurimman osan mielestä. Älä tuo sukupuolijaottelua sinne minne se ei sovi.
Edit: olen tuonpäiväkirjamerkinnän kirjoittaja - ja nainen.
En ole ap, mutta kalliit käsilaukut on mun harrastus. Kokoelmissa pari Chanelia, LV, tusinan verran Mulberryä ja Burberryä ja pari Ferragamoa, kun pitää osallistua ns. low keynä tilaisuuksiin.
PS. Tienaan itse elantoni.
Vierailija kirjoitti:
Sillä hinnalla saisi lähes rotukoiran pennun - ikuisen ystävän! Ja sinä haluat jonkun kupeksisen veskan!
Kovin on lyhyt ikuisuus. Rotukoirat elävät noin 3 - 10 vuotta. Sekarotuisetkin max 20 v.
Siis halpa. Sanoisin, että panosta enemmän, saat laatua.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin on lyhyt ikuisuus. Rotukoirat elävät noin 3 - 10 vuotta. Sekarotuisetkin max 20 v.
Mistä sinä tuon 3 vuotta keksit? Mikä rotu kuolee yleensä noin nuorena?
Jos pari sataa ois enempi vara laittaa niin tulisi heti useita hyviä vaihtoehtoja.
Kaapissani on vanhoja laukkuja. Saat tonnilla minkä tahansa.
Mene nettiin tai Stockalle. Katsele ja valitse se, mikä silmää miellyttää. Maksa ja käytä tavaroidesi kuskaamiseen. Merkkilaukkuvillitys on totaalisesti ohi. Onneksi. Eli kukaan ei kiinnostu uudesta laukustasi. Etkä saa katukuvassa mitään statusta veskasi perusteella.