Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olet opiskellut ja paljonko tienaat kuukaudessa?

Vierailija
25.07.2019 |

Onko mielestäsi palkkasi hyvä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulussa. n. 3800€/kk. Tulen toimeen.

Vierailija
2/12 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VTM, 5070e/kk. Tulen toimeen, mutta en ole tyytyväinen palkkaani tämänhetkisellä työnantajalla. Samasta osaamisesta maksetaan enemmän muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkonomiksi ammattikoulussa, tulot ovat n. 5000-6000 €/kk. Toki työtunteja tavallista enemmän yrittäjänä mutta kuitenkin. Ikääkin vasta 24 vuotta, joten varmaan vielä hieman tulotkin tulevat nousemaan.

Vierailija
4/12 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VTM, 5070e/kk. Tulen toimeen, mutta en ole tyytyväinen palkkaani tämänhetkisellä työnantajalla. Samasta osaamisesta maksetaan enemmän muualla.

Sori, kysymys kuuluikin että missä olen opiskellut: Turun yliopistossa.

Vierailija
5/12 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskellut Teknillisessä korkeakoulussa (nyk. Aalto-yliopisto). Bruttopalkkani on 5500 eur / kk. Olen tyytyväinen.

Vierailija
6/12 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsari, 1,5 aikuiskoulutus ja keskimäärin 3500€/kk, ehkä kerran kuukaudessa viikonloppu, ylitöitä arkisin harvemmin. Ei mitään siistiä ja kevyttä, mutta rahaa tulee hyvin koulutuksen helppouteen nähden.

Vierailija
7/12 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni on kevyttä siistiä sisätyötä useilla erilaisilla eduilla. Palkkani ei ole kuin 3500kk, mutta olen tyytyväinen silti. Tampereen yliopistossa olen opiskellut. Kai voisin enemmänkin hankkia mutta se tarkoittaisi vastuun ja stressin kasvamista, nyt sitä ei ole oikeastaan lainkaan ja palkka riittää elämiseen ja matkusteluun ihan hyvin. Annan painoarvoa myös stressittömyydelle koska olen kokeillut sellaistakin työtä missä se oli jatkuvaa.

Vierailija
8/12 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

FM Hki ja HTM Tre, 7000 €

Vierailija
9/12 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistossa 5 vuotta opiskelin maisteriksi ja peruskoulussa olen töissä aineenopettajana. Palkka 2800e ennen veroja. En ole palkkaani tyytyväinen.

Vierailija
10/12 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja yläkoulussa, palkka n. 3300 e/kk ennen veroja. Käteen jää 2300 e. Maisteri ja pedagogiset opinnot. Työkokemusta 5 vuotta. Palkalla elää, mutta ei se kummoinen ole, kun ottaa huomioon pitkän koulutuksen. Kesät sijainen saa olla työttömänä.

Vierailija
11/12 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

XAMK Tradenomi BBA Mikkelistä ja Mikkelissä. Brutto n. 3000 euroa kuussa, menettelee mutta voisi olla muutaman satasen parempikin. Onneksi osaan kuitenkin jo koulutukseni puolesta talousasiat eli lainat, sijoittamisen, verotuksen joten kyllä tämä talous tästä laajenee. Ylenemis- ja jatkokoulutusmahdollisuuksakin varmaan olisi jolloin palkkakin nousisi mutta pidän työstäni, vastaa koulutusta ja on melko vapaasti itse johdettavissa. 

Vierailija
12/12 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metropolia amk 2960e/kk. Ihan ok, mutta vertailussa näyttää pieneltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi