Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen erään ison KV-firman HR-pomo ja peluutan työnhakijoilla shakkia: se testaa NOPEASTI todellisen älyn

Vierailija
26.07.2019 |

Kyllä on moni dippainssi lähetetty takaisin kadulle lyhyen shakkipelin jälkeen. Jos ei osaa shakkia, niin on sivistymätön ja huono ajattelemaan loogisesti. Meille tämä on ihan ilmainen soveltuvuustesti! 🤙

HR-pomo

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopahan on kun "ison firman pomo" vaivautuu tänne kirjoittelemaan höpsöjä.  :) :)

Vierailija
22/35 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Viime vuonna tehtiin 13 420 € tappiota, mutta Kälviän seurakunnan shakkiturnauksessa oli kolme meijän virman työntekijää 10 parhaan joukossa!"

-Ote AP:n CV:stä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole eläessäni shakkia pelannut, enkä osaa sääntöjä. Näin ollen en pystyisi työhaastattelussa shakkia myöskään pelaamaan. Ei kerro yhtikäs mitään todellisesta älykkyydestäni.

Ilman muuta kertoo. Sivistyksessäsi on SUURI aukko, shakin pelaaminen on harvoja yleismaailmallisia taitoja: se yhdistää ihmiset missä tahansa. Osoittaa ihmisen ÄLYLLISTÄ VELTTOUTTA olla opettelematta tällaisen ihmiskunnan historiassa ja nykypäivässä tärkeää roolia näyttelevää peliä. YOU ARE FIRED!

AP

Tulitko jauhamaan paskaa av-palstalle nimenomaisesti siksi, ettei tuollainen soopa uppoa missään muualla? Hr-pomo ei määritä työntekijän vaatimuksia.

Vierailija
24/35 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulisi vähän paha mieli, jos oikeasti joku baronan piiripomo trollaisi aaveellä.

Vierailija
25/35 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras!

Vierailija
26/35 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko matopeliä taikka tetristä kokeillu?

Vierailija
27/35 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen testi. Pesee mennen tullen kaikki kakkapsykologitestit. Oletko värvännyt paljon venäläisiä? Siellä kun shakin peluu on edelleen voimissaan.

Vierailija
28/35 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole eläessäni shakkia pelannut, enkä osaa sääntöjä. Näin ollen en pystyisi työhaastattelussa shakkia myöskään pelaamaan. Ei kerro yhtikäs mitään todellisesta älykkyydestäni.

Ilman muuta kertoo. Sivistyksessäsi on SUURI aukko, shakin pelaaminen on harvoja yleismaailmallisia taitoja: se yhdistää ihmiset missä tahansa. Osoittaa ihmisen ÄLYLLISTÄ VELTTOUTTA olla opettelematta tällaisen ihmiskunnan historiassa ja nykypäivässä tärkeää roolia näyttelevää peliä. YOU ARE FIRED!

AP

Minäpä vastaan haasteeseen ja haastan moiset "HR-pomot" erään GO;ta. Siinä ne taidot vasta punnitaankin

Vierailija
29/35 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaatko mun 12-vuotiaan Asperger-pojan, jos (=kun) hän voittaa sinut?

Vierailija
30/35 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onhan ap:lla väittämä :D

Itse en kovinkaan hyvä robikin kuutiossa tai shakissa. joko harvinaisen heikko HR kyseessä tai provo.

terv: sw architect/iso menestyvä firma

Vierailija
31/35 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no onhan ap:lla väittämä :D

Itse en kovinkaan hyvä robikin kuutiossa tai shakissa. joko harvinaisen heikko HR kyseessä tai provo.

terv: sw architect/iso menestyvä firma

Mikä mahtaa olla robikin kuutio?

Vierailija
32/35 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KV-firma tarkoittanee keskivertofirmaa ja HR-pomo lienee hermoromahduksen partaalla olevaa pomoa?? :DDD

Vierailija
33/35 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HR-jehut eivät ole haastatteluissa.

Vierailija
34/35 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No shakissa tarvitsee lähinnä muistia,maailmanmestari on juuri muisti-ihme lapsuudesta alkaen.

Vierailija
35/35 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. En halua työskennellä tuolla perusteella palkattujen työyhteisössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä