Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vasen kylki "porisee"

Vierailija
25.07.2019 |

Mikähän ihme mahtaa olla, kun vasemmassa kyljessä on 2 viikon ajan tuntunut outoa porinaa. Tuntuu vähän kuin elohiireltä tai siltä, että joku poksauttelisi kyljen sisällä kuplamuovia. En osaa paremmin selittää :D Varsinaisesti ei satu, mutta kovin outo tunne tuo on.

Työterkalle en mene, ennen kuin tiedän mitä epäillä. MT sairauksien takia eivät koskaan oikeastaan tutki tai ota tosissaan vaan kaikki menee paniikkihäiriön piikkiin. Viimeksi tulikin lähtö keskussairaalaan, kun "tavalliset naistenvaivat" osoittautui puhjenneeksi kystaksi.

Onko kellään ollut vastaavaa tai osaako joku lääkäri kertoa mitä tämä on? :D

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samaa porinaa ja poksahtelua korvien välissä. Ollut pitkään. Helpotusta tulee täällä trollailusta.

Vierailija
2/21 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolihan se siellä. Ilmavaivoja tms. Tai joku ärtyneen suolen oireyhtymä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus. En tiedä mikä oli, mutta ei ole enää. Voisi olla jotain limaa keuhkoissa.

Vierailija
4/21 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kylkiluiden kohdalla, ihan just niiden alapuolella. MEneekö joku suoli siinä? Kauhea miten pihalla olen anatomiasta.

Vierailija
5/21 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kylkiluiden kohdalla, ihan just niiden alapuolella. MEneekö joku suoli siinä? Kauhea miten pihalla olen anatomiasta.

Paksusuoli ja tekee siellä vasemmalla puolella kylkiluiden alapuolella sellaisen "mutkankin". Eli voi olla jotain tukostakin. Mutta poksahtelu tms tunne viittaa ilmavaivoihin mielestäni kyllä. Ei kai siellä muutakaan voi poksahdella.

Vierailija
6/21 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruhätä

Vierailija
7/21 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vettä keuhkoissa niin siitä saattaa tulla erilaisia tuntemuksia.

Vierailija
8/21 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko poksahtelukaan oikea sana, mutta jokin nykii tai ihan kuin joku potkis siellä. Mutta kai ne sitten on ilmavaivoja :) Ei ole ennen tuntunut kyljessä! 

Vierailija
10/21 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko poksahtelukaan oikea sana, mutta jokin nykii tai ihan kuin joku potkis siellä. Mutta kai ne sitten on ilmavaivoja :) Ei ole ennen tuntunut kyljessä! 

Vasemmalle kyljelle makaamaan ja prutputtelemaan :D

Vierailija
11/21 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko suolessa olla tuossa kohtaa joku pieni tukos? Nykimisen tunne johtuisi siitä, kun suolessa liikkuva massa joutuu "tunkeutumaan" tuon tukoksen ohi?

Vierailija
12/21 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä menee. Suolta sun kehossa on metreittäin. 😄

Vierailija
13/21 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla endometrioosi teki sellaista poksahtelun ja porinan tunnetta, mutta ei tosin noin ylhäällä. Endoa oli hyvin laajasti, ja luulisin että nimenomaan se poksahtelu tuli suolen kohdalta. Tuntui mulla varsinkin istuessa autossa.

Vierailija
14/21 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraise oikein kunnolla.

Vierailija
15/21 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla endometrioosi teki sellaista poksahtelun ja porinan tunnetta, mutta ei tosin noin ylhäällä. Endoa oli hyvin laajasti, ja luulisin että nimenomaan se poksahtelu tuli suolen kohdalta. Tuntui mulla varsinkin istuessa autossa.

Endometrioosi mulla onkin todettu, enkä voi syödä siihen pillereitä mielenterveyssyistä (mielialanvaihtelut= eli hoitoa siihen ei oikein sitten saa. Se varmaan on sitten levinnyt. 

Vierailija
16/21 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran kyykkyyn-ylös nopeasti, sitten astanja-joogasta tuttuun "paha kurki"-asentoon ja päästä tilmat pihalle.

Vierailija
17/21 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko raskaana? Vauva potkii?

Vierailija
18/21 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierasen suuhus kunnon ripulipaukun.

Vierailija
19/21 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Väärä ruoka-aine. 2. Väärä juoma. 3. Suolisto ärtyi. 4. Nestehukka lämpimässä säässä ja sitten juo, se voi saada suoliston tai vatsan kiukuttelemaan. 5. Nestesuola tasapaino kuntoon. 6. Kofeiini (kola) tai kaakao pitävät juhlia, kola ainakin VOI aiheuttaa. 7. Sen päälle voi olla elohiiri. 8. Jokin muu vaihtoehto. 9. Jokin ruoka-aine jossa oli joku bakteeri tai virus, esim. porkkana tai vihannes, menee ohi yleensä. 10. Makeutusaine esim. purukumissa.

Vierailija
20/21 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ylipainoa reilusti? liikutko paljon?