Onko kokemuksia mama mozza tikkurila
Kommentit (10)
Onko purkkitavaraa nuo mainitsemasi viininlehtikääryleet ym. vai itse tehtyjä? Entä falafelit?
Toinen kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Onko purkkitavaraa nuo mainitsemasi viininlehtikääryleet ym. vai itse tehtyjä? Entä falafelit?
Toinen kiinnostunut
Itse tehdyiltä vaikuttavat! Tuolla on myös taivaallisen hyviä itse tehtyjä jäätelöitä, joista löytyy erikoisempia Välimeren maissa suosittuja makuja.
Samoilla omistajilla on H:gin Viikissä toinen ravintola Bello, joka on pienempi mutta ehkä vielä parempi ruoan laadultaan ja palvelultaan.
falafelit on aina kuivia, hyviä en ole koskaan syönyt
aika kalliilta menun perusteella vaikuttaa
Luulin että kyse on jostain maalin sävystä.. 😂 tyyliin Tikkurilan Laasti tai takorauta.
Ei missään nimessä ei ole itse tehtyä, tiedän koska olin siellä töissä. Purkki tavaraa, ja ei minun aikana ollut mitään itse tehtyä jäätelö, purkista kaikki 😂 falafelit olit kyllä itse tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
falafelit on aina kuivia, hyviä en ole koskaan syönyt
aika kalliilta menun perusteella vaikuttaa
Ne ruoat vaan on oikeasti hyviä eikä mitään perus kebabpizzeriatasoa. Itse pidän ihan kohtuuhintaisena laatuun nähden ja ilmeisesti muutkin, kun aina siellä on tungos kun käy (illalla töiden jälkeen tai viikonloppuisin yleensä, lounasajasta en tiedä).
Viininlehtikääryleet varmaankin ainakin on purkista, mutta minusta ne on silti hyviä.
Todella huonoa ruokaa, pakkasesta pöytään, sama minkä voit tehdä kotonakin maksamatta 100€ per kerta.
Perus pitseriatason ruoka paikka. Hintalaatusude 10/4
Meidän vakiopaikkoja! Todella hyvä ruoka. Ainoa ongelma on että on usein täynnä, kun muutkin on huomannut että ruoat on hyviä ja kohtuuhintaisia. Erityinen herkku on se alkupalapöytä josta löytyy jos mitä Välimeren herkkua: viininlehtikääryleitä, artisokanpohjia, usein falafeleja, juustoja jne.