Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö outo tajua olevansa outo?

Vierailija
26.07.2019 |

Kuulin musta selän takana puhutun että olenkin aina ollut outo kun jotkut teini-iän tuttavat olivat nykytekemisiäni kuulleet. Vähän jäin ihmettelemään että miten niin outo mutta kun en itse ollut paikalla niin vaikea ottaa kantaa. Millainenhan sitten on outo?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo aloitus.

Vierailija
2/13 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin tiedän olevani outo 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kuin sinä olet.

Vierailija
4/13 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo on adjektiivi, joka tarkoittaa tavallisesta poikkeavaa.

Vierailija
5/13 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Kyllä mä ainakin tiedän olevani outo 😃

Hih hih

Vierailija
6/13 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pitää määrittää "tavallinen" ja selvittää, miksi se on ihanneolotila johon kaikkien tulee pyrkiä.

Vierailija
7/13 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole tajunnut, vaikka olen siitä saanut kuulla lapsesta asti. Kohta ikää on jo 60 ja edelleenkin kuulen samaa mutkien kautta. Kukaan ei kehtaa tämän ikäiselle suoraan sanoa. Mutta itseni mielestä olen ihan normaali, joten ihmetyttää puheet outoudestani. Myös mun teinityttöä pidetään outona, ja häntä alettiin koulussa ihan urakalla dissata. Ei hänkään ymmärrä, mitä outoa hänessä on, enkä minäkään. Kumpikin ollaan vahvasti as-piirteisiä, mutta dignoosia ei ole kummallakaan eikä tarvita. 

Vierailija
8/13 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan ei tajua. Kaikki oudot ovat vielä outoja omalla tapaa. Kahta samanlaista outoa ei ole.

Vierailija
9/13 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme jokainen outo omalla tavallamme. Ajattele niin päin, että jos et nyt hiihdä jokaisen nykytrendin perässä ja olet muutenkin hiukan omanlaisesi (hyvällä tavalla), on varsinkin nuorempien mielestä heti outo. Käsityskyky kyllä laajenee iän myötä. Ja jos muistelee omaa nuoruuttaan, muistan hyvin ajatelleeni vähän erikoisemmin käyttäytyvistä, että ompa outoja.

Outous on minusta rikkautta. Olispa tylsää olla kaikki kuin yhdestä puusta veistettyjä. Minua ahdistaisi olla 20/30v tämän päivän somemaailmassa, missä kaikki lähes pohjautuu ns. vertailukulttuuriin. Onneksi sai viettää oman nuoruutensa aivan vapaana kaikesta tämän päivän hösöstä.

Vierailija
10/13 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut on outoja paitsi itse.

Vierailija
11/13 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle on kyllä niin moni silmiään pyöritellen kertonut, kuinka outo olen, ja kuinka normaalit ihmiset sitä ja tätä (eli tekevät eri tavalla kuin minä), että ei ole jäänyt epäselväksi että olen outo. En ole koskaan ottanut tavaksi yrittää matkia muita ja elää mahdollisimman samalla tavalla mitä muut. Se on varmaan sitä outoutta sitten. Sori vaan kaikki tavalliset, joille olen aiheuttanut traumoja tekemällä itse omat päätökseni.

Vierailija
12/13 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää sanaa persoonallinen tai omalaatubeb, oudos on negatiivinen viba, jollei tarkoitus oo sit piikitellä oman heikkoutensa vuoks!

Vierailija
13/13 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta outoa on se, että joku määrittelee muut ihmiset oudoiksi, koska nämä eivät sovi henkilön omiin käsitykseen normaalista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi