Miten jotkut voi asua samassa paikassa koko ikänsä?
Kommentit (39)
Aika yksinkertainen ihminen pitää olla, jos pystyy asumaan samassa paikassa vuosikymmeniä.
Asuthan sinäkin maapallolla koko ikäsi.
Helposti. Koko ikäni olen asunut synnyinkodissani samalla tontilla. Viimeiset 31 vuotta yksin. M67
No esimerkiksi rantaruotsalaisten on pakko pysytellä paikoillaan kun eivät osaa suomea.
Vierailija kirjoitti:
Aika yksinkertainen ihminen pitää olla, jos pystyy asumaan samassa paikassa vuosikymmeniä.
Itse taidat ola vähintään kaksinkertainen muuttohullu!
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja tulit itse tänne ilmoittamaan ettet ole kovin kaksinkertainen itsekkään. Yritä kumminkin pärjätä.....edes jolkain tavalla:)
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Koko ikäni olen asunut synnyinkodissani samalla tontilla. Viimeiset 31 vuotta yksin. M67
Oletko sä homo vai inceli?
Olen asunut useilla eri paikkakunnilla. Lopulta asunnot ovat samalaisia eri puolilla Suomea, palvelut ovat samat (usein samat ketjut ja sama valikoima) jne. Maisemat nyt voivat vaihtua jos käy esim. vedettömällä Pohjanmaalla ja sen jälkeen Saimaan ääressä. Ihmisistä löytyy samat persoonat ja ryhmät kaikkialla.
Jos olet syntynyt alunperin todella kiinnostavaan paikkaan kuten vaikkapa New York niin ymmärrän kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Maalaisjuntteja
Niin, ja mitä sitten? Suomalainen maito on sullekkin joskus maistunut, vai huutelitko jo ala-asteella muille? Terveisiä typerille vanhemmillesi, jotka tekivät susta kaltaisensa.
Olen pahoillani että et ole löytänyt paikkaa maailmassa.
Lapselliset trollausyritykset vauvapalstalla eivät ole mikään saavutus.
menee normaalisti niin päin, että silloin muutetaan paikasta toiseen, jos siihen on hyvä syy
useimmille sellainen tulee elämän aikana kerran tai useammin, mutta ei kaikille
Vierailija kirjoitti:
Mihin sinä Helsingistä lähtisit?
Mä lähdin Helsingistä Amsterdamiin. Mutta jos Suomessa asuisin niin pysyisin kyllä Helsingissä.
Tarkoitatko samassa kaupungissa? Miksei voisi? Jos kaikki läheisetkin asuu täällä.
Maalaisjuntteja