Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei koskaan sano kauniiksi ja on suoraan sanonut, ettei pidä joistakin piirteistä. Usein katselee muita naisia ja kehuu kauniiksi jne. Monesti kertonut nähneensä hottiksia siellä ja tuolla.

Vierailija
26.07.2019 |

Minusta tämä tuntuu usein pahalta ja mietin, että kelpaanko sittenkään hänelle ikinä. Mitähän tässä pitäisi tehdä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
2/15 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vielä löytää paremman ja kauniimman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita miehiä joillakin, oli tämä provo tai ei. Jos koette olonne huonoksi kumppaninne kanssa, alkakaa arvostaa itseänne ja jättäkää tuollainen ihminen. Minä en ainakaan halua kuluttaa elämääni sellaisen ihmisen kanssa jonka seurassa en voi hyvin. Maailma on ihmisiä täynnä!

Vierailija
4/15 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei kohtele sinua kunnioittavasti ja arvostaen.Miksi olet miehen kanssa,koska itse kärsit tuosta asiasta?

Vierailija
5/15 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet arvostelee yllättävän julmasti kumppaneitaan. Minunkin eksäni sanoi ties miksi makkarankuoreksi kunnes jätin hänet ja olinkin yhtäkkiä "liian kaunis" hänelle. Nyt on ihan taviksen näköisen kanssa, mä olin tehnyt mallintöitäkin.

Joskus muuten juuri niitää nättejä arvostellaan eniten.

Vierailija
6/15 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tekee mies joka haluaa pitää puolison itseluottamuksen alhaalla. Voi olla, että pitääkin sinua viehättävänä. Onko mustasukkainen ? En usko, että tulee muuttumaan. Luonnekysymys.

Vierailija
7/15 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi ajattelin provoksi, mutta valitettavasti tälläisiä miehiä on. Kaverin mies nimittelee häntä lihavaksi ja vieraidenkin aikana saattaa sanoa kaverilleni että: älä ota pullaa ettet enempää liho. Muutama ylikilo kaverilla raskauden jälkeen mut hirveetä ku kuittaillaan koko ajan. Itse heittäisin tuollaisen miehen ulos.

Vierailija
8/15 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä pelottaa, että jätät hänet, joten hän yrittää muserta itsetuntosi. Jos hän ei ole vielä kertonut, miten saat olla onnellinen, kun hän viitsii seurustella kanssasi, niin koht varmaan kertoo. Tiedät varmaan itsekin, että ainoa oikea teko on jättää mies.

Oma mieskin joskus kehuu toisia naisia, mutta hyvin harvoin ja silloin, kun telkkarissa on joku upea ilmestys. Eniten mies tuntuu tykkäävän brittikokki Nigellasta. Mies ei kuitenkaan vertaile meitä ja kerro, mikä minussa on pielessä.

Vierailija
9/15 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kostoliike; kehu ääneen kun näet telkkarissa komean miehen ja ihastele hänen kroppaansa ja sanot kuinka komeita karjuja joka puolella on... katso hänen reaktiotaan. Jos suuttuu, sano että tuolta minusta tuntuu kun kehut naisia kauniiksi. Jos ei välitä niin jatka samalla lailla niin kauan että tulee mustasukkaiseksi.

Vierailija
10/15 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään kauniin naisen. Oikea poikkeus joukossa, Adidaksen urheilurintaliivit jne. Pisti kyllä silmään.

Vierailija
11/15 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat kohdella itseäsi huonosti? Miehesi harjoittaa julmaa vallankäyttöä.

Vierailija
12/15 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanooko täysin typeryyttään näitä juttuja vai osaatko itse arvella hänen motiivejaan? Älä hyvä nainen ala tuota kelpaanko mä -kelaa päässäsi pyörittelemään, se on turhaa. Peili käteen ja katot sitä miestäsikin ilman niitä pinkkejä raybaneja: oliko se sittenkään niin komea, mitä itsestään kuvittelee? Jäätkö sille kakkoseksi? Tuskin.

Toimenpidesuositus lisäksi: ala tälläytymään omaksi iloksi ja hakemaan vähän flirttiä sieltä täältä. Nostaa sun itsetuntoa. Tsemppiä ;)

Vierailija
13/15 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallankäyttöä. Älä anna sen toimia noin. Sanot suoraan, että tuntuu ikävältä tuollainen ja pyydät olemaan kommentoimatta muita naisia. Onko teillä muuten parisuhde reilassa vai pitäiskö sun alkaa kattelemaan muita urhoja?

Vierailija
14/15 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa sinun kuvittelevan ettet ole mistään kotoisin etkä kelpaa kenellekään, jotta et huomaisi muita miehiä ympärilläsi. Minun mieheni (ex) teki tuota samaa. Olin vieläpä melko huomiotaherättävän hyvännäköinen tuolloin nuorena, vaikka valitettavasti mies oli musertanut itsetuntoni enkä nähnyt sitä itse. 

Miehen strategia ei tosin toiminut toivottavalla tavalla. Vuosien jälkeen janosin hyväksyntää niin paljon että lopulta aloitin suhteen sellaisen kanssa joka sitä minulle antoi, ja joka aidosti osoitti ihailevansa ja rakastavansa minua. Itsetunnonmurskaajamies jäi, ja arvostelee nyt uuden (myöskin kauniin) naisensa ulkonäköä. Pahalta tuntuu kuunnella sitä kun toisinaan samassa porukassa kohtaamme. Toisaalta osaan arvostaa nykyistäni joka kerta enemmän kun muistan millaista elämä voi myös olla.

Vierailija
15/15 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kelpaamisesta... Miten mulle on piirtynyt sellainen kuva, että tässä kuvatulvan maailmassa missä on mahdoton kenenkään näyttää yhdenkään miehen ihannenaiselta, pitäisi alkaa rakentaa itsetuntoa muiden asioiden varaan? Ihan suoraan sanottuna, todennäköisesti miehesi ihailee muiden naisten ulkonäköä aidosti ja sinun ei välttämättä niinkään. Näin meillä monella on asiat. Mies on kanssasi muista syistä ja ehkä haaveilee kauniimmasta puolisosta, tai sitten ei. Kannattaako asian pohtimiseen laittaa kamalasti paukkuja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä