Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

>*>*> 3-Kuumeilijat viikko 41<*<*<

08.10.2007 |

Ja taas uutta pinoa, kun kukaan muu ei ole hennonnut aloittaa =)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on saanut ihanan uutisen, toivottavasti positiiviset tuulet tarttuvat muihinkin =)

Täällä nyt vain odotellaan ja siinä sivussa harrastellaan täkkien heilutusta. Suurella mielenkiinnolla siis odottelen miten pitkäksi kierto tulee. Eipä muuta oikeastaan.

Hirmuinen kiire on kyllä ollut ja koulukin taas alkaa tällä viikolla, kiva, että on tekemistä. Mutta voisi noita menoja olla hieman vähemmänkin mutta jos se jos ens viikon jälkeen helpottaa. Montakohan viikkoa mä olen jo tätä hokenut =D

Ei muuta kuin plussa- aallolle jatkoa

toivoo Rilla-ma-rilla

Vierailija
2/18 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne puolelle vielä tulla tupsahdin, niin epätodelliselta tuo plussa vielä tuntuu.. Ihanaahan se on, mutta pelko on kokoajan. Kahdesta ensimmäisestä ei niin osannut pelätä..

Tällä viikolla oli myös useampi piinailija.. Onko mitään uutta sillä saralla?

Tsemppiä ja plussa tuulia kaikille..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi viikko lähti harmaana käyntiin...

ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!

Minulla on pitkään ollut pientä yskää, mutta viikonloppuna oli tukkoisempi olo, niinpä lähdin eilen lääkäriin. Poskiontelontulehdus ja antibioottikuuri... Nyt mua pelottaa, että jos olenki raskaana, niin vaikuttaako kuuri alkioon! Kiinnittymisen jälkeenhän alkio saa ravintonsa vielä jonkin aikaa omasta ruskuaispussista ennen kuin istukka alkaa toimia, jolloin tulokas on yhteydessä äidin verenkiertoon. Muistaako/tietääkö kukaan, mikä tuo aika on?

Jotenki tuntuu, että tätä kolmatta kuumeilen nyt enemmän kuin kahta aiempaa... Ja samalla myös hirvittää enemmän! Jotenki mielessä kummittelee ajatus, että kun on jo saanut kaksi tervettä lasta, niin voinko olla niin onnekas, että vielä kolmas terve lapsi minulle suotaisiin!

).( Piinaviikko on menossa... Yritän olla ajattelematta mahdollisia oireita, mutta silti niitä huomaa " vahingossa" ; alamaha on turvoksissa ja jotenkin pinkeä, rinnat myös turvoksissa ja arat, lämmöt edelleen koholla, palelee ja pientä etovaa tunnetta on ollu eilisestä asti... Mahan ja rintojen tilanteen voi selittää lähestyvillä menkoilla, lauantaina olis 14vrk ovistestien ja oireiden mukaan oviksesta. Lämmöt voi olla koholla ja palella flunssan takia, ja etovaa oloa voi olla antibiootinkin vuoksi. Eli otappa tästä nyt selvää...

Plussatuulia nyt kaikille! Toivotaan, että mahdollisimman moni pääsis plussaamaan tässä kierrossa...

-Mimmi75; kp31/35->, DPO10, 1.yk

Vierailija
4/18 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti ryökäle tänne pärähti tänne odottamattomasti. Odotukset oli korkealla, koska oireita oli paljon. Aamulla tosin laski jo lämmöt, että osasin aavistaa tulevan. Mutta ei voi mitään, uuteen kiertoon. Mulla näköjään hormonit heittää taas häränpyllyä pitkän kaavan mukaan.

Mutta onnea plussanneille ja pidetään peukkuja piinaajille!

vuma yk 4, kp 2/ 23-27

Vierailija
5/18 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille! Olen kahden lapsen tyttö 08/02 ja pojan 06/04 äiti ja jo pidemmän aikaa lueskellut tätä viestiketjua ja vihdosta viimein päätin itsekin osallistua keskusteluun. Kuumeillut olen jo miltei kaksi vuotta ja vihdosta viimein mieskin lämpeni ajatukselle kolmannesta lapsesta.

Meillä siis toinen yk menossa ja kovasti toivomme saavamme kolmannen lapsen vuoden 2008 aikana.

Terveisin Sirp@kka kp 12/28 yk 2

Vierailija
6/18 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ekaks onnittelut kaikille plussanneille!!

Täälläkin lähinnä vaan odottelua ja peittojen heiluttelua siinä sivussa.. Ovis vissiin on näinä päivinä(ellei jo ole ollu). Ovistikkuja mulla oli 5 kpl jotka ehdin jo tuhlaamaan(olinkohan kenties vähänä hätäinen). Mutta mulla kun tuo kierto on siis vaihdellu niin paljon, että olis ollu ihan mahdollista, että ovis olis ollu aikasemmin...Nyt siis tikuilla en selvää ovista ehtiny bongata(eilen tosin oli viiva vähän tummempi kuin aiemmin viime viikolla testatessa.. tosin vieläkin selvästi vaaleempi kuin kontrolliviiva). Joka tapauksessa en noita tikkuja lisää hanki, sillä peittoja nyt tulee muutenki heiluteltua ja tikuttelu ei sitä raskautumista varmaan kauheesti edistä... Lähinnä hankinkin nuo tikut siksi, että olis ollu kiva paikallistaa ovulaatio siinä mielessä, että olisin voinut kuulostella omia " ovisoireita" , joita siis ei ole ollut aiemmin tarvetta kuulostella. Eikä minulla siis vissiin olekaan mitään selviä oireita kun en ole niitä huomannutkaan....

No juuh.. tulipas taas höpöteltyä omista asioista... Mutta plussa-aallon toivon minäkin jatkuvan!!

Milia, kp 14/21-30 tai jotain (tää kierto luultavasti lähempänä tuota 30:tä) ja yk 3

Vierailija
7/18 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yököttää ja ällöttää... 2v. pojan kakkapyllyä pyyhkiessä teki niin pahaa... Oiskohan tämä raskausoiretta vai joku mahatauti!?!? En uskalla edes ajatella...

Vierailija
8/18 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kyllä meidän pikkuinen ei pysynyt matkassa =(...viikonloppuna alkoi vuoto, ja ultrassa kävin varmistamassa , kesken se tuli...

mutta en lannistu, ei muuta kun uutta yritystä sitten.

osaaako joku keskenmenon kokeneista kertoa millon kuukautiset oon alkanu sen jälkeen...? tai oletteko ovista pongannut?

peetu

Vierailija
9/18 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamisia sinulle ja iso hali!

Mun keskenmeno oli erilainen, mutta muistan lukeneeni jostain, et kun raskaus oli noin alkuvaiheessa ja tuli spontaanisti itsestään ulos (luultavasti runsaan vuodon kera), voit odottaa seuraavia kuukautisia normaalin kierron mukaan. Oviksesta en tiedä.

Netistä löytyy tietoa keskenmenosta paljon.

Vierailija
10/18 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin pahoittelut! Minulla oli kaksi alkuraskauden keskenmenoa (vkot 8 ja 7) ennen esikoistamme ja tuon ekan keskenmenon jälkeen tulin heti uudestaan raskaaksi -siis ennen kuin yksiäkään menkkoja oli ollut. Tosin siis tuokin raskaus meni kesken sitten ja lääkäri totesi tuolloin, että vaikka raskaus on ollut alussa, niin olisi hyvä odottaa yhdet kuukautiset ennen uutta yritystä. Itseasiassa en suoraan sanottuna uskonut ensimmäisen keskenmenon (joka muuten oli tuulimuna) jälkeen, että ylipäänsä voi tulla raskaaksi heti (ts. että kroppa nyt älyäisi itsekin pitää taukoa...).

Sinulla raskautesi taisi olla hyvin alussa (oliko viikkoja 4-6 välillä, en muista?), joten voisin kuvitella, että kierto ikäänkuin alkaa taas nyt alusta ja mahdollisuutesi raskautua ovat ihan hyvät vaikka heti. Itselläni luulen, että tuo toinenkin keskenmeno (ultrassa todettiin litistynyt ruskuaispussi) oli joko tuulimuna tai sitten se ei vain jotenkin pystynyt kunnolla kiinnittymään, koska ensimmäisen keskenmenon jälkeen vuoto oli aika runsasta.

Mutta, mutta, olen kyllä kuullut (keskenmenojen yhteydessä paljon noista lueskelin), että moni on tullut ihan onnistuneesti raskaaksi heti keskenmenon jälkeen. Meillä ei käynyt niin hyvä tuuri, mutta toisaalta nyt on onneksi kaksi ihanaa pirpanaa kuitenkin :-)

Omaa napaa sen verran, ettei kuulu mitään uutta. Katsotaan sitten joskus loppukuusta, onko aihetta raportoida mitään ;-) Mullahan on nyt menossa toinen kierto elokuisen kierukan poiston jälkeen, eka kierrolla ei ollut oikein edes yritystä, kun energia meni sairasteluun koko porukalla. Nyt on sentään vähän " yritettykin" jotain mahdollisen kolmosen hyväksi :-)

Vierailija
11/18 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla alkoi alapäässä kutiamaan ja valkovuoto kokkaroitumaan eli ihan selvät hiivatulehduksen oireet ja nyt näyttää ovistesti plussaa ja tänään pitäisi laittaa tilausta tulemaan. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Tulehdus vaikuttaa varmaankin alapään PH:hon eli ei varmaankaan kovin suosiollinen siittiöille ja yhdynnästä pitäisi pidättäytyä tulehduksen aikana muutenkin. Ja mitähän tulehduslääkkeet sitten tekevät? Eivät varmaan ainakaan paranna tilannetta. Tää on tätä mun tuuria ¤%¤&¤#¤%

Vierailija
12/18 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut keskenmenosta. :( Minulla ollut kaksi keskenmenoa en esikosita ja eka tapahtui jo rv 6. En muista milloin menkat silloin tulivat. Toinen mnei kesken vuotta myöhemmin rv 11 (tuulimuna) ja menkat taisivat tulla 5 viikon päästä. En raskautunut heti, vaan meni kaksi kiertoa, niin sitten onnistui. Tsemppiä sinulle! =)

Omaa napaa: kp 3/27 menossa ja vuoto on tosi niukkaa. Mitähän mun kropassa taas tapahtuu?? Kun yleensä on runsaat.

Laskeskelin, että mahdollinen seuraava ovis (jos siis on silloin)osuu sunnnuntaiksi. Riittäisiköhän jos puuhailee lauantai iltana? Viikonloppuna saan miehen paremmin petiin. Katsotaan.

Itse olen ihan rätti tällä hetkellä, kun juniori valvottaa öisin kun sillä on nuha ja yskä.

Vierailija
13/18 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa vaan kaikille!!

uusi olen täällä palstoilla.. vauva haaveissa!!! Ihan näin aluksi haluaisin tiedustella että millaisia kiertoja teillä on ollut, kun pillerit olette jättäneet pois?! minulla AINA ollut 28. ja nyt sitten on 33..( testin tein jo tänään ,mutta negahan se oli) mutta tosiaan vasta ensimmäisiä kuukautisia odotan ehkäisyn jälkeen.. kiitos jo etukäteen!!!

Vierailija
14/18 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin aikaisemmin tajunnut kirjoittaa tosta sulle, niin olisin neuvonut, että osta apteekista sellaisia maitohappobakteeri kapselsita joita laitetaan tonne alapäähän kunon hiiva. Muttanyt et taida enää ehtiä, sorry.

Muttajos sen verran lohdutan, että yksi mun tuttu tuli raskaaksi vaikka sillä oli hiiva. Mutta sitten tietty täytyy huolehtia ettei miehelle sitten tule sitä hiivaa, peseytyä sitten kunnolla tai jotain.

Tsemppiä!

Vierailija
15/18 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis kahden pojan (01 ja 03 syntyneet) äiti ja meilläkin vihdoin mies piiiitkän maanittelun jälkeen lämpeni ajatukselle kolmannesta lapsukaisesta. Taustalla olen minäkin tarinoita seurannut, mutta nyt rohkenen itsekin mukaan, kun päästään oikeasti vauvaa yrittämään. =)

Tähtitiuku kp 2/27-33. yk 1

Vierailija
16/18 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä surffailin eilen vähän ja päättelin, että maitohappobakteerikapselit voisivat olla suht harmittomia käyttää ja kävinkin niitä eilen ostamassa. Käytin heti yhden päivällä ja kävin pesulla ennen petipuuhia. Tänä aamuna sitten uusi kapseli kehiin. Nyt ei ole itse asiassa ollenkaan niin ikävä olo kuin eilen. Saa nähdä, että miten raskautumisen kanssa kävi, mutta kapselit tuntuvat tosiaan auttavan ja ohjeen mukaan niitä voi käyttää myös raskauden ja imettämisen aikana, jos on taipumusta hiivaan.

Odotukset ovat ainakin nyt korkealla.Yltiöoptimisti kun olen, niin olen varma, että heti tärppää, niin kuin kahden ensimmäisenkin kanssa. Tosin kuopus on nyt jo yli kuusivuotias eli ikääkin on ehtinyt tulla lisää.

Vierailija
17/18 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitanpa nyt tännekin...

Plussa siis pamahti eilen, vähän epävarma olo, vaikka kuumetta onkin ollut... Esikoisella ollut vilkkauden takia ongelmia hoidossa ja olinkin juuri tämän takia ajatellut jättää kuumeilun hiukaksi aikaa ja asettaa kierukan, mutta enpä kerinnyt -> Testi näytti plussaa.

Mitenköhän pärjätään, pojat 3,5 v ja 1,5 v. Voi jestas... mutta kyllähän me miehen kanssa tiedetään, miten niitä vauvoja tehdään...

Ai niin ja plussaa näytti vasta kp 44, siis outoa... viime viikon pe oli vielä nega. Ennen olen plussannut kp 28...

Vierailija
18/18 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi PALJON ONNEA Tepa... Tarrasukkia ja vauvaliimaa!

Mutta sitten taas omaa napaa;

Tänään siis DPO14. Mulla oli ovisoireet ja ovistikuilla sain tummat viivat aikaiseksi silloin 2 viikkoa sitten. Nyt tän viikon on ollu etovaa oloa, rinnat turpeat, alamaha kivistelee, palelee ja hajut tuntuu tosi voimakkaasti. Kohdunnapukka on kova ja kiinni. Lämmöt on edelleen koholla...

Meinasin odottaa maanantaihin, jos tätiä ei kuulu, mutten malttanukaan... Tein tänään testin, joka näytti NEGAA... Ajattelin, että kyllä nyt jo näyttäis, mutta ei edes hyvällä mielikuvituksella saanu aikaiseksi toista viivaa, ei edes viivan paikkaa (tein apteekin oman)!

Ärsyttää, että pitikin mennä jo testaamaan!!! Pitäis odottaa, että on oikeasti myöhässä... Nyt tätiä odottellaan, paitsi ettei ole yhtään sellainen olo, että menkat olis alkamassa.

-Mimmi75-