Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sai hirveät raivarit, kun selailin somea Amsterdamin kentällä datayhteydellä

Vierailija
25.07.2019 |

Kuulemma maksaa kymmeniä euroja käyttää vähänkin dataa ulkomailla. :D Mulla ei ole EU-datapakettia, mutta aiemmin kaverin kanssa matkustaessa olen somettanut surutta EU-maissa mobiilidatayhteydellä, josta on tullut lisää laskua about euron verran :D No, nyt on sitten mojova riita pystyssä ja pitäisi jatkaa tästä sitten Losiin matkaa...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Amsterdamin kentällä ole wifiä? 

Ainakin minä olen sielä wifiä käyttänyt varsin useasti

Vierailija
22/31 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mieskö sen sun netinkäytön maksaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ja sivistymätön mies, laita ukko vaihtoon.

Vierailija
24/31 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan puhelimestani aiheutuvat kulut itse. Käyn palkkatyössä ja päätän itse miten omaa puhelintani käytän, ei tarvitse kuunnella kenenkään raivareita..oma raha on ihana vapaus! N42

Vierailija
25/31 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko lomalla? Olisko ne raivarit voineet tulla oikeasti siitä, että olit mieluummin somessa kuin miehesi kanssa?

Vierailija
26/31 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan puhelimestani aiheutuvat kulut itse. Käyn palkkatyössä ja päätän itse miten omaa puhelintani käytän, ei tarvitse kuunnella kenenkään raivareita..oma raha on ihana vapaus! N42

Sieltä ilmoittautui toinen some-addikti.

Vierailija
27/31 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffasin vapaasti mobiilidatalla viikon keski-euroopassa ja lasku oli ehkä vitosen. Hui kamala.

Vierailija
28/31 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitteko lomalla? Olisko ne raivarit voineet tulla oikeasti siitä, että olit mieluummin somessa kuin miehesi kanssa?

Neljän tunnin välilasku. Mieheni ei ole viihdytysvelvollinen minua kohtaan, kun on tylsää.

Vierailija
29/31 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei taida olla kovin hyvin perillä asioista tai ei ainakaan matkusta usein?

Vierailija
30/31 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun tulin tätäkin lukemaan, oli ihan samassa käsityksessä ap:n miehen kanssa...

Vierailija
31/31 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun tulin tätäkin lukemaan, oli ihan samassa käsityksessä ap:n miehen kanssa...

Tämän takia tein ketjun. Oikeasti olen Jyväskylässä. Reissu vasta ensi vuonna. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi