Mies sai hirveät raivarit, kun selailin somea Amsterdamin kentällä datayhteydellä
Kuulemma maksaa kymmeniä euroja käyttää vähänkin dataa ulkomailla. :D Mulla ei ole EU-datapakettia, mutta aiemmin kaverin kanssa matkustaessa olen somettanut surutta EU-maissa mobiilidatayhteydellä, josta on tullut lisää laskua about euron verran :D No, nyt on sitten mojova riita pystyssä ja pitäisi jatkaa tästä sitten Losiin matkaa...
Kommentit (31)
Sun mieskö sen sun netinkäytön maksaa?
Tyhmä ja sivistymätön mies, laita ukko vaihtoon.
Maksan puhelimestani aiheutuvat kulut itse. Käyn palkkatyössä ja päätän itse miten omaa puhelintani käytän, ei tarvitse kuunnella kenenkään raivareita..oma raha on ihana vapaus! N42
Olitteko lomalla? Olisko ne raivarit voineet tulla oikeasti siitä, että olit mieluummin somessa kuin miehesi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Maksan puhelimestani aiheutuvat kulut itse. Käyn palkkatyössä ja päätän itse miten omaa puhelintani käytän, ei tarvitse kuunnella kenenkään raivareita..oma raha on ihana vapaus! N42
Sieltä ilmoittautui toinen some-addikti.
Surffasin vapaasti mobiilidatalla viikon keski-euroopassa ja lasku oli ehkä vitosen. Hui kamala.
Vierailija kirjoitti:
Olitteko lomalla? Olisko ne raivarit voineet tulla oikeasti siitä, että olit mieluummin somessa kuin miehesi kanssa?
Neljän tunnin välilasku. Mieheni ei ole viihdytysvelvollinen minua kohtaan, kun on tylsää.
Miehesi ei taida olla kovin hyvin perillä asioista tai ei ainakaan matkusta usein?
Hyvä kun tulin tätäkin lukemaan, oli ihan samassa käsityksessä ap:n miehen kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun tulin tätäkin lukemaan, oli ihan samassa käsityksessä ap:n miehen kanssa...
Tämän takia tein ketjun. Oikeasti olen Jyväskylässä. Reissu vasta ensi vuonna. AP
Ainakin minä olen sielä wifiä käyttänyt varsin useasti