Sain töitä!
Olen niin onnellinen ja helpottunut. Ekaa kertaa elämässäni vakituinen sopimus mielenkiintoiseen työhön. Ihan uskomaton fiilis kaikkien määräaikaisten jälkeen!
Kommentit (20)
Onnittelut!
t. 4,5 vuotta työttömänä
Kiitos kaikille! :)
Onnea ja tsemppiä työnhakuun kaikille jotka vielä odottaa omaa vuoroaan!
Onnea ap!
Minä myös! Ei mikään unelmatyö, eikä koulutusta vastaava tai edes kovin hyvin palkattu, mutta mukavaa ja helppoa hommaa. Siitä maksetaan, on tekemistä päivisin ja sain toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen. Tietysti olisin voinut pitää riman korkealla ja odottaa niitä parempia töitä, mutta en kestä maata kotona toimettomana, enkä halua cv:ssä olevan pitkiä aukkoja.
Onnittelut! Tiedän tunteen, itse koin sen muutama vuosi sitten ja oon edelleen niiiin kiitollinen. Viihdyn töissäni todella hyvin, mikäs sen parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Onnea ap!
Minä myös! Ei mikään unelmatyö, eikä koulutusta vastaava tai edes kovin hyvin palkattu, mutta mukavaa ja helppoa hommaa. Siitä maksetaan, on tekemistä päivisin ja sain toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen. Tietysti olisin voinut pitää riman korkealla ja odottaa niitä parempia töitä, mutta en kestä maata kotona toimettomana, enkä halua cv:ssä olevan pitkiä aukkoja.
Kiitos, ja onnea myös sinulle! Ihan mahtava asenne sulla! :)
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut! Tiedän tunteen, itse koin sen muutama vuosi sitten ja oon edelleen niiiin kiitollinen. Viihdyn töissäni todella hyvin, mikäs sen parempaa.
Kiitos! Voin hyvin kuvitella kirjoittavani näin muutaman vuoden päästä!
-Ap
Näin se aktiivimalli toimii!
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Näin se aktiivimalli toimii!
Sinccis
Ei näköjään toimi kuitenkaan sinun kohdalla.
Onnea!