Olen aina yksin. Mies aina töissä. Miten voisin ”kostaa”?
Mulla ei ole tällä hetkellä rahaa mennä minnekään, joten nyhjötän kotona.
Miten kostan miehelle et joudun aina olemaan yksin ja mihinkään en pääse.
Kommentit (21)
Siitähän se hyvä parisuhde onkin rakennettu - kostosta.
Varsinkin kun toinen on töissä.
Mihinkään et pääse? Kuka kieltää? Nyt on kesä ja on erittäin helppoa keksiä ilmaista tekemistä. Mene kävelylle, retkeilemään, rannalle, marjastamaan, käy museossa tai näyttelyssä, kirjastoon... lista on pitkä.
Mene sinäkin töihin! Haukut ahkeraa miestäsi, laiskimus!
Älä anna enää pilua, koskaan, kenellekään.
Mene rannalle loikoilemaan tuon sairaan kostofantasian sijaan.
Mä en ainakaan tarvitse miehen apua,tukea tai seuraa johonkin pääsemiseen.Tai jonkin asian tekemiseen.Itsenäisty!
Tee elämä sekä itsellesi että miehellesi helpommaksi ja päästä teidät molemmat jälleen sinkkumarkkinoille.
Meet ja panet jotain sen työkaveria, tietty!
Vaihda miestä. Joko se on työnarkomaani tai sitten sillä on toinen nainen. Joka tapauksessa et ole miehen tärkein asia elämässä. Ansaitset oikeasti parempaa.
Köyttääkö mies sinut aina patteriin ennen töihin lähtöä vai miksi et pääse pois kotoa? Ymmärrän toki, jos olet liikuntarajoitteinen, mutta heille on mahdollista saada henkilökohtaista apua liikkumisessa avustamaan.
Kosta niin, ettet ota vastaan miehen työssä ansaitsemia rahoja, vaan hankit elantosi ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Tee elämä sekä itsellesi että miehellesi helpommaksi ja päästä teidät molemmat jälleen sinkkumarkkinoille.
Ap tarvitsee apua siihenkin mieheltään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tarvitsee apua siihenkin mieheltään
Luulen, että mies auttaa enemmän kuin mielellään, jos ap vain osaa pyytää.
Meepä töihin niin saat rahaa.