Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiton ahdistava naapuri rivarissa.

Vierailija
25.07.2019 |

Me oltiin taas perheen kanssa takapihallamme kuten ollaan melkein joka päivä, no taas tuo naapuri oli jossain välissä hiipinyt takapihalleen eikä ääntäkään kuulu, yks kaks taas kuului joku kolahdus ja tajuttiin että naapurihan se taas siellä. Ties mitä juttuja taas kuunteli kun puhuttiin. Miksi ei voi moikata tms että kuullaan hänen tulevan ulos eikä kököttäisi hiirenhiljaa aidan takana.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu onko se naapuri siellä pihallaan? Kyllä sitä nyt saa omalla pihallaan ihan hiljaakin olla jos huvittaa. Hanki esimerkiksi oma elämä ja jätä se naapurisi kyyläys.

Vierailija
2/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan huikkaa naapureille kun meen takapihalle. Jospa ette juttelis arkaluontoisia asioita takapihalla jos muiden niistä kuuleminen on kauhistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivitaloasumisessa ne yhdistyvät hienosti huonot puolet niin kerrostalo- kuin omakotitaloasumisestakin.

Vierailija
4/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun rivarissa ja takapihalla en moikkaa ketään. Eikä kyllä muutkaan moikkaa.

Ihan ihmeitä vaadit.

Vierailija
5/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä oot se outo eikä naapuri. Mä ainakin omalla pihallani olen ihan tervehtimättä naapuria aidan takana, jos tullaan vastaan parkkiksella tai pihalla niin tietysti tervehdin, mutta en mitenkään erikseen ilmoita että nyt muuten kävelin pihalleni riippukeinuun lukemaan kirjaa.

Vierailija
6/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran asut rivarissa opi elämään sen kanssa, että joku saattaa olla aina läsnä.

Vierailija
7/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan on aivan ihana naapuri!

Meillä on just tuollainen moikkaava kyttääjä, joka esittelee milloin mitäkin illallisiaan ja ostoksiaan. Roikkuu väliaidalla, ja utelee ihan kaiken mahdollisen. Samalla kyttää "mitä lasissa" ja tutkailee, missä mennään. Me lähdetään aina pois, kun sen ovi aukeaa.

Toisella puolella (ei prkl saatu aikanaan päätyasuntoa, vaikka kuinka sopivaa etsittiin, niin kalliita olivat) kyttää koiran kasvattaja useine piskeineen, jotka leikkii ja juoksentelee aidatulla alueellaan. Kauhea murina ja ääni lähtee isoista koirista, kun niille jotain  autonrenkaita ym. siellä viskellään. Pariskunta kailottaa kaikki asiansa pihalla. Ja sitten vielä niin, että toinen on sisätiloissa ja toinen huutelee ulkoa koko ajan Kariii, Kariiiiiii, Kari? KAAAAAAAAAAAARIIIIIII!!!!!!! (nimi muutettu)

Vierailija
8/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä sinä, ap, olet se ahdistava naapuri.

Vierailija
9/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran asut rivarissa opi elämään sen kanssa, että joku saattaa olla aina läsnä.

Niin, joku tietää aina milloin käyt vessassa ja suihkussa, milloin teet ruokaa, milloin harrastat seksiä, milloin riitelette, joten tuskin teidän takapiha jutuissa mitään maata mullistaavaa noiden asioiden lisäksi on.

Vierailija
10/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvitse olla edes pihalla. Riittää, että ikkunani on auki ja kuulen omalla pihallaan olevien naapureiden keskustelut. 

11/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai? Sun naapurisi tulisi huikata moit! sieltä aidan takaa, kun hän astuu omalle takapihalleen? Outo kuvio.

Vierailija
12/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä28010 kirjoitti:

Ai? Sun naapurisi tulisi huikata moit! sieltä aidan takaa, kun hän astuu omalle takapihalleen? Outo kuvio.

Onneksi ap ei asu ok-talossa! Se vaatisi varmaan aitojen takana ruohoa leikkaavia, haravoivia, juhlivia, kukkia istuttavia, aurinkoa ottavia jne. naapureitaan vuoronperään moikkailemaan, useita kertoja päivässä?

Vierailija
13/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on panostettu provoon enemmän. 5/5

Vierailija
14/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n naapuri haluaa olla hiljaa kuin kusi sukassa, ettei ahdistava ap vaan huomaa häntä. On nimittäin kuullut jo liikaa, eikä halua olla tekemisissä edes 'päivää'n verran.

Vierailija
15/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole  minullakaan tapana toitottaa naapurustolle koska menen takapihalleni ja koska lähden sieltä pois. Vietän siellä aikaani hoitamalla pihaa ja siinä ei nyt hirveä meteli käy, jos ruoputan kukkapenkkiä. Tai vaan juon kupin kahvia ja olen hiljaa.

Itseäni inhottaa, jos naapurissa perhe möykkään ja ei tajua´sitä, miten muillakin on oikeus nauttia takapihastaan ilman naapurin älämölöä.

Vierailija
16/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et tiedä ahdistavasta vielä mitään.

Vierailija
17/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole  minullakaan tapana toitottaa naapurustolle koska menen takapihalleni ja koska lähden sieltä pois. Vietän siellä aikaani hoitamalla pihaa ja siinä ei nyt hirveä meteli käy, jos ruoputan kukkapenkkiä. Tai vaan juon kupin kahvia ja olen hiljaa.

Itseäni inhottaa, jos naapurissa perhe möykkään ja ei tajua´sitä, miten muillakin on oikeus nauttia takapihastaan ilman naapurin älämölöä.

Jotkut ei edes halua tajuta, kun minä minä..

Viereisen talon rouva valitteli, kun ensin naapurin mukulat huutavat aamusta iltaan heidän oven edessä pelaten  ja potkien palloa, niin että kukkaruukut helisee, sitten samaiset mukulat siirtyvät omalle takapihalleen kylpytynnyriin huutamaan ja illaksi, lasten nukkumaan jo mentyä, saapuu bileporukka tynnyriin mölisemään. Ja meillä on uimaranta ja pallokenttä ihan vieressä, fillarilla pääsisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi