Tyttövauvan kuumeilua?
Eli tabu aihe, mutta kirjoitetaan nyt kuitenkin. Meillä 2 poikaa ja nyt kuumeillaan kolmatta, tyttöä. Pojat aivan ihania, mutta niitä meillä nyt on joten tyttö olisi toiveissa =) Olisiko antaa vinkkiä millä saisimme toiveemme toteen? Tai onko muita samassa tilanteessa olevia? Kaikkeni annan että toive toteutuisi <3
Kommentit (24)
Suurin osa näistä on varmaan ihan höpöhöpöä, itse uskon ainoastaan ekaan vinkkiin:
Tyttölapsi tehdään:
- 2-3 päivää ennen ovulaatiota; tyttösiittiöt kun ovat kestävämpiä eli jaksavat odottaa munasolua toisin kuin poikasiittiöt jotka ovat vikkeliä. Eli jos haluaa pojan, kannattaa rakastella ovulaatiopäivänä tai sitä seuraavana sillä pojat uivat tyttöjä nopeammin munasolun luo.
- rakasteluasentona lähetyssaarnaaja. Nyt en ole varma miksi mutta epäilen, että näin siittiöt menevät jotenkin eri tavalla eri paikkaan kuin muissa asennoissa.
- nainen ei saa saada orgasmia, ymmärtääkseni siksi että sen aikana siittiöt uivat nopeammin eteenpäin
- emätin pitäisi ennen rakastelua huuhdella esim. sitruunamehulla tai vastaavalla. En taaskaan tiedä miksi mutta varmaan sillä on vaikutusta tyttösiittiöiden säilyvyyteen vs. poikasiittiöiden säilyvyyteen.
Meilläkin ennestään jo yksi poika ja ottaisimme mielihyvin vastaan kumman vain joskin haaveilen aina välillä pikkurinsessasta:)
http://www.in-gender.com/Sex%5FSelection/Natural.aspx
Ja lisään vielä että henk.koht. tunnen pienen omantunnon pistoksen kun/jos toivon vain toista sukupuolta koska pidän jokaista lasta Luojan lahjana mutta siitä huolimatta sivulla on mielenkiintoisia tutkimuksia, kannattaa lukaista:)
meillä, tuloksena kolme ihanaa tytärtä! :0) (Poikia meidän menetelmällä ei sitten tunnukaan tulevan.. ;0) )
Mielestäni jos lapsettomilla on oikeus lapseen, niin ihmisillä on oikeus toivoa toista sukupuolta, varsinkin jos toista on jo monta kullannuppua! Rakastan poikiani valtavasti, enkä heistä ketään antaisi pois tai rakasta heitä siitä syystä vähemmän, kuin jos he olisivat tyttöjä. MUTTA: haluaisin TYTÖN!! Voi kun olisi jokin järkevä keino hiukan vaikuttaa sukupuolen määräytymiseen... Nyky-Suomessa ei viitsisi kuitenkaan ihan tuota seitsemää veljestä hankkia tytön toivossa. Monen mielestä meillä on jo ihan hurjan paljon lapsia muutenkin, joten olisi ihanaa jos voisi saada jollain " täsmäkonstilla" kauan kaivatun tytön.
oli toiveissa tyttö. Mulla vaan on aina ollut se päähänpinttymä, että saan isona kaksi lasta, tytön ja pojan. Koko mun suvussa (tädeillä, sedillä, kummeilla, kaimoilla jne ;D) menee niin, että lapsia on kaikilla kaksi --> tyttö ja poika. Eli siitä kai se ajatus on tullut.
Ja tietysti ihan siitä, että on jotenkin ihanaa saada kasvattaa kumpaakin sukupuolta. Ja pienestä saakka oon haaveillu, että saan letittää ja laittaa oman tyttäreni hiuksia, ostella ihania mekkoja/vaatteita jne.... JA vielä sekin, että mä koen jotenkin niin että tytöt antaa omat lapsensa hoitoon mieluummin omille vanhemmilleen kuin miehen vahemmille, joten jos mulla ei olisi tytärtä, en välttämättä saisi itselleni niin läheistä lapsenlasta.
Voi kauhee kun oli sekavaa, ja omituistakin pohdintaa ;-/
Niin no kuitenkin, vaikka meillä oli ihan älyttömän suurena toiveena tyttö, ei poikaa olisi rakastettu yhtään sen vähemmän kuin tyttöäkään. Silti kiitän Luojaani siitä, että nyt meillä on se, mistä aina ollaan molemmat miehen kanssa haaveiltu.. täydellinen perhe --> poika ja tyttö <3
Ja miten tämän tytön " teimme" ??
En tiedä onko ihan sattuman kauppaa (todennäköisesti ;D) mutta sekä meillä että myöskin 7 ystävälläni seuraava " taktiikka" on saanut aikaan tytön: puuhailua joka toinen päivä, menkkojen alusta ihan loppuun saakka. --> Usein puuhastelu vähentää poikasiittiöiden määrää. Kestäviä tyttösiittiöitä on aina valmiina odottelemassa sitä irtoavaa munasolua. Jne.....
Joopa. Ei kai kukaan oikeasti voi vaikuttaa lapsen sukupuoleen, mutta on kyllä aikamoista sattumaa että sekä itselläni että tosi monella ystävälläni sama tyyli on saanut aikaan tytön.
Joten ei muuta kuin testaamaan ;)
Meillä on kaksi lasta, poika ja tyttö - ja tuo konsti eli " ajoitusmenetelmä" on toiminut molemmilla kerroilla.
Eka vinkkinä, kun teillä on jo poikia - eli saatte ns. helposti poikia, niin VÄLTTÄKÄÄ juuri ovisaikaan tapahtuvaa sekstailua! Poikasiittiöt kun ovat yleensä nopeampia, saavat ne paremmat mahdollisuudet, jos munasolu on juuri irtoamassa. (Ja hitaammat tyttösiittiöt jäävät jälkeen). Sen sijaan poikasiittiöiden on tutkittu olevat lyhyikäisempiä ja tyttösiittiöiden kestävämpiä/pidempi-ikäisiä. Ja tässä on se KIKKA, jota pitää käyttää tyttöä yrittäessä: rakastelkaa säännöllisesti niin, että viimeinen yhdyntä ajoittuu 2-3 päivää ENNEN ovulaatiota. Ja sit stop! Kahta päivää lähemmäs ovista ei kannata mennä. Siittiöthän voivat elää useita päiviä hengissä naisen sisällä: ja kun ne muutaman päivän saavat odotella " kytiksellä" kuukahtavat lyhytikäiset poikasiittiöt jo helpommin pois, ja jäljelle jää suurin osa kestävämmistä, pidempi-ikäisistä tyttösiittiöistä. Kun munasolu sitten viimein irtoaa, on apaja tyttöjen.
Meille tuli tyttö tuolla konstilla, vaikka mies vannoi, että " hänen sukuunsa syntyy vain poikia" . No, ajattelimme vähän avittaa luontoa, ja kappas vaan, oli mieskin ilosta ihmeissään, kun pieni tytön tyllerö toiseksi lapseksemme tulikin! <3 <3
Tämä ajoitusmenetelmä tunnetaan maailmalla myös nimellä Shettlesin menetelmä, koska sen niminen tohtori on tutkinut tätä menetelmää. Se on luonnollinen ja turvallinen kotikonsti yrittää edes himpun verran vaikuttaa tulevan lapsensa sukupuoleen, jos sitä haluaa. Onnistumisprosentti ajoitusmenetelmällä on n. 70-80 % (kun se normaalisti olisi 50/50). Eli satavarma se ei ole (niin kuin ei mikään konsti), MUTTA se parantaa kuitenkin jonkin verran onnistumismahiksia! ;)
Tässä vielä lainaus Kaksplus-lehdestä (nro 6-7 -94), artikkelissa tytön ja pojan teko-ohjeita:
" Jos yhdynnän ja ovulaation keskinäinen ajoittaminen onnistuisi sataprosenttisesti olisi pariskunta valinnassaan aika vahvoilla. Ajatus perustuu olettamukseen, että poikasiittiöt ovat kevyempiä ja siksi ilmeisesti myös vikkelämpiä. Tyttösolut ovat painavampia ja hitaampia, mutta kestävämpiä, ja ne säilyvät hengissä neljäkin vuorokautta. Jos yhdyntä ajoitetaan ovulaatiohetkeen, voidaan olettaa, että nopeammat poikauimarit pääsevät perille munasoluun tyttösiittiöitä ennen. Ja toisin päin: jos naisen munanjohtimiin sukeltaneet siimahännät saavat odotella ovulaatiota ja munasolua muutaman päivän, poikasiittiöt nuupahtavat ensin, ja apaja on tyttöjen" .
Myös mtv3:n helmi-sivustoilla kerrottiin v. 2004 tehdystä tutkimuksesta, jonka mukaan tyttöjä syntyy enemmän, jos rakastelu tapahtuu 2-3 päivää ennen ovulaatiota.
(Niin ja yhdessä aikaisemmassa viestissä ollut " sitruunamehu" -juttu perustuu siihen, että tyttösiittiöt viihtyvät paremmin happamassa ympäristössä - ja poikasiittiöt emäksisessä).
P.S. Ovulaation ajankohdan voi muuten selvittää ovulaatiotesteillä (esim. clearblue). !
Meillä on sama juttu, ennestään on kaksi poikaa ja nyt kolmatta kuumeillaan. Itse haluaisin kovasti tyttöä vaikka poikakin on tietysti tervetullut, mutta miehen suvussa ei ole yhtään tyttölasta moneen sukupolveen joten olis ihana heillekin sellainen tehdä.
Ja tietysti naisena haluaisi pukea sitä tyttölasta ja sitten isompana jakaa naisten juttuja...
Täytyypä ottaa noista vinkeistä vaarin...
Jotenkin sarjaan sopisi se kolmas poika mutta minä niin haluaisin viimeiseksi tyttösen,ihanaisen.Jota saisin nätisti pukea.
Meillä ainakin pätee se miten oviksen aikana tulee poikia.
Tyttöjä tehtiin rakastelemalla usein ja milloin sattuu(en siis laskenut ovispäiviä)Tosin kakkostyttö tuli yhdestä yhdynnästä ilman ehkäisyä,imetin ja ei ekoja menkkojakaan esikon jälkeen.
Pojat ovat kumpikin saaneet akunsa siitä yhdestä yhdynnästä oviksen aikana.
Nyt on taas rakasteltu miten sattuu,tulee jos tullakseen=)
Piti aloittaa vasta loppukesästä mutta miehellä alkanut ote lipsua=)
Aiheen ohi,sori!
Mutta tytön ottaisin enemmän kuin mielelläni,poika on ihan yhtä hyvä juttu kuitenkin...
Miksi se sitten on tabu? Ehkä lähipiirille ei halua myöntää haluavansa toista sukupuolta, ettei sitten tarvi vastaanottaa/tuntea säälittelyjä/vahingoniloa, jos tuleekin se toinen sukupuoli. Varsinkin, kun siinä tilanteessa sellainen olisi turhaa, kyllähän lapsi on synnyttyään aina rakas, oli sitten tyttö tai poika! Nyt toisen kohdalla myönnän auliimmin (myös ITSELLENI), että toivon tyttöä, toisen kaveriksi ja muutenkin ;) Haluan myös mahdollisena raskausaikana jo tietää, kumpi olisi tuloillaan... Jos poika tulisi, niin sitten niin on tarkoitettu, ja yhtä tervetullut ja rakastettu hän tulee olemaan! :)
Oletteko aikoneet nyt jotain kikkaa kokeilla kenellä sama tilanne? Itse tuota ajoitusta yrittäisin kun kierto on aikas säännöllinen. Katsotaan mitä se tuo ;)
Millä mielin lähdössä kuumeilemaan/yrittämään lasta? Itse jännityksellä ja tietysti mietityttää jos saamme " vain" poikia! Ei siinä että niissä mitään huonoa olisi, itse juuri ensimmäiseksi toivoin poikaa :)) Ja aivan ihania sellaisia saimme.
ja viides masussa, muttei sukupuolesta viela tietoakaan!
Jos nyt joitain ' vinkkeja' laittaisi tai paremminkin omia tapoja jos niista olisi joillekin apua?!
Eli meilla ensinnakin mies kay suihkussa joka paiva ennen nukkumaan menoa (noh pupuillaan kylla muulloinkin, mutta enimmakseen illalla) ja oviksen aikaan mulla on niin kovat vatsakivut etten vois aatellakaan pupuilua; joten tuo 1-3 pv ennen ovista stop toimii kylla meilla! Useesti pupuillaan, ja saan kylla orgasmin (jonkun huomautus ettei saisi tytosta??!!) ettei se sukupuoli siita kiinni ole! Ja mita parempi seksielama sen enemman tyttoja (liittyy jotenkin noihin naisen limojen hp-arvoon!) Ei milla sen kummallisempia konsteja ole; kaikenlaisissa asennoissakin jne...normaali seksielama!
Kun hapan ympäristö suosii tyttösiittiöitä... (Siksi täällä suunnassa ollaan kitattu litroittain greippimehua) :D
levinia:
Useesti pupuillaan, ja saan kylla orgasmin (jonkun huomautus ettei saisi tytosta??!!) ettei se sukupuoli siita kiinni ole!
Meillä on 2 poikaa ja kyllä,usein mietin millaista olisi jos saisimme tytön. Meidän elämäntilanteeseen ei vielä " mahdu" vauvaa,mutta silti katselen kaupoissa vaaleanpunaisia vauvanvaatteita. Itse asiassa ajattelen aika ajoin,että tuleva vauva on varmasti tyttö. On vaan sellanen tunne:) Vaikka ei mulla poikiakaan vastaan mitään ole!
Meilläkin on pieni haave, että jos vaikka joskus saisimme reippaan veljessarjan " hännänhuipuksi" pienen prinsessan.. Olisihan se mukavaa :)
Kai niitä itse kullakin voi olla haaveita siitä, kumpaa sukupuolta toivoisi lapsen olevan. Itsekin edellisen raskauden rakenneultrassa olin hetken aikaa pettynyt, kun kuulin, että odottaisin poikaa (poikia). No, sitten tapahtuikin sellaista, että asia menettikin täysin merkityksensä. Mutta se asia on ihan luku sinänsä eikä siitä sen enempää.
Ymmärän kyllä, että toive sukupuolesta voi olla tabu. Mutta lähinnä se on tabu varmasti sellaisille ihmisille, joilla on muitakin, isompia miettimisen tai jopa murheen aiheita. Tosin eihän kukaan normaalijärkinen, empaattinen ihminen ala puhua tällaisista asioista sellaiselle, jolla on hankalaa tulla raskaaksi tai jolla on muuten vaikeuksia raskaudessa tai synnytyksen jälkeen.
Tällä palstalla taas on vain oikein hyvä, että voidaan ottaa esille tällaisiakin asioita!
Sitten tuohon asiaan. Itselläni on yksi poika. Olen jotenkin aina mieltänyt itseni tytön äidiksi. Nyt odotan toista lasta rv 12. Olen täydeksi ihmetyksekseni huomannut nyt, että jos saisin toivoa, taitaisinkin haluta toisen pojan! (Jos kaikki menee nyt hyvin, meidän lapsilukumme on sitten täynnä.)
En tiedä, mistä se sitten johtuu. Ehkä sitten siitä, että jo tottunut " pojan äidiksi" . Käytännön juttujenkin kannalta tuntuisi helpolta, jos kuopukselle kävisivät kaikki samat vaatteet ym. kuin esikoiselle.
Etenkin pojan pappa (appeni) kiusoittelee joskus, että minun pitää pitää nyt hyvä huoli pikku piiasta eli tytöstä. Sanoinkin hänelle, että oireista päätellen meille taitaa olla tulossa poika. Oireet ovat niin samankaltaisia kuin edellisellä kerralla.
Varmasti aika moni " ulkopuolinen" olettaa, että ihmiset aina haluaisivat lapsiensa olevan eri sukupuolta.
Saa vain nähdä, miten itsellä mieli muuttuu. Ja saa nähdä, yritämmekö selvittää sukupuolta etukäteen vai ei.
Mutta tämähän on asia, johon ei välttämättä voi itse vaikuttaa. Sitä nyt on tietenkin turha sanoa kai ääneenkään, että lopulta varmasti on tärkeintä, että vauva ja toivottavasti terve vauva on tulossa! :-)
En ehtinyt vielä lukea, mitä muut vastaajat ovat vinkanneet. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että tyttö tulee " touhutipasta" ! ;) Eli ei mitään täsmäyritystä, vaan mielummin vähän keskeytetty tilanne! Meillä tällä konstilla tyttö ja tarkemmalla sihtauksella (ajoitus ja homma loppuun) poika! Että ei muuta kuin onnea!
tällaista ajattelua ollenkaan. Nyt puhutaan ihmisistä, pienistä lapsista ja vauvoista, ei tehtaasta tilattavasta tavarasta. Minua hirvittääkin ajatus siitä että joku todella toivoo että sukupuoleen pystyisi itse vaikuttaa, jopa valita sen itse! Annetaan luonnon hoitaa nämä asiat. Tässä viestiketjussa esiin nousevat " vinkit" voivat hyvin pitää paikkansa, vaikken niiden perimmäistä tarkoitusta voikaan ymmärtää. Eikä tämä asia mikään tabu täällä keskustelupalstalla ainakaan ole, näitä samantyylisiä viestiketjuja on kyllä riittänyt! eikä niitä kukaan ole edes kritisoinut.
Vastustan muutenkin liiaksi sukupuoleen sidottua ajattelua. Ihminen on arvokas ihmisenä, sukupuolesta riippumatta.
No, joka tapauksessa onnea kaikille kuumeiluun!
loviisa
Eli jotenkin aina olen mieltänyt itseni tytön äidiksi, esikoinen oli siis poika ja nyt toivotaan toista lasta. Olen toivonut tyttöä mutta mielen on vallannut ajatus / toive toisesta pojasta. Olen hämmästynyt koska haave tytöstä on aina ollut niin voimakas. Olisi ihanaa saada esikoiselle leikkikaveri pojasta, paras ystävä läpi elämän ja mukavaa olisi myös kun samat vaatteet ja lelut kävisivät toisellekin lapselle. Ja lisäksi olisi kiva olla ainoa nainen talossa:) Toisaalta taas olisi ihanaa jakaa naiselliset hömpötykset tyttären kanssa. Kumpikin sukupuoli olisi siis ihana....Siksipä olisi kai helpointa antaa luonnon hoitaa tehtävänsä.
Loviisan kanssa olen myös samoilla linjoilla, että kyse on kuitenkin ihmisestä eikä tehtaasta tilattavasta tavarasta. Tuossa jo mainitsinkin, että minulla on huono omatunto ajatuksistani mutta toisaalta - olen vain inhimillinen ihminen inhimillisine ajatuksineni. Se, että haaveilee olevansa äiti pienelle suloiselle tytölle tai pojalle on tuskin suuri rikos mutta kuitenkin....jotain väärää tunnen tekeväni jos/kun yritän vain toista sukupuolta. Lapsi kun on mielestäni lahja tuolta ylhäältä jonka haluan ottaa kiitollisuudella vastaan.
Toivotan kaikille kuumeilijoille onnistumista!
Olin samassa tilanteessa..
En osaa antaa oikein mitään neuvoja ;) Oon aina ajatellu että tytöt sais alkunsa helpommin kesällä kun on lämmin ja pallit hikoaa enemmän ja poikasiittiöt ei kestäis kuumuutta niin hyvin. Tiiä sitten mistä tuonkin olen saanu päähäni ;) heh
Tsemppiä!
-Anu, kera kahden pojan ja nyt tytönkin 6kk <3