Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saanko messengerista poistettua turhia yhteystietoja?

Vierailija
26.07.2019 |

En ole löytänyt ohjetta. Olen myynyt tavaraa ja en tee ostajien yhteystiedoilla enää mitään, vaan niitä alkaa olla liikaa, joten voisi poistaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistan facebookin kautta koko keskusteluketjun.

Vierailija
2/20 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa eikä keskusteluketjun poistaminen auta mitään 🤦‍♀️ Se yhteystieto on yhä siellä messengerissä. Ainoa mahdollisuus poistaa kokonaan on blokkaaminen mutta se on turhan rajua.

Oman paikallaolon näkymisen saa sen sijaan sentään estettyä näille kun FB:n puolelta rajaa näkyvilläolon vain tietyille ihmisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Painat viestiä pitkään ja roskikseen.

Vierailija
4/20 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku käyttää meseä?

Vierailija
5/20 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään et voi vastapuolen viestiä poistaa, mutta omalta puolelta. En hän yleensäkään vuestejä voi toiselta poistaa.

Vierailija
6/20 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei poista yhteystietoa. Poistaa vain viestiketjun. Esim. vaikka poistat viestiketjun niin näet tämän henkilön paikallaolon kun hän on paikalla.

Vierailija
7/20 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs muutakaan, jos myy fb-kirppiksellä tavaraa ja pitää saada y.viesti nopeasti? Pitäisi alkaa säätää jotain whatsappia wain siksi, että se on nykyaikaisempaa? Pöh. 

Vierailija
8/20 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista kavereista.

Vierailija
9/20 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Messengerin saa Windows 10:eenkin.

https://www.configserverfirewall.com/windows-10/install-live-messenger-…

Vierailija
10/20 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa.

Vierailija
11/20 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa poistettua. Menet meseen, painat alariviltä "ihmiset" kuvaketta, sitten yläreunasta merkkiä, jossa on ihminen ja + merkki. Sieltä sitten ruksit pois ketä et mesessä tarvi.

Vierailija
12/20 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se poistaa vain keskustelun, ei yhteystietoa.

Vierailija
13/20 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin puhelimen messengerissä näkyy ihmisiä keiden kanssa oon samoissa ryhmissä mutta viestejä ei ole vaihdettu.

Miten ne saa pois?

Ja vaikka jonkun viestiketjun on poistamatkin, niin se näyttää kun henkilö on online-tilassa.

Miksi?

Vierailija
14/20 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin puhelimen messengerissä näkyy ihmisiä keiden kanssa oon samoissa ryhmissä mutta viestejä ei ole vaihdettu.

Miten ne saa pois?

Ja vaikka jonkun viestiketjun on poistamatkin, niin se näyttää kun henkilö on online-tilassa.

Miksi?

Viestiketjun poistaminen poistaa vain keskustelun, ei henkilöä.

Vierailija
15/20 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa poistettua. Menet meseen, painat alariviltä "ihmiset" kuvaketta, sitten yläreunasta merkkiä, jossa on ihminen ja + merkki. Sieltä sitten ruksit pois ketä et mesessä tarvi.

Mulla näkyy kyllä tässä vain ehdotuksia henkilöistä, kenen kanssa mahdollisesti haluaisin mesettää, ei niitä, joiden kanssa olen jo keskustellut.

Vierailija
16/20 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poista kavereista.

Ei noista yksikään ole kavereissa. 

Vierailija
17/20 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään sain poistettua kun poistin viestiketjut kuitenkin. Tietokoneella onnistui, kännykällä ei. 

Vierailija
18/20 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän eri asiaa, mutta messengeristä kuitenkin. Olen edelleen kaverit Facebookissa erään henkilön kanssa, mutta hän on ilmeisesti poistanut minut messengerissä, koska keskusteluamme ei näy enää?. Siis kyseistä ihmistä ei näy enää siinä messengerin listassa, ei hänen kuvaansa eikä milloin on viimeksi ollut paikalla.

Vierailija
19/20 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tämä on kielletty aihe, kun itse laitoin aiheesta kaksi keskustelua, niin molemmat poistettiin samantien. 742

Vierailija
20/20 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt samaa miksi ei voi poistaa henkilöä mesestä jos on ollut vaikka yhten kerran yhteydessä? Tuntuu että joku faktantarkastaja siellä seuraa kenen kanssa ollaan tekemisissä ja missä asioissa.....