Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko rintakehä ja rinnatkin täynnä mustapäitä! Miten päästä niistä eroon?

Vierailija
26.07.2019 |

Kuulostaa ällöttävältä ja myös on sitä, mutta auringonvalossa huomasin että koko rintakehä ja rinnat (!) ovat täynnä mustia pisteitä. Aloin puristelemaan ja todentotta, jokaisesta ihohuokosesta tulee ohut mato! Ovat siis todella ohuita, ei sellaisia kuin kasvoissa, mutta kuitenkin. Ja näkyvät mustina pisteinä.

Miten voisi päästä eroon ja miten ihmeessä niitä voi olla rinnoissakin..?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään muulla samaa?

Vierailija
2/11 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuori iho

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin tulla puristelemaan.

Vierailija
4/11 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne poistetaan mekaanisesti alkuun ja jatkossa pidät huolta puhtaudesta tarkemmin, käytä hierovia kintaita suihkussa tarkemmin. mutta muista sitten Nivea.

Vierailija
5/11 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut myös epäpuhtauksia rinnan alueella. Aika hyvin olen saanut pysymään kurissa kun puhdistan ihon siitä samalla tavoin kuin kasvotkin. Ja kosteutus jne. Kuorin kerran viikossa. Ja lisäksi olen alkanut syödä sinkkiä ja omega3.

Vierailija
6/11 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä voi hyvinkin tulla kesäaikaan enemmän kun liikkuu paljon ulkona ja hieroo ihonsa täyteen aurinkorasvoja: ainakin itsellä se aurinkorasva kerää pölyä ja nukkaa itseensä ja iho on iltaisin aina paljon likaisempi kuin normaalisti.

Jos lika on mennyt huokosiin asti niin ehdotan kuten muutkin täällä kuorintaa, puristelua, tai sitten ihan jotain mustapäänpoisto-liuskoja tms joilla niitä voi poistaa. Kokeile myös aspiriini-naamiota, muistaakseni se poistaa mustapäitä! (googlaa)

Vierailija
7/11 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisit suihkussa

Vierailija
8/11 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti syöt kovin sopimatonta ruokaa. Onko sinulla ylipainoa. Muuttamalla ruokavalion terveelliseksi

kasviksia ,juureksia ,kanaa,kalaa, tummaa leipää tyyliin ja juomaksi paljon vettä, alkaa elimistösi puhdistua ja mustapäät vähitellen häviää. Juoksu- ja kävelylenkit myös päivittäisiksi. Se on siinä. Olet mitä syöt, koska ihmisen sisältä ne kaikki kuonat ja epäpuhtaudet pursuaa.

Vierailija
9/11 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyhhyh! Yäk!

Sinccis

Vierailija
10/11 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti syöt kovin sopimatonta ruokaa. Onko sinulla ylipainoa. Muuttamalla ruokavalion terveelliseksi

kasviksia ,juureksia ,kanaa,kalaa, tummaa leipää tyyliin ja juomaksi paljon vettä, alkaa elimistösi puhdistua ja mustapäät vähitellen häviää. Juoksu- ja kävelylenkit myös päivittäisiksi. Se on siinä. Olet mitä syöt, koska ihmisen sisältä ne kaikki kuonat ja epäpuhtaudet pursuaa.

No ei ala itsestään poistumaan millään ruokavaliolla. Elän terveellisesti, en kylläkään harrasta juoksua, niin kyllä rintakehäni, kuten naamani, mustapäiden valloiitamaa. Ollut vuosikymmenet.

Vierailija
11/11 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkeutuneisiin huokosiin ja mustapäihin sain itse apua The Ordinaryn niacinamide & zinc seerumista. Pipettipullo maksaa alle kympin kosmetiikan verkkokaupoissa (Eleven, Nordicfeel jne.). Olen käyttänyt sitä aamuin illoin kolmisen viikkoa ja ero entiseen on huomattava. Seerumi hillitsee myös ihon rasvoittumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi