Neuvoja naiset?
Tuntuu mahdottomalta löytää tyttöystävää, näin täällä nuorena miehenä täällä jossain pohjolan perukoilla( suomessa) Mitään taloudellista annettavaa mulla ei ole, ainakaan. Kaipaisin niin rinnalle ihmistä jota suukottaa ja helliä. Jotakuta, jolle jakaa elämäsä. Tehdä yhdessä asioita ja opetella elämää. En voi itsestäni mitään " oikeaa kuvaa" antaa, mut luonteeltani oon iloinen ja spontaani, innostun uusista asioista sekä elämän iloista. Harrastan tanssia sekä kuntosalia. Eipä ole tullut kiinostuneita ehdokkaita vastaan vaikka kuinka yritän etsiä.
Ainoa asia, mitä annettavaa mahdolliselle kumppanille olisi, on varmasti uskollinen, tasapuolinen suhde. Muttakun sekin on itsestäänselvyys. Tuntuu että tää hellyyden ja romantiikankaipuu alkaa häviämään, ei ole vastaanottajaa - enkä pysty enää uskomaan siihen.
Rakastan elämäni naisia yli kaiken, siskoja ja muita suvun naisia. Kaipaan kuiten romanttista rakkautta. Kesä on kauneimmillaam ja mä istun yksin puistossa merem rannalla. Tykkään kyllä näistä hetkistä vaikka yksin olenkin. Ja muutakim elämää löytyy. Ihan onnellinenkin olen, koska onni on sisäsyntyistä. Jotain silti puuttuu, ja se korostuu juuri näin kesäisin.
Kiitos kommenteista ja mukavaa kesää teille!
Ps. Pahoittelut jos meni valittamisen puolellw. Sanat ehkä kuvaa silti sen ajatusmaailman, jossa valitettavasti elän.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoja ajatuksia sitä on tullut pohdittua itsekin joskus. Sitä vaan aikansa pohdittuaan lopulta havahtuu siihen, että ei ihan oikeasti ole naisille mitään sellaista annettavaa mitä he eivät saisi jostain paremmastakin paketista. Ja miksi kukaan olisi kovinkaan pitkään suhteessa sellaisen miehen kanssa jonka voi päivittää todella helposti parempaan?
Jos joskus suhteeseen olisin päätynytkin, niin se olisi ollut ehdottomasti maksimissaan kuukausi ja minut olisi jätetty. Ei minua ainakaa kiinnosta yhtään tämä nykypäivänmeininki, että niitä kumppaneita vaihdellaan kuin Naispelko pokemon-kortteja ala-asteella. En muutenkaan välitä muutoksista, niin en todellakaan halua sitä, että tavallaan totuttautuu siihen yhteen ihmiseen rinnallaan, ja sitten se jättääkin ja olen taas siinä alkupisteessä josta on taas ihan vitunmoinen urakka päästä takaisin siihen pisteeseen, että rinnalla olisikin taas joku ihana nainen. Joka sitten kuitenkin taas jättää ja sama rumba alkaa jälleen alusta.
Ikääkin alkaa olla jo sen verran, että perheen perustaminen olisi kohtapuoliin ajankohtaista, mutta ensinnäkään kuka minun kanssani nyt mitään lapsia alkaisi hankkimaan kun en pysty edes itsestäni huolehtimaan, ja toisekseen jos lapsen onnistuisinkin maailmaan tuuppaamaan, niin se lapsen äiti sitten taas kuitenkin jättää ja hommat menee ihan vituilleen kun lasta pompotellaan eestaas. Vähän tässä on viimevuodet ollut sellainen ajatushautumo päässä, että millähän konstilla sitä oikein sen sisuksiini ohjelmoidun naiskaipuun saisi kokonaan pois, ja voisi ihan ongelmitta elää lopun elämäänsä yksin vailla murhetta asiasta. Ehkä se on mahdotonta, mutta jos nyt edes saisi sen kaipuun sen verran laannutettua, että pärjäisi. Sinällään hassua muuten samaan aikaan pelätä naisia, mutta silti kaivata sellaista...
Ja anteeksi pitkästä jaarittelusta. En vaan osaa kirjoittaa kovin lyhyesti kun vauhtiin pääsen.
Terveisin Naispelko26
No tuo asenne ei tule sinua auttamaan. "Kuitenkin nainen jättää" tai "Nainen haluaa vain komeampaa, rikkaampaa, nuorempaa" ei oikein hengi sitä itsevarmuutta mistä moni nainenkin viehättyy. Yritä muistaa että kuitenkin harva nainen oikeasti haluaa elättäjää itselleen (omassa ystäväpiirissä ei kukaan) vaan tasaarvoista kumppania rinnalleen. Myöskään kukaan täysjärkinen ei "päivitä" kumppania parempaan aina tilaisuuden tullessa, se kuulostaa lähinnä teinien ja muiden epäkypsien jutulta. En väitä ettei tätä tapahtuisi, mutta tasapainoinen ihminen hyvässä suhteessa harvoin lähtee siitä lätkimään.
Kehotan edelleen että hakeudu ympäristöihin missä voit tavata uusia naisia (kuten tuon tanssiharrastuksen kautta). Voit myös miettiä minkälaisissa ympäristöissä voisit tavata naisia jotka jakavat arvomaailmasi. Ehkä se olisi joku seurakunnan sinkkupiiri, kenties kansantanssiryhmä, työväenopiston kirjallisuuspiiri tms?
Tsemppiä! Valittavan moni (sekä mies että nainen) kokee tänä päivänä yksinäisyyttä elämässään.
No minusta se "itsensä vähättely" nyt vaan minun kohdallani on realismia. En jostain syystä ole koskaan tietääkseni ollut naisia viehättävä henkilö, ja nykyään vieläkin vähemmän. Kaikki tekemäni aloitteet on aina menneet ihan perseelleen. Ja koska olen yhteiskunnan määrittelemien kriteerien mukaan ihan täysin luuseri, niin siitä on helppoa naisen lähteä "päivittämään" minua. Lähinnä sitä meinasin sillä, että minut jätettäisiin jos suhteeseen päätyisin normaalin naisen kanssa. Itse kun en oikein niitä "normaalin ihmisen" kriteerejä täytä, joten sen kumppanin etsimisessäkin on jos senkin vuoksi aika isot haasteet.
Ja tuohon jättämisen pelkäämiseen mielestäni on ihan hyvät perusteet senkin vuoksi, että kyseessä olisi ensimmäinen suhteeni. Vai voiko joku kertoa kovinkaan montaa sellaista tapausta, että se ensimmäinen kumppani olisikin ollut se viimeinkin? Se kun ilmeisesti tuppaa vaan niin menemään, että ihmisillä on tavallisesti elämänsä aikana monia kumppaneita.
Enhän minä näistä jutuista muuta tiedä kuin oman kokemukseni kautta, ja totuuksia lienee tässä maailmassa niin monta kuin on ihmistäkin.
Terveisin Naispelko26
Mieheni on seurustellut eläissään kahden naisen kanssa. Exänsä ikävuosina 18-20 v ja minun 20v - . Minä puolestani olen seurustellut vain hänen kanssaan. Sisareni ovat kumpikin naimisissa ensimmäisen poikaystävänsä kanssa myöskin. Eikä olla edes mitään uskovaisia- elämä vaan on mennyt näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan voisi kuvitella alkavani seurustella työttömän miehen kanssa.
Aina löytyy töitä, jos ei löydy, täytyy muuttaa sinne, missä töitä on, tai opiskella uusi ammatti.
Mikäli näin ei ole valmis tekemään, kyseessä on luuseri ja kuka sellaisen haluasi kumppanikseen ja lastensa isäksi.
No työttömiä on Suomessa tuhansia ja yhteen työpaikkaan yleensä kymmeniä tai jopa satoja hakijoita. Saatat jäädä itsekin joskus työttömäksi jos se oma työpaikka menisi alta. Joten turhaan haukut työttömiä luusereiksi.
Toki voi jäädä työttömäksi. Kysymys kuuluukin, mitä on valmis tekemään työllistyäkseen uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei halua sitä täysin tasapuolista suhdetta. Tämä nyt on vain fakta. Vaikutat nössöltä jos noin teet. Sanoisin että ole henkisesti vahva ja rehellinen mies, niin naista lohkeaa. Iskettäessä itsevarmuus on tietenkin poikaa.
Nainen ei tosiasiassa halua, että häneen nojataan, vaan olkapään johon hän voi nojata kun siltä tuntuu.
mies51v
Minä ainakin naisena haluan täysyn tasapauolisen suhteen. Ja AP kuulostaa tosi hyvältä mieheltä, ei miltään nössöltä.
Niin minustakin kuullostaa hyvältä, mutta naista ei tuolla tavalla valitettavasti saa ja kaveri on itsekin sen tiedostanut.
mies51v
Kiitos vielä hyvistä nduvoista. Saa toki lisääkin neuvoa, jos siltä tuntuu!
Apn kannattaisi kokeilla nettideittailuja. Tinderistä en tiedä onko se hyvä ja etsiikö siellä kukaan vakavaa suhdetta, ei ole itsellä siitä kokemusta. Mutta eräs ystäväni löysi esim.miehen Suomi24 treffipalstan kautta. AP vaikuttaa sellaiselta mieheltä, että voisi netin kautta löytää itselleen aika helpostikin naisen.