Mitä yleisesti "herkkuna" pidettyä inhoat?
- sipsit (kaikista jää rasvakalvo kitalakeen BLÖRK)
- pähkinäsuklaa (kuivaa)
- fudge (äklömakeaa, tulee vaan kamala jano)
- minttujätski (hammastahnavibat)
Kommentit (512)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aperol spritz. Aiva varmasti ei muutkaan tykkää, mutta tässä on jokin ihmeellinen joukkopsykoosi menossa. :D
. Niin just! Minä juon vain suomalaista perseenmakuista siideriä tai "aitoa" lonkeroa! Pillillä!
Siis nämä on vaihtoehdot aperolille? Olen syvästi järkyttynyt. Tiedoksi, että Suomessa ja lähialueilla on myynnissä myös muita vaihtoehtoja, joita voi nauttia haluamassaan astiassa pillillä tai ilma.
En tiennytkään, että aperolista eri mieltä oleminen menee jollain näin tunteisiin. Heh.
Sienet. Paistetut sienet, sienikastike, mikä laji vaan. Eihän ne maistu itsessään miltään, vaan niihin käytetty voi tai kerma, tai niihin sekoitetut mausteet.
Vierailija kirjoitti:
hanhenmaksa
kaviaari
shampanja
nahkiaiset
Sulla ei ainakaan ole kallis maku.
Vierailija kirjoitti:
Vuohenjuusto. Makuasia, mutta minusta se on kammottavan makuista.
Inhoan vuohenjuustoa kylmänä mutta lämpimänä se on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkaravut. En syö ötököitä.
Ötököitä? :D kertaapas vähän mitä ne katkaravut nyt olikaan..
Olen eri, ja tykkään kyllä katkaravuista ja ravuista myöskin. Tosin, kun olen Norjassa töissä ollessani saanut juuri edellisyönä pyydettyjä katkarapuja, ei oikein nuo Suomesta pakastealtaasta saatavat katkaravut maistu juuri miltään.
Ai niin, piti ottaa kantaa tuohon ötökkäasiaan. En tiedä mitä pidät ötököinä, mutta katkaravut kuuluvat niveljalkaisten heimoon, samoin kuin esimerkiksi hämähäkit :D Joissain maissa isoja kämmenhämähäkkejäkin kyllä syödään (en ole maistanut).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuohenjuusto. Makuasia, mutta minusta se on kammottavan makuista.
Inhoan vuohenjuustoa kylmänä mutta lämpimänä se on ihanaa.
Mulla taas toisinpäin!
Vierailija kirjoitti:
Graavilohi ilman savustusta.
Häh? Graavilohea ei koskaan savusteta. Jos lohi savustetaan, sitten se ei ole graavattua lohta.
Maapähkinävoi. Ostin kerran jotain muka-laatumerkkiä ja sain ekasta lusikallisesta pienen paniikkikohtauksen. Se liimaantui kitalakeen niin että vaikka kielellä kuinka koetti sitä saada liikkeelle kohti nielua, se ei ollut onnistua. Jynssäsin sitä lopulta hammasharjalla, joka meni roskiin. Ja hei – rakastan kaikkia pähkinöitä kaikissa muissa muodoissa.
Toinen inhokki on kolajuomat. Siinä on mainonta luonut kultin, huh huh.
Kaikki ylisuolatut juustot, kuten feta ja useimmat vuohenjuustot
Homejuustot
Oliivit
Olut
Sima
Liköörikonvehdit
Tahmeat (hampaisiin tarttuvat) toffeet