Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ruskeasilmäiiset yleensä paljon testosteronipitoiseempia ja enemmän agresssiota?

Vierailija
25.07.2019 |

Eikö sinisetsilmäät määärä estrogeeeni.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut, että silmissä vaikuttaisi, mutta hiustenvärissä kyllä. Tummemmat hiukset = enemmän testoa.

Minunkin hiukset tummuu hieman jos treenaan hyvin rankasti pitemmän aikaa. Ero ei ole iso, mutta huomattava kuitenkin. Myös kehonkarvaisuus on hyvä indikaattori korkeista testotasoista esim tummat pitkät karvat jaloissa, pepussa, mahassa ja rintalihaksissa.

Miten sitten kaljuilla. Minulla nousee puntti ihan sikana ja puhtailla ja olen tosi karvainen.

Vierailija
22/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neanderthal oli ensimmäinen joka lähti ihmisapinoista poies afrikasta ja tällä oli ylen dokumentin mukaan vihreänruskeat silmät. Näiden tutkimuksien yhteydessä monet tutkijat ovat yksitoikkosesti spekuloineet että näin merkittävällä asialla pitäisi olla puhdas neanderthal jälkeläinen vihreän ruskeilla silmillä. Minulle ollaan sanottu televisiossa että olen neanderthal heimon puhdasta verilinjaa ja polveutunut perhekeskeisesti ihmisapinoiden ajoilta nykypäivään saakka. Yritättekö väittää että tämä on väkivaltaisempi kuin simpanssistapolveutuneet sinisilmäiset ihmisapinat?

Jos suomessa oltaisiin välitetty neanderthálista niin minulle oltaisiin järjestetty parempaa työtä ja silmäni olisivat nyt violetit vihreän ruskeen sijaan. Kyllä vahva chili tekee asiansa silmille mutta vahva violetti suklaa cacao papu tekee myös. Nranderthaľ ei vain luonnostaan ole sellainen että se todistaa asioita kuten simpanssit-tykkäävät tehdä ja agressiolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täällä joku taas kiihottaa kansanryhmää vastaan niin, että oksat pois. Tietenkin huonoja piirteitä haetaan ruskeasilmäisistä. RRRRAAAAZZZZSSSZZZZSSSIIIIIIISSSSZZZZSSTTTTTIIIIII!!!!!

Suklaasilmät on ihania palleroita, jotka kokkaavat paljon parempaa riisiä. Nih!

🐎

Vierailija
24/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut, että silmissä vaikuttaisi, mutta hiustenvärissä kyllä. Tummemmat hiukset = enemmän testoa.

Minunkin hiukset tummuu hieman jos treenaan hyvin rankasti pitemmän aikaa. Ero ei ole iso, mutta huomattava kuitenkin. Myös kehonkarvaisuus on hyvä indikaattori korkeista testotasoista esim tummat pitkät karvat jaloissa, pepussa, mahassa ja rintalihaksissa.

Miten sitten kaljuilla. Minulla nousee puntti ihan sikana ja puhtailla ja olen tosi karvainen.

Joo kaljuilla on runsaasti kehossa erästä testosteronin muotoa joka on hyvin anabolista ei tule vain nyt mieleen enkä jaksa googlata. Tuo testosteroninmuoto aiheuttaa tai tukee kaljuutta.

Vierailija
25/25 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kaljuilla on runsaasti kehossa erästä testosteronin muotoa joka on hyvin anabolista ei tule vain nyt mieleen enkä jaksa googlata. Tuo testosteroninmuoto aiheuttaa tai tukee kaljuutta.

Eikä sillä ole mitään tekemistä minkään kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi