Mitä yleisesti "herkkuna" pidettyä inhoat?
- sipsit (kaikista jää rasvakalvo kitalakeen BLÖRK)
- pähkinäsuklaa (kuivaa)
- fudge (äklömakeaa, tulee vaan kamala jano)
- minttujätski (hammastahnavibat)
Kommentit (512)
Sienet
Maksa
Munuaiset
yleensä liha
punainen paprika
etikkaruoat
sipuli
Uunisilakoita, paistettuja silakoita. Ketsuppia, inhonnut aina. Popcornia. Siideriä, valkkaria. Tilliä isoina määrinä. Ranskalaisia perunoita.
de Gustibus kirjoitti:
Maapähkinävoi. Ostin kerran jotain muka-laatumerkkiä ja sain ekasta lusikallisesta pienen paniikkikohtauksen. Se liimaantui kitalakeen niin että vaikka kielellä kuinka koetti sitä saada liikkeelle kohti nielua, se ei ollut onnistua. Jynssäsin sitä lopulta hammasharjalla, joka meni roskiin. Ja hei – rakastan kaikkia pähkinöitä kaikissa muissa muodoissa.
Toinen inhokki on kolajuomat. Siinä on mainonta luonut kultin, huh huh.
Maapähkinähän ei edes ole pähkinä. Kuuluu palkokasveihin. Hämäävä nimi.
Maapähkinät muutenkin on yksi epäterveellisimmistä ruuista, jota ihmiset luulevat terveelliseksi:
Do Not Eat Peanut Butter Again, Until You Watch This...
Toivottavasti ihmiset alkaisi ymmärtämään...
Suklaa! hyihyi, tulee niin ällö olo jo parista palasta! Ei ole mitään laktoosi ongelmaa, on vaan niin makea
Salmiakki, kola-juomat, ranskalaiset perunat, suolapähkinät, suolatikut
Erityisesti kolmea ekaa on ihmetelty, ja erityisesti kun olin lapsi.
Kebabia. Kerran maistoin, syömättä jäi...Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Suklaa! hyihyi, tulee niin ällö olo jo parista palasta! Ei ole mitään laktoosi ongelmaa, on vaan niin makea
Ihan uteliaisuudesta, oletko maistanut jotan 70+% tummaa suklaata ja onko sekin liian makeaa? Eihän suklaasta mikään pakko ole tykätä, tuo maininta makeudesta vaan toi tämän kysymyksen mieleen :)
Aperol spritz niin osu ja uppos! Lomalla hotellin baarissa ajattelin, että tän on pakko olla hyvää, kun kaikki tätä juo, maistetaanpas. Hyi helkkari!
Kaviaari ja osterit. En oo maistanut, mutta ällöttävä.
Dallas pulla
Maitosuklaa
Mutakakku
Kääretorttu
Kermakakku
Sinihomejuustot
Sianliha
Sisäelimet
Hillot
Ranskalaiset ja sipsit
Lonkero
Homejuustot, mämmi, mäti, karkit (paitsi salmiakki/lakritsa), vuohenjuusto, sienet.
Itseäni. En ymmärrä miksi olen muista niin tavattoman herkku.
Hei, makuja on monia, eikä siinä mitään. Minua kuitenkin kiinnostaisi, minkä ikäisiä te olette.
Kaikki pullat. Pullan mussuttjien nenän ja perseen turvotuksesta näkee että hiivaa vedetty.
Kaikki nämä esille tulleet mielipiteet ovat yksilöllisiä mieltymyksiä ja inhokkeja.
Mikä toiselle on suuri herkku, saattaa se toiselle olla suurin inhokki, esimerkkinä mainittakoon vaikka Aura-juusto ja äyriäiset.
Jokainen voi siis jatkossakin syödä omia herkkujaan, ja toiset taas välttää omia inhokkejaan.
Tälläisessa asiassa kukaan ei ole väärässä, eikä kukaan oikeassa.
Herkutelkaa omilla herkuillanne jatkossakin!
Vierailija kirjoitti:
Hei, makuja on monia, eikä siinä mitään. Minua kuitenkin kiinnostaisi, minkä ikäisiä te olette.
No niin, ja sitten unohdin kertoa, että olen nainen 52 ja likipitäen kaikki tässä ketjussa mainitut menevät. En tosin kovin usein syö makeaa, mutta ei se sentään ällötä.
Vuohenjuusto, parsa, punasipuli, pesto, kaikki raa'at ja puoliraa'at lihat, roseeviini, konjakki, lakkahillo, -likööri, -jäätelö, raakasuklaa