Herkästi krapulan saavat: mistä juomasta tulee se pahin?
Itse arvon valkkarin ja kuoharin välillä täks illaksi. Saan todella herkästi krapulan ja siksi juon harvoin..
Kommentit (35)
Pahin darra on tullut kuoharista. Myös lonkerosta tuli sillon alaikäisenä hirveet darrat. Oluesta ehkä vähiten.
Omasta kokemuksesta sanoisin, että se on calvados.
M 45
Punaviini ja viski. Seurauksena on ollut kamala päänsärky juomisen määrästä ja humalatilan asteesta riippumatta.
Viime lauantaina tuli krapula, vaikka yleensä ei mitään seuraavana päivänä.
Illan drinkkilista oli:
- Kaksi lasia kuivaa punaviiniä
- Passionhedelmä-cocktail
- Long Island Ice Tea
- Lasi kuohuviiniä
- Ei lainkaan vettä koko illan aikana, hups...
En koskaan voi pahoin alkoholista mutta nyt meni kyllä kaikki pieleen :D. No... josko opin kerrasta.
Monet ainaki sanoo, et tyhjään mahaan ei kannata juua joten kai siitäki voi arvella???
Pahin oli ehkä se, kun vedin olutta, punaviiniä, viskiä ja tequilaa.
Lähes mistä tahansa tulee kinkkujen, jos tarpeeksi juo. Itsellä myös kuukautiskierto vaikuttaa, menkkapäissäni en voi juoda alkoholia ollenkaan. Ennen nukkumaanmenoa kannattaa syödä kunnolla, se auttaa ainakin itselläni. Vaikka ei olisikaan nälkä.
Punaviini. Kamala olo, vaikka ei olisi ollut kunnolla humalassa.
Salmari, Jägermeister, tequila. Humpsahtaa helposti yli. Ei kai noita tosin varmaan kukaan juo sivistyneesti muuten vain esim ruokajuomana.
Ginistä ei koskaan krapulaa, oluesta tulee harvoin mutta sillon ku tulee ni tulee tappokrapula, semmone ku ei pääse vessasta ylös ku oksentamisen jälkee sinne lyhistyny.
Konjakista saa hirvittävimmän olon. Siidereistä miedoimman. Olut paskattaa.
Nykyään tulee jo kolmesta tai neljästä oluesta. Alkaa oksettamaan.
Käymisteitse valmistetuista itselle tulee pahin darra.
Ginipohjainen lonkero ja vodkamikserit + kirkkaat viinat on sellaisia, että niistä ei kyllä tuu yhtään minkäänlaista darraa. Tosin mä en vedä mitään kaatokännejä, ihan max jotain promillen humalatiloja
Mulle tulee etanolista